• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Problémy s palivoměrem

Topaz

nový člen
3
Zdravím, v poslední době se mi opakovaně stalo, že jsem nabral plnou nádrž benzínu, ujel asi 100 km a ukazatel palivoměru spadl dolů, ukazoval cca 20% procent paliva a dojezd okolo 100 km. Po dotankování do plné (necelých 10 litrů) začal palivoměr ukazovat správně. V servise samozřejmě závada nezjištěna :) máze s tím někdo zkušenosti? Źe by E10?
 
Zdravím, v poslední době se mi opakovaně stalo, že jsem nabral plnou nádrž benzínu, ujel asi 100 km a ukazatel palivoměru spadl dolů, ukazoval cca 20% procent paliva a dojezd okolo 100 km. Po dotankování do plné (necelých 10 litrů) začal palivoměr ukazovat správně. V servise samozřejmě závada nezjištěna :) máze s tím někdo zkušenosti? Źe by E10?
Tak občas se mi stane, že natankuju plnou, teda 2x jsem to udělal do prvního cvaknutí pistole a ručička se ani po ujetí cca 50 km nehla a naopak se stalo že mi párkrát spadla o cca 1/4 dolů po předchozí jízdě a zastavení. Za dva dny se to srovnalo. Ale tak hluboko jak píšeš se mi to ještě nestalo. Tuším že byla nějaká svolávačka na palivový čerpada, ale mého vinka se to netýkalo, tak zkus prověřit jestli náhodou nespadáš do svolávaných modelů,ale jestli by mohl mít palivoměr něco společnýho s čerpadlem, možná. Bohužel je fakt, že je to narvaný elektronikou a ta si občas žije svým životem.
 
Zdravím, v poslední době se mi opakovaně stalo, že jsem nabral plnou nádrž benzínu, ujel asi 100 km a ukazatel palivoměru spadl dolů, ukazoval cca 20% procent paliva a dojezd okolo 100 km. Po dotankování do plné (necelých 10 litrů) začal palivoměr ukazovat správně. V servise samozřejmě závada nezjištěna :) máze s tím někdo zkušenosti? Źe by E10?
U BP a DM možná souvisí s BCM, nechal bych si ji přeprogramovat v servisu spolu s dalšími podřízenými jednotkami. Existuje problém popsaný jako: R058/22: MAZDA3 (BP) a CX-30 (DM) – palivoměr se vychyluje k vyšší úrovni. Někteří zákazníci si mohou stěžovat na to, že palivoměr se vychyluje k vyšší úrovni při zastavení ve svahu i po dlouhé jízdě, od té doby, co byla natankována plná nádrž.
 
Tankujem vždy do plnej a u mňa sa tento problém nevyskytuje. Docvaknem ešte raz keď vypne pištoľ ale tam sa už nezmestí vela.
 
Nevšimol som si náhly pokles v palivovej nádrži. Aký počet km Ti vtedy zobrazuje? Ak je zobrazený dojazd v km správny, tak potom je chyba iba v ukazovateľovy objemu paliva v nádrži. Alebo sa Ti zníži aj počet dojazdových km? Tak potom je chybná informácia zo snímača hladiny v palivovej nádrži.
Vlastne si môžeš zobraziť dojazd v číselnom údaji a aj vidíš bielu ručičku. Porovnaj oba údaje a daj potom vedieť. @Topaz Napíš sem potom porovnanie.
 
Do nějaké jednotky v servise software nahrávali, ale děje se to pořád. Vypočtený dojezd odpovídá tomu, co ukazuje ručička, tedy nesprávně. Zatím vždy dotankuji těch 10 až 15 litrů, abych se vyhnul tomu, že budu mít nulu dojezd, ale je to otravné. Teď se to děje při každém druhém tankování, tak až se to zase zblazni, pojedu znovu do servisu, ať to vidí. Když bude dojezd 0, pojede to furt dal, že?
 
I s funkčním palivoměrem ukazujícím dojezd 0km ujedeš minimálně 50km
 
Dnes natankovaé zase do plna, po vypnutí pištole ešte malý cvrk. Palivomer a jeho ručička je v maximálnej polohe. Dojazd vypísalo 760 km. Myslím že to funguje tak ako má.
 
Ak by bola chyba po ceste teda niekde v kabli, tak by Ti zobrazilo 0km dojazd a ručička by bola na nule. Ja navrhujem vymeniť iba snímač v palivovej nádrži. Ak spadne ručička nižšie o 1/4 tak to je ok. Ešte si cez OBD2 pripoj mobil a v mobile si zvoľ v aplikácii graf, aby si videl históriu a potom si môžeš záznam uložiť ako dôkaz pre návštevu v servise.
 
Back
Top