• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Přehřátý plech pod rezervou v kufru

Sundat vejfuk, sundat ten origo tepelnej štít a na podlahu pod ním nalepit stínění a pak to všechno skompletovat dohromady. Tohle by chtělo odstínit zespod auta.:confused:
 
Sundat vejfuk, sundat ten origo tepelnej štít a na podlahu pod ním nalepit stínění a pak to všechno skompletovat dohromady. Tohle by chtělo odstínit zespod auta.:confused:

Maxi, to preci neni reseni, mazda mi za dobu co mam auto nic neuznala a nic neopravila, jen za me penize vse odsouva az skonci zaruka. Videl jsi fakturu co mne stal servis brzd v nemecku a jen proto ze to pwrnamentne ceska nazda resila obrusovanim desticek a vrchol vylo co mi tam dali za nove desky ktere sem platil. Jak sme se dohodli... budu menit posledni dil soustavy cca na podzim ... do te doby kdyz se budes nudit zjisti co tam bude drzet a clonit ... ;):p
 
Poslední úprava:
Bouu, nemal si nastaveny teplomer na Fahrenhait stupne ?;)
Silne uvazujem (uvazoval som ?!) o vymene M3 , mozno za CX5 2,5 L maju teraz u "mojej mazdy" predvadzacku v dobrej cene .
Ale ako citam skusenosti od Bouu, vlastnit taku verziu CX5 nie je prechadzka rajskou zahradou.
Otazka na Bouu: mám pokúšať osud s CX5 2,5 ???? :confused:
 
Máš laseroví teploměr?
Zkus změřit po rychlejší jízdě teplotu v místě kde je rezerva - dno co nejblíže u zámku kufru.
Já tam naměřím běžně 65C a nedávno i 70C
Mam to na videu

O víkendu jsem dal rychlou jízdu do vrchu, takže za autem bylo po zastavení teplíčko, svody praskaly jak divý.
Vzpoměl jsem si na tebe. Odklopil jsem vše v kufru a na plechu jsem neudržel ruku, tak nevím kolik stupňů to bylo, ale horké to bylo jako prase....

Viděl bych to na radu ostatním, ať nezávodí s čokoládou v kufru :D
 
Podľa toho všetkého je to konstrukcne materiálový problem slaba tepelná ochrana.
Asi by na riesenie bola najvhodnejšia mazda zvolavacka.
 
Jandráku, ty kluku ušatá, neser :) nejsem jouda ;)

..................................................................................................................................................................................................
Zapoměl jsem napsat pokračování, že pán na přepážce v Mazdě v Plzni povídal že je to v pořádku, že to je vlastnost auta

O víkendu jsem dal rychlou jízdu do vrchu, takže za autem bylo po zastavení teplíčko, svody praskaly jak divý.
Vzpoměl jsem si na tebe. Odklopil jsem vše v kufru a na plechu jsem neudržel ruku, tak nevím kolik stupňů to bylo, ale horké to bylo jako prase....

Viděl bych to na radu ostatním, ať nezávodí s čokoládou v kufru :D

Přesně tak, vozíme sebou na nákupy velkej thermobox aby se všechno nezkazilo a nezvadlo
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top