• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

POV/HAV - doporučení

pokud auto nema zadny POV, skody proplaci CKP(Ceska Kancelar Pojistitelu, neco jako defaultni pojistovna) a tudiz kasiruje majitele za kazdy takovy den (podle nich nejlepe s penale za prodleni)
je/bylo to nejak dano zakonem
 
Končí mi za 15 dnů smlouva u UCL a sním samozřejmě i pojištění. Koukám se po všech pojišťovnách a mám jeden problém - nejlíp vychází nabídka od UNIQA, ktorou nabídla sama Uni Credit. Druhá je přímo nabídka od UNIQA - rozdíl je 1211Kč, je způsoben, že UC na jejich smlouvě nabízí pojištění čelného skla zdarma. UNIQA to neumí, že... Další co nedovedu pochopit je tvrzení zástupce UNIQA cituji: "Hlavní rozdíl je ve správě smlouvy. Zde všechno řešíte s UNIQA pojišťovnou: úpravy smlouvy, hlášení škody a snižování hodnoty vozidel (vše klidně přes telefon).

Pokud to sjednáte přes UC, tak vše řešíte s nimi, ze zkušenosti Vím, že je s kolegy trošku složitější domluva ohledně úprav. Pokud zavoláte k nám (nebo půjdete na pobočku) a sjednáte přes UC, tak Vám to nejsme schopni upravit, protože kolegové z UC pojistky vždy uzamknou."
Smlouvu podepisuji s pojišťovnou, UC vystupuje defacto jako makléř. tak nevím proč bych měl mít jiný přístup. Nebo máte někdo stejnou zkušenost
 
Spíš jen chce získat kšeft.

Vždy je klient na prvním místě a tak kdokoliv kdo jedná v zájmu klienta a pokud možno o v zájmu pojišťovny, může smlouvu předělat.

Případně jsou pak ruzná interní narizeni, které mohou max vést k tomu, že když někdo smlouvu predela, nedostane provizi, nebo se o ní nějakým způsobem dělí.


Sklo zdarma a jiné akce-mohou být, někdy je to však jen např na první rok a nebo jen zabaleno - sklo zdarma (škoda se plni z havarijního pojištění, proto odpadla položka 1200 za připojištění skla)

Může to být zabaleno i takto :)

Fm
 
dík @marabu, od tebe jsem čekal reakci. Sklo bylo původně normálně za peníze, když jsem řekl, za kolik to mám v UNIQa, dala zadarmo cena klesla, neplatí se z HAV. Jako dřívější pojišťovák jsem byl jenom překvapen, že makléř, broker nebo další zprostředkovatelé mají víc možností, jak jít s cenou dolu, jako matka. U nás se to vždy hlídalo, aby naše nabídka byla nejlepší.
 
Dnes je to o tom, co si kdo vyhada ;)

Co naslibujes za obraty a co dokážeš vyjednat za slevu, až stalou, nebo občasnou po posouzení.... ;)
 
Jinak taky mám větší slevu než leckterá pobočka.. dáno krom výše popsaného i tim, že s pobočkou jsou náklady, tak mívají vyšší ceny. Samo že zase oni občas mohou využít voucherů, co jim musí schválit šéf pobočky.. ale mají omezený počet a nedají slevu na havarko fabie, ale na Porsche, kde je pojistný třeba 200k/r
Taky záleží, kolikátého v měsíci je, jestli si ho šetří, pro věští obchod, nebo je už konec měsíce a už by jim stejně třeba propadl :)
 
Back
Top