• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Podložka pod "výpušťák"

Macyn

rodinný člen KLANu
276
Zdravím, tak po 3 měsících co jsme měnili olej na 3ce G165 (2014) mě otec volal, že mu jemě "slzí" olej od výpušťáku. Ano, neměnili jsme podložku, takže to asi bude tím. Ví někdo přesný rozměr podložky ať to mám přichystané?
 
Není vnitřní průměr 18 mm na převodovku? Já na své GG mám pod výpušťák vnitřní 14 mm a na mamčině 2 DE taky. Je ale možné, že to u skyactiv generací změnili tak se případně omlouvám :)
 
Není vnitřní průměr 18 mm na převodovku? Já na své GG mám pod výpušťák vnitřní 14 mm a na mamčině 2 DE taky. Je ale možné, že to u skyactiv generací změnili tak se případně omlouvám :)
Na převodovku je 24mm vnější, vnitřní průměr 18mm a tloušťka 1,5mm (doporučuji měděný), na oboje auta je na olejovej vnější 20mm a vnitřní 14mm, tloušťka 1,5mm.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Takže to s novějšími modely nezměnili. Dobré vědět :)
Mám obě auta 3 BM 2015 a 2 DE 2012, měnil jsem olej na obou a dycky objednávám i podložky, pak jsrm zjistil, že jsou stejné. Měnil jsem i olej v převodovce na BM, ale nikde jsem nové podložky nesehnal a objednávat někde z netu jen podložky za pár korun jsem nechtěl, tak jsem dal původní a naštěstí nic neteče

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Jinak na BM není vypouštěcí šroub na obyč klíč, ale na imbus

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Jinak na BM není vypouštěcí šroub na obyč klíč, ale na imbus

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
To bude ten kámen úrazu, ten imbus mě tam tehdy hodně překvapil, dokonce sem někde na zahraničních fórech viděl že spousta lidí to mění za normální aftermarket šroub. Normálně nikde na 6ce ani na Rxce (dělám vymenu už 8 let) sem to nikdy neměnil nic nevzlina ani neteče nikdy, jsem překvapený. Zas je pravda, že na 3 sem to dělal poprvé a bůh ví jak to ti engenýři od Ivoša dotahovali přede mnou.
 
Já ty podložky měním pokaždé, je to korunová položka a mám jistotu. Kdysi mi totiž mechanik na Renaultu co jsem měl před Mazdami tu podložku nevyměnil a kapalo to, on pak tu výměnu dělal znova na své náklady a já to od té doby alespoň vím :)
 
Měděnou podložku je vhodné vyžívat ohřát do červena a prudce zchladit.Ta měď změkne a líp to těsní.
 
Já ty podložky měním pokaždé, je to korunová položka a mám jistotu. Kdysi mi totiž mechanik na Renaultu co jsem měl před Mazdami tu podložku nevyměnil a kapalo to, on pak tu výměnu dělal znova na své náklady a já to od té doby alespoň vím :)
Já na staré 323 podložku nikdy neměnil a nikdy to nekapalo. Ale koupil jsem si čerpadlo na olej, kdyby náhodou něco, jednou už jsem to přelil, ona je ta trojka na to nevyzpytatelná co sem zjistil. Nalil jsem to pár mm, asi hodinu počkal pak dolil na risku a druhý den to bylo snad 1cm nad, na jiným autě se mi to nikdy nestalo. A i když jsem to jednou měl na výměnu v autorizovaném servisu tak to bylo taky nad. Tahhle tam kdyžtak hodím přes měrku oleje hadičku, čerpadlo zapojím na baterku a vycucnu to vrchem, de to celkem rychle

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
 
Back
Top