• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

POV/HAV - doporučení

Jasně, ale tak v podpisu jde občas vidět kdo má co za auto a jak staré, tak aspoň malé srovnání je;)
Mno a není jednodušší k tomu napsat, na kolik Kč je to pojištěno a jestli je to na cenu s nebo bez DPH? ;)
 
Přesně shr3k, někdo má auto za 600 a někdo za 850 .... takže prostě to bude jiné. Navíc někdo má nové a někdo ojeté ... Dneska si prostě zavoláš nebo napíšeš a každá pojišťovna ti dá nějakou nabídku a ty si vybereš. No a je dobré se zeptat u prodejce (servisu) tvého, se kterou pojišťovnou mají nejlepší spolupráci ohledně uznávání škod atd., třeba UNIQA je v tom velice dobrá. Já mám HAV+POV na novou MAZDA6 GL levnější skoro o polovinu než na starou MAZDA6 GH.
 
Já mám HAV + POV na Gh 2011 2.5 za 18,500,- ale když na to koukam tak asi od zítřka začnu hledat změnu. Mám to pojištěné na 300k (cena auta cca). ČPP pojišťovna
 
Použil jsem služeb pojišťovacího makléře od BrokerTeam a.s. - v Plzni ve Veleslavínově ulici. Udělali nabídky asi od 4 pojišťoven a pak je snadné vybrat tu, co nejlépe vyhovuje. Ceny byly nižší, než u internetových vyhledávačů.
https://www.brokerteam.cz/kontakt
 
GH pojištěno na 250 tisíc - HAV+POV+Sklo za 13 tisíc UNIQA !!!
GL mám pojištěné na kupní částku 800 tisíc - HAV+POV+Všechno možné za 8 tisíc heč :) (po haluzi) a opět UNIQA
 
Když čtu ty vaše částky tak se mi chce brečet :D , já mam jen povinne+skla+zvěř a jsem v tom za 15 tyček :mad::D
 
mám Uniqu, maximum co jde ( GAP, povinné, havarijko - spoluúčast 5%, zvěř, vandalismus, všechna skla bez limitu - spoluúčast 500 kč ) momentálně platím 8700 kč a začátkem prosince mi to mají přepočítat, protože se mění cena vozu.
 
To máš tak skvělé jako, ale máš tam navíc zvěř, ale máš menší auto trochu ... no prostě UNIQA !!!
 
Já mám Uniqu u Mazda 3 G165 r.v. 2018 s PČ cca 430 tis. bez DPH, POV 100/100 + HAV (komplet) a s integrální frančízou 5.000 Kč (prakticky 0% spoluúčast) to mám za cca 12.600 Kč a zrovna se poohlížím po alternativě. Máte někdo rozjednanou zajímavou nabídku u nějakého makléře?

Řeším období od 3/2019, ale výpověď musím podat už někdy začátkem 1/2019.

Pozn.: Druhé auto nakonec skončilo přes makléře u Allianz. Po slovech "nejde" jsem se dostal ještě o 5-6 tis. Kč ročně níže.
 
Příspěvek patří spíš do vlákna Co vás naštvalo?, ale i tak:
Po prodeji auta v červnu jsem potřeboval zaplatit příspěvek do garančního fondu ČKP, protože ČSOB Pojišťovací makléř s.r.o. špatně zadal údaje následného pojištění auta, které bylo předčasně vyplaceno z leasingu o měsíc dříve. Rozumějte, vše dohodnuto po mailu/telefonu, já to hned zaplatil na konto na vybrané UNIQA pojišťovny, odjel na dovolenou a 14 dní na to přišly papíry, kde bylo datum o měsíc pozdější - myslel jsem, že mě omyjou :rolleyes: - no naštěstí se je jednalo jen o pár dní, kdy auto stálo na autosalónu a mezitím se prodalo. Z UNIQA jsem ty peníze (roční pojistku) tahal ještě v září. OK, takže od té doby průběžně sleduju https://www.ckp.cz/prispevek/platebni-moznosti. Furt nic, v říjnu je mi to už divné a tak volám na infolinku, že bych to chtěl jako zaplatit. Paní na druhém konci drátu nemůže nic nalézt. Včera opět průběžná kontrola a ejhle, je to tam! Tak chci zaplatit, ale zase neznám variabilní symbol z jakési výzvy, která pochopitelně mezi Vánoci skončila v /dev/null České pošty. Bankovní spojení pro platbu do garančního fondu je taky předmětem přísného utajení. Na infolinku se dovolám až dnes, paní příjemná jak vřed na prdeli. :mad: Skoro by se jeden domníval, že to ti parchanti tají, aby to pak mohli vymáhat s nějakým extra penále.
Takže aktuální číslo konta pro platbu příspěvku do garančního fondu České kanceláře pojistitelů je 0282243747/0300 dávám to sem pro fulltext, aby si to Google zaindexoval, protože se to fakt nikde na netu nevyskytuje. ;)
 
