Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Už mám vyjetý 2 nádrže a pořád nicJá mám teda momentálně asi desáté pivo ale co se týká řazení tak každé druhé auto je specifické a dá se na něho zvyknout asi po 20ti km jízdy ......
Před koupí jsem to nepoznal. Měl jsem to zkusit víc projet. Poučení pro příště. Teď už nezbývá než to na té M3 nějak vyrešit.Ja ti nevím, srovnavat řazení ve starý felicii s m3 je jako srovnavat burgera z mekáče a burgera z black dogu v Berouně. Prostě se to uplne srovnat neda. Casto jezdím různými auty a u některých se mi vylozene blbe řadