• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s navigací v MZD Connect (ztráty signálu, pozice mimo, kompas nefunguje)

Ahoj, koukám, že už z toho máš skoro námořní navigaci...o_O . Snad ještě zkusit vygooglit firmy - speciálky na (auto)navigace a rozhodit dotazy. Další možnosti: napsat dovozci, evropskému zastoupení, do fabriky Japoncům. Neodstranitelná vada je kvalifikovaný důvod ke zrušení kupní smlouvy. Sleva z ceny asi nebude řešení. Přeju šťastný konec.

Děkuji, už jsem to před dovolenou začal řešit s moji právničkou. Její rada byla prvně vše prezentovat na sociálních sítích a problém pořádně zviditelnit. Za jeden den přes 1.1 tis. zhlédnutí je slušná reklama pro MAZDU. Právní tahnice jsou na dlouho a jelikož MAZDA ČR díky své pověsti a malé síti 25 servisů nemá zrovna nejlepší prodejní výsledky v porovnání s okolními trhy, dá se předpokládat, že bude hledat všechny možné cesty, jak z toho ven! To je názor mé právní poradkyně, ze kterou spolupracuji přes 10 let a vždy dám na její dobrou radu. Tady nejsme na trhu v Německu. Už jsem 1000x olitoval, že jsem si jí nekoupil v Německu. Je to skvělé auto, ale.... PROČ TO JEDNOMU FUNGUJE A DRUHÉMU NE? A NEJMSEM DLE DNEŠNÍCH OHLASŮ SÁM !!! Proč dodnes nereagovalo zastoupení MAZDY ČR? Jediné co je, že se zmohli na vzak přes servis, který jsem tu již psal. Neměli ani trochu slušnosti, že by se omluvili, nebo mě alepoň někdo kontaktoval! To je na zamyšlenou pro ostaní, kteří si chtějí koupit novou MAZDU!
 
Dnes se stav výrazně zhoršil. Už nemám problém jen při rozjezdech. Navigace už začala vypadávat i za jízdy. Najednou kurzor začal bloudit po okolí, měnit směry... Navigaci trvalo přes 3 minuty než se chytla zpět. Co bude následovat?
 
Tohle je fakt divné. Na mém autě jsem nikdy nezaznamenal ani náznak zaváhání. Ani na jednom z našich aut. Navigace funguje úplně normálně, správnou pozici najde během jedné nebo dvou vteřin. Ale jako mnozí další, přestal jsem ji používat a raději spoléhám na Sygic nebo Waze. Paradoxně asi lidi, co ji moc nepoužívají, s ní nemají problém. :cool:
 
Zhoršující se stav navigace v našem NOVÉM voze Mazda 6. Teď už umí i létat . Za tři měsíce nebyla zatím závada servisem odstraněna!

To je mazec. Držím palce, ať to vyřeší a dost mě překvapuje, že takhle jednoduchou věc nedokáže servis dořešit. Sice prdlajs vím, jak to je v tomto konkrétním případě vevnitř navržené a následně vyrobené, ale komponenty na tyto systémy jsou celkem spolehlivá komodita, žádný state of art.
 
Dnes jsem opět v noci zase skvěle bloudil v cizím městě! Navigace po cca 1 min. naskočila a ukázala směr kudy mám jet. Rozjel jsem se dle navigace a po cca. 150 m jízdy vpřed, se otočila mapa a navigace přepočítala na jinou trasu. Změnil jsem tudíž směr podle navigace a najednou šipka odlítala mezi domy. Musel jsem zapnout telefon, abych se z této šlamastiky dostal. Po 3 minutách se pak i přidala navigace v autě. TO OPRAVDU NECHCETE U AUTA ZA 1.1 MIL. KČ !!! Včera jsem volal do servisu. Dodnes ještě nevím termín, kdy se na auto opět podívají a kdy jim hlavně někdo pomůže to opravit. Upřímně přeji všem z vedení Mazdy ČR, aby si nikdy za své peníze nekoupili nic, co jim bude tak špatně sloužit a aby ten kdo jim má pomoci je nenechal na holičkách, tak jako oni mě! Osobně v tom začínám spatřovat záměr se mstít za to, že jsem tento problém na naší Mazdě 6 i přes jejich nepřímou výhružku zveřejnil!
 
Dnes jsem opět v noci zase skvěle bloudil v cizím městě! Navigace po cca 1 min. naskočila a ukázala směr kudy mám jet. Rozjel jsem se dle navigace a po cca. 150 m jízdy vpřed, se otočila mapa a navigace přepočítala na jinou trasu. Změnil jsem tudíž směr podle navigace a najednou šipka odlítala mezi domy. Musel jsem zapnout telefon, abych se z této šlamastiky dostal. Po 3 minutách se pak i přidala navigace v autě. TO OPRAVDU NECHCETE U AUTA ZA 1.1 MIL. KČ !! Včera jsem volal do servisu. Dodnes ještě nevím termín, kdy se na auto opět podívají a kdy jim hlavně někdo pomůže to opravit. Upřímně přeji všem z vedení Mazdy ČR, aby si nikdy za své peníze nekoupili nic, co jim bude tak špatně sloužit a aby ten kdo jim má pomoci je nenechal na holičkách, tak jako oni mě! Osobně v tom začínám spatřovat záměr se mstít za to, že jsem tento problém na naší Mazdě 6 i přes jejich nepřímou výhružku zveřejnil!

Zlaty vek, kdy jezdili ridici podle znacek a automapy. Apropo,proc zatim nepouzivas car play/androud auto!!!? nez se to vyresi?
 
Přiznám se, že také moc nechápu proč minimálně do té doby než se to vyřeší (pokud se to vůbec vyřeší) nepoužíváš AA/CP. Já tu vestavěnou beru jen jako nějaké emergency řešení, v případě když bych z nějakého důvodu neměl u sebe telefon, ale jinak zrovna ta u Mazdy se akorát vyznačuje tím, že grafika i samotné mapové podklady jsou prostě zastaralé a stejně nepoužitelné (minimálně tady v Belgii i v poslední verzi map pořád obrácené jednosměrky apod.)

Jinak ale přístup Mazdy je samozřejmě strašný (ostatně, tak jako vždy) a tak jak to bylo i ohledně 2válcového režimu a dalších problémů. Myslím, že za chvíli se vlastně dozvíš, že je to vlastnost.o_O
A v tomhle bych se nedíval někam na západ, jako že to bude lepší, protože minimálně ohledně právě těch 2 válců, když jsem to chtěl řešit v servise tady v Bruselu, se na mě dívali jak na blbce a přicházely otázky typu, jak já jako obyčejný uživatel auta, můžu vůbec poznat, že jede na 2 válce apod. Rozhodně se nechci nějak zastávat českého zastoupení, že není tak hrozné, spíš jen, že jinde to není o nic lepší.
 
Poslední úprava:
Podle komentáře pod druhým videem ten problém vyřešila výměna GPS modulu... To už ale @Sikyl podstoupil, ne? Tak to asi bude něco jiného.
 
No, tak to potěš koště. Zajímalo by mě, kolika procent navigací se ta závada týká. Čekají nás podobné tance, které jsme zažili s BT modulem v minulé generaci infotainmentu? Je už na to nějaká servisní informace?
 
Zlaty vek, kdy jezdili ridici podle znacek a automapy. Apropo,proc zatim nepouzivas car play/androud auto!!? nez se to vyresi?
Protože se mi to nepromítá na Head up display a musím to připojivat kabelem, který mi zavazí na tunelu pod rukou v době kdy už i Škodovka dostáva do aut Carplay s Bluetooth a indukční nabíjení. Nic jiného mi ale nezbude!
 
