• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

První Mazda kterou jste poznali/ jakou jste kdy chtěli.

Někdy v době, kdy F. Renč natočil reklamu na Mazdu s odposlechy špiónů "motor, který neslyšíte" se v mé rodině Mazda stala pojmem. Mrkačka, xedosy, RX-8 - samý krásný auta. Jezdil jsem tehdy tuším s Felicií kombi a pořídil jsem v r. 2002 nový Pažout 307 SW, protože byl velký, praktický a hezký, ba dokonce Auto roku. Jenže samé problémy, po jeho prodeji po 8 letech jsme se se spolužákem trumfovali, kdo s ním byl za tu dobu víckrát v servisu - já "jen" 28x, on 37x. Takže jsem mermomocí chtěl japonce, nejlépe Mazdu. A protože jsem si na dovolené ve Španělsku půjčil M3, která jela, jak auto má jet, padla v r. 2010 volba na M6, benzín 2.0 l, samozřejmě HB, protože vypadala naprosto úžasně. Takže od té doby jedině M6.
 
Poprve nejspis "mrkacky" jeste v detstvi...doma se jezdilo ve skodovkach takze jsem vedel dost jasne co nechci

Pak prvni vlastni auto, hlavni roli hrala cena a kufr kvuli "stehovani" veci na nejruznejsi akce, takze vyhral 15lety focus v kombiku. Kdyz po 2 letech, strasnych penezich nasypanych za servis a nekolika navratech domu odtahem padlo rozhodnuti se ho zbavit, byl hlavni parametr spolehlivost.
Prislo i na prehodnoceni velikosti, jelikoz akci dost ubylo a tak doslo na ctverici Civic-Auris-Lancer a mazda 3(BK). Auris moc pripominal Fabku, navic mel slaby motory, Civic byl z generace "ufo", takze nakonec doslo na lamani chleba mezi Misakem a Mazdou. Misak se mi libil moc, ale z Es jsem ho brat nechtel, takze vyhrala mazda z AP Brno...a musim rict ze jsem rad, servis vidam prakticky jen 2x za rok, jezdi paradne, akorat ten 1.6 motor je trochu linejsi nez bych chtel.
Ted uz pomalu pokukuju po BLku s 2.0 motorem, ikdyz Lancer je porad dost pokuseni.
 
Moje úplně první auto byla Mazdička 323, 1.6 i a naučila mě řídit, protože když se blížil čas jejího konce, jezdili jsme takové, řekl bych domácí rally. Bylo neskutečné co to auto ještě všechno zvládlo a vydrželo, když už mělo z pohledu všech odslouzeno. a dolů. Mazda mi prirostla k srdci a teď mám doma CX 7, 2.3 DISI TURBO a nemýlil jsem se, krásný, prostorný vůz pro celou rodinu, co letí jako raketa. MAZDA
 
Back
Top