• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

manuál Řazení dvojky, rány, nepřesné řazení

Asi mám zmetka auto....

Těch závad je strašně moc,na nové auto.

Reklamace vyteklého zadního tlumiče.
Lupání/klepání přední nápravy při přejezdu nerovností.
Nepřesná převodovka.
Cukání motoru při zaplé klimatizaci.
 
Zřejmě mexická šichta před směnou trochu slavila, všechno reklamuj ať ti to zmetci opravěj v záruce. Já měl akorát vzadu rezavý sedačky, jinak OK. Ta spojka zabírá úplně dole, taky to byl trochu nezvyk jí došlápnout až na podlahu a pomalu pouštět, ale už jsem si zvyknul a ty kvalty tam padaj samy.
 
Vyreklamoval jsem zatím úspěšně zadní tlumič.
Na převodovku jsem měl domluvený termín, ale jak na potvoru se řazení chovalo naprosto ukázkově.
Rezavé sedačky mám taky. Ty mi ale nevadí, nejsou vidět.

Hlavně, já na to nemám vůbec čas a nálada mě též opouští. Jezdit nějakých 80 km a předvádět jim nedostatky...
 
Jo to chápu. Jezdíš spíš okresky nebo dálnici? Já když jsem jí zajížděl, tak jsem jezdil hlavně okresky a často řadil kvalty, aby se to rozchodilo.
 
Hlavně okrsky jezdím. Je pravda,že se řazení nepatrně zlepšilo,ale pořád to není ono.
 
Po 9tis.km už musí být převodovka zajetá, zkus tady na fóru pohledat nějaký odkazy na špatný řazení, tuším že někomu tady měnili táhla od řadící páky, ale nevím jestli to byla zrovna M3.
 
Asi mám zmetka auto....Těch závad je strašně moc,na nové auto.
Reklamace vyteklého zadního tlumiče.
Lupání/klepání přední nápravy při přejezdu nerovností.
Nepřesná převodovka.
Cukání motoru při zaplé klimatizaci.

o potížích při řazení se psalo třeba tady manuál Řazení dvojky

Jinak tvůj seznam závad opravdu není normální stav nového auta, reklamovat to!
 
Souhlasím, já mám G165 2018 a řadí nádherně už od začátku. Teď při 9K je to vyloženě radost řadit
 
Ahoj, mam takovy dotaz. Vim, ze mam auto jeste surove (2000km najeto) a mozna si to sedne...ale..

1/pri razeni z 1. na 2. a myslim, ze i z 2. na 3. se ozve takova kovova rana z motoroveho prostoru

Hlavne to dost cukne vzdycky.

2/ docela obcas vazne razeni 6ky. Jakoby pres velky odpor a ne vzdy

Mate pro to, prosim, nejake vysvetleni?

Ahoj já mám najeto 10000 a nic takového se mi nestává. Převodovka chodí jak má. ALe zase mě trápí i-stop občas ho neprobudí sešlápnutí spojky. A musím šlapat n plyn aby se motor probudil :( Na tvém místě jdu reklamovat do servisu. At si neco nezničíš.
 
Jelikož mám od novoty problém s drhnoucím řazením,rozhodl jsem se dnes,nastavit lanovody řazení....
Posunul jsem aretaci o jeden zub/závit a při té příležitosti jsem ještě prostříkal celý mechanismus řazení bílou vazelínou.
Zatím jsem jel jen do práce a celkově se zdá být řazení tak o 30% lepší. Drhnutí je teď minimální,ale pořád to není ono.
Uvidím zítra. Pokud nenastane zlepšení, mám v plánu ještě výměnu oleje v převodovce.....
 
Všiml jsem si, že v 2017 modelu mám nějakou rychlostní blokaci na řazení jedničky.
Když jedu 50, tak tam jedničku nehodím, protože je tam nějaká pojistka. Zní to jako super věc, akorát, že nejsem blondýna.
A vzhledem k tomu, že zamykat to začíná od cca 8km/h nahoru a dvojka na rovince tak nejdřív od 12km/h (když nechci trápit spojku).
No co vám budu, takový popojíždění v zácpách je pěkný peklo. Jedu 10 km/h a tu jedničku tam prostě nemám jak dát.
Netušíte, dá se s tímhle něco udělat? Vypnout, nebo aspoň upravit tu hranici?

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Ahoj, mam takovy dotaz. Vim, ze mam auto jeste surove (2000km najeto) a mozna si to sedne...ale..

1/pri razeni z 1. na 2. a myslim, ze i z 2. na 3. se ozve takova kovova rana z motoroveho prostoru

Hlavne to dost cukne vzdycky.