Podle komentáře pod druhým videem ten problém vyřešila výměna GPS modulu... To už ale @Sikyl podstoupil, ne? Tak to asi bude něco jiného.
První modul ve výrobě měl na konci výrobního čísla písmeno A, pak B atd. Netuším, jaký jsem měl já. Při snaze servisu problém vyřešit mi dali o půl roku novější modul, než jsem měl já s písmenem K a teď je už aktuální S! Tohle mluví úplně za vše. Nejhorší na tom je to, že jsem Mazdě zaplatil za nové auto (i když to byla "skladovka") a jen díky tomu, že chci odstranit přes 3 měsíce tuto závadu (se kterou jsem bohužel při svém "štěstí" auto koupil), jsem už za otravného potížistu (alespoň tak to cítím já a je mi to upříměn moc líto, jelikož nejsem konfliktní člověk, jen jsem bohužel pro mě puntičkář ;)). Možná to časem servis vyřeší, ale už vždy budu pro ně potížista... :( a vztahy budou navždy narušené. Chci u auta za 1.1 mil. Kč tak moc? Chci jen, aby fungovalo to, co má a pokud něco nefunguje, aby se k tomu značka MAZDA postavila čelem. NECHCI NIC NAVÍC !!! Je to dobré auto a opravdu k němu nemám za 10.000 km až na tuto závadu výhrad. Dnes už vím, že jsem si měl koupit něco, co se vyrábí v Evropě - cokoliv.
 
Já bych k tomu dodal, že Mazda v tom může být celkem nevinně. Téměř jistě bude problém v GPS modulu, který si sami nevyrábí. Postižené budou jen konkrétní výrobní série a někdy je opravdu problém ohraničit vadnou dávku. V Automotive se sice všechno sleduje, ale vyřešit takový problém trvá měsíce. Zvláště, pokud se jedná o problém na straně dodavatele, případně subdodavatele, což bude nejspíše i tenhle případ. Takové nejasné problémy se řeší opravdu měsíce, běžně půl roku nebo rok. Mohl bych tu uvést pár podobných případů, se kterými mám zkušenosti u jiných automobilek. To není snaha zdržovat, ale zkrátka zaměstnanci spousty firem z různých končin světa potřebují čas zjistit, co se vlastně stalo. Prokázání viny konkrétního dodavatele musí být nezpochybnitelné, protože na něj spadnou veškeré náklady za tzv. reklamace z pole, což jsou šílené částky.

Tím nechci omlouvat zastoupení Mazdy. Jejich komunikace směrem k zákazníkům není nejlepší, ale to platí i pro další značky. Jsou známé případy, kdy čeští majitelé vozů udělali lépe, když navštívili zastoupení dané značky třeba v Německu. Tam jim problém vyřešili okamžitě a ještě se omluvili za chování českého dovozce.
 
Já bych viděl elegantní řešení v tom,že Sykylovi mají dát adekvátní náhradní vozidlo a pak si můžou testovat a zkoušet do aleluja.
 
První modul ve výrobě měl na konci výrobního čísla písmeno A, pak B atd. Netuším, jaký jsem měl já. Při snaze servisu problém vyřešit mi dali o půl roku novější modul, než jsem měl já s písmenem K a teď je už aktuální S! Tohle mluví úplně za vše. Nejhorší na tom je to, že jsem Mazdě zaplatil za nové auto (i když to byla "skladovka") a jen díky tomu, že chci odstranit přes 3 měsíce tuto závadu (se kterou jsem bohužel při svém "štěstí" auto koupil), jsem už za otravného potížistu (alespoň tak to cítím já a je mi to upříměn moc líto, jelikož nejsem konfliktní člověk, jen jsem bohužel pro mě puntičkář ;)). Možná to časem servis vyřeší, ale už vždy budu pro ně potížista... :( a vztahy budou navždy narušené. Chci u auta za 1.1 mil. Kč tak moc? Chci jen, aby fungovalo to, co má a pokud něco nefunguje, aby se k tomu značka MAZDA postavila čelem. NECHCI NIC NAVÍC !! Je to dobré auto a opravdu k němu nemám za 10.000 km až na tuto závadu výhrad. Dnes už vím, že jsem si měl koupit něco, co se vyrábí v Evropě - cokoliv.