Ahoj
Příspěvek patří spíš do vlákna Co vás naštvalo?, ale i tak:
Po prodeji auta v červnu jsem potřeboval zaplatit příspěvek do garančního fondu ČKP, protože ČSOB Pojišťovací makléř s.r.o. špatně zadal údaje následného pojištění auta, které bylo předčasně vyplaceno z leasingu o měsíc dříve. Rozumějte, vše dohodnuto po mailu/telefonu, já to hned zaplatil na konto na vybrané UNIQA pojišťovny, odjel na dovolenou a 14 dní na to přišly papíry, kde bylo datum o měsíc pozdější - myslel jsem, že mě omyjou :rolleyes: - no naštěstí se je jednalo jen o pár dní, kdy auto stálo na autosalónu a mezitím se prodalo. Z UNIQA jsem ty peníze (roční pojistku) tahal ještě v září. OK, takže od té doby průběžně sleduju https://www.ckp.cz/prispevek/platebni-moznosti. Furt nic, v říjnu je mi to už divné a tak volám na infolinku, že bych to chtěl jako zaplatit. Paní na druhém konci drátu nemůže nic nalézt. Včera opět průběžná kontrola a ejhle, je to tam! Tak chci zaplatit, ale zase neznám variabilní symbol z jakési výzvy, která pochopitelně mezi Vánoci skončila v /dev/null České pošty. Bankovní spojení pro platbu do garančního fondu je taky předmětem přísného utajení. Na infolinku se dovolám až dnes, paní příjemná jak vřed na prdeli. :mad: Skoro by se jeden domníval, že to ti parchanti tají, aby to pak mohli vymáhat s nějakým extra penále.
Takže aktuální číslo konta pro platbu příspěvku do garančního fondu České kanceláře pojistitelů je 0282243747/0300 dávám to sem pro fulltext, aby si to Google zaindexoval, protože se to fakt nikde na netu nevyskytuje. ;)

Ahoj, pokud to mas v mejlu napsane, muzes to vyzadovat po makleri, ktery to udelal spatne.

jinak CKP funguje jak popisujes, casto zkousi to, ze posle vyzvu a klient to radeji zaplati, ptz se boji penale... nevykomuikuje nic nebo kupni smlouvy vyhodil a uz nedohleda, zda to skutecne prodal o tyden drive nebo pozdeji........
 
Ahoj, pokud to mas v mejlu napsane, muzes to vyzadovat po makleri, ktery to udelal spatne
Makléř nabídnul následné pojištění, ale nepodíval se, že smlouva předčasně končí o měsíc dříve. Už to nebudu řešit (je to pár stovek), jen vím, že si ho (ČSOB Pojišťovací makléř s.r.o.) už nevyberu a UNIQA už vůbec ne. Ti zase z nějakého záhadného důvodu (prý interní procesy) posílali vratku složenkou na adresu trvalého bydliště, ačkoliv měli nahlášenu korespondenční (na kterou předtím poslali smlouvu). Pak bezmála dva měsíce trvalo, než jsem to z nich dostal převodem. Never more.
 
Makléř nabídnul následné pojištění, ale nepodíval se, že smlouva předčasně končí o měsíc dříve. Už to nebudu řešit (je to pár stovek), jen vím, že si ho (ČSOB Pojišťovací makléř s.r.o.) už nevyberu a UNIQA už vůbec ne. Ti zase z nějakého záhadného důvodu (prý interní procesy) posílali vratku složenkou na adresu trvalého bydliště, ačkoliv měli nahlášenu korespondenční (na kterou předtím poslali smlouvu). Pak bezmála dva měsíce trvalo, než jsem to z nich dostal převodem. Never more.

no, ta korespondencni adresa byva obcas nepochopitelny problem..... o_O
 
Back
Top