2/ docela obcas vazne razeni 6ky. Jakoby pres velky odpor a ne vzdy

Mate pro to, prosim, nejake vysvetleni?

Ahoj, mě se děje něco podobného u CX3 (najeto 7.000 km) v podstatě od cca 1.500km. Už jsi to řešil v servise?
 
Minulý týden jsem pořídil ojetinu M3 r.v. 2014 s najetýma 37tis. km. Mám taky problém s řazením. Jednak při řazení z 1 na 2 a méně často z 2 na 3, příp. i 4 cítím lehký zadrhnutí. Není to jak u mé staré feldy, kde šlo pěkně cítit, jak to jde jakoby přes zuby. Je to takovej slabej odvar. Jako by tam něco úplně nesedlo a možná jeden zoubek tam cítím. Docela mi to vadí. Zkoušel jsem řadit pomaleji a je to ok, ale to přeřazení pak trvá několik vteřin a tak se jezdit nedá. Druhý problém mám s plynulostí jízdy. Z feldy jsem byl zvyklý před zařazením rychlosti přidat trošku plyn, abych srovnal otáčky a přeřazení tak bylo častorkát úplně plynulý. Tady mi to začne pěkně poskakovat. Když plyn nepřidám, tak jde zase cítit, jak se auto zpomalý. Dá se takto vůbec s M3 řadit? Nevím, jestli to je vlastnost auta nebo něco na opravu.

edit: U feldy jsem to dělal tak, že jsem zmáčkl spojku, pak pustil plyn, přeřadil, pak přidal plyn a potom pouštěl spojku. Je to vůbec správný postup řazení?
 
Asi co autoškola, to jiný styl. Mě to učili tak, že přidávat plyn a současně pouštět spojku když řadím nahoru. Při řazení dolů kolikrát na plynový pedál ani nešahám, pokud tedy nejedu do kopce.
Ale musím uznat, že u těchto nových Mazd, kde plynovým pedálem ovládáš potenciometr a ne klapku na sání, cítím jakousi vnitřní nekompatibilitu mezi tím co chci a co to auto dělá. Taková jakoby prodleva tam je, nebo jak to popsat. Prostě není to ono. To souznění auta s řidičem už tam není. Možná to vychytají během 6ti let jako u motorek Aprilia a Moto Guzzi. Jenže to by si na to lidé museli stěžovat. A nikde jsem v žádných testech nic nenašel, takže se tím ani nikdo nezabývá.
 
Minulý týden jsem pořídil ojetinu M3 r.v. 2014 s najetýma 37tis. km. Mám taky problém s řazením. Jednak při řazení z 1 na 2 a méně často z 2 na 3, příp. i 4 cítím lehký zadrhnutí. Není to jak u mé staré feldy, kde šlo pěkně cítit, jak to jde jakoby přes zuby. Je to takovej slabej odvar. Jako by tam něco úplně nesedlo a možná jeden zoubek tam cítím. Docela mi to vadí. Zkoušel jsem řadit pomaleji a je to ok, ale to přeřazení pak trvá několik vteřin a tak se jezdit nedá. Druhý problém mám s plynulostí jízdy. Z feldy jsem byl zvyklý před zařazením rychlosti přidat trošku plyn, abych srovnal otáčky a přeřazení tak bylo častorkát úplně plynulý. Tady mi to začne pěkně poskakovat. Když plyn nepřidám, tak jde zase cítit, jak se auto zpomalý. Dá se takto vůbec s M3 řadit? Nevím, jestli to je vlastnost auta nebo něco na opravu.

edit: U feldy jsem to dělal tak, že jsem zmáčkl spojku, pak pustil plyn, přeřadil, pak přidal plyn a potom pouštěl spojku. Je to vůbec správný postup řazení?
Špatně obrobené zubové spojky, to je u manuálu z této doby normální. Pokud chceš bezchybný chod, je potřeba díly povyměňovat.
 
Na razeni s meziplynem mrknu. Ale to zadrhavani nevim. Rad bych,kdyby to vyzkousel nejakej ostrilenej mazdak.
 
U mojí M3 zabírá spojka úplně dole, proto jí musím při řazení vyšlápnout až na podlahu, když to porovnám s tátovou feldou, tam jsem jí až na doraz vyšlápnout nemusel ta zabírala někde v půlce. Možná to bylo tím , že měla najeto 100 tisíc km a M3 má teprve 10 tisíc, ale prostě při řazení to chce jít důsledně na podlahu.:)
 
Back
Top