Nikde jsem to nevidel,ale kde to auto servisujes,respektive ktery servis/prodejce resi zavadu?
 
Tak podle vseho to resi u Bosiny v Koline. To ale asi neni tak dulezite, ne? Myslim, ze nepsal, ze by se mu nesnazili pomoct. Nakonec i servis musi nejak skakat, jak zastoupeni piska.
 
Chlapi, záměrně jsem sem nechtěl uvádět servis, kde jezdím, protože se ke mě vždycky chovali maximálně korektně, profesionálně, vstřícně a vždy se do problému ponořili i za cenu toho, že si sami způsobili nemalé problémy. Ano jezdím do Kolína do BOŠINA servis s.r.o., Autorizovaný dealer a servis MAZDA. Větší část života jsem působil v automotiv a 10 let ve Škoda Auto a.s. Moje žena je ve vedení "jedné" automobilové továrny. Vím, jak funguji zpětné toky, reklamace atd. Tady je problém jinde- nemyslím tím technicky. Bohužel tyto problémy s navigacemi u Mazdy přetrvávají roky! Denně po večerech trávím hodiny hledáním řešení po internetu po celém světě a věřte mi, že jsem z toho už unavený. Proto možná už moc tlačím na pilu. Nacházím videa, tak jako Martin, kterému MOC děkuji za pomoc z Mazd 3, 5, 6 několik let zpátky se stejnými problémy. Můj soused je vedoucí v oddělení vývoje kokpitů (přístrojových desek) ve vývoji Škoda Auto a.s. První jeho otázka byla, kde máte GPS modul a anténu. Když jsem mu ukázal, že je pod mřížkou na přístrojové desce vedle reproduktoru, tak jej pomalu zvrátilo. První jeho otázka byla, proč máte tu ploutev na střeše? Vysvětloval mi, jak se na problém nemusí vůbec nikdy přijít, že navigaci může rušit díky jejímu umístění defacto cokoliv. Proto se koncern VW vyhýbá tomuto řešení. Jeho odpověď byla, že to je na vrácení vozu. Budu níže citovat komentář mého kamaráda rovněž z vývoje Škoda Auto a.s. z Facebooku k mému autu, kde jsem psal, že mám vrcholový model Mazdy v maximální výbavě:

..no, tak jestli je tohle vrchol, tak by možná měli ostatní značky Mazdě poděkovat, ze začnou uvolňovat trh ostatním.
Neříkám, ze jinde je to svatý, není, ale jde o to, jak reagujes na zákazníka, jak chceš a umíš řešit problém ...
Vzpomínám si, že jsem jednou osobně jel na 2 reklamované Superby do Německa, protože si servis nevěděl rady s “pos...nyma” ostřikovačema čelního skla a tady je v “řiti” elektronika vozu a vypadá to na těžkou zívačku ... gratulace do Mazdy a vlastně děkuju


Servis je zoufalý, já taky a za 3 měsíce odborná pomoc nikde. Až v poslední době se to začalo snad řešit formou výměny mailů, ale víc než měsíc na auto nikdo nešáhl. Na druhou stranu jsem rád, než aby jej X krát zbytečně rozebírali a za dva roky mi vše vrzalo...

Dle mé advokátky mám nárok na zapůjčení stejného vozu, ve stejné výbavě a motorizaci do doby odstranění závady. Ale když jej servis nemá.... a vedení Mazdy v tom nepomůže. Jsou ještě další nároky, ale to je na román... Já jen chci, aby mi auto sloužilo, tak jak má a nechci po nikom nic nadstndartního. I přesto, že žije ve městě Škodovek, mám už třetí Mazdu a jsem za ní rád. Dnes bych si ji už ale nekoupil.
 
Back
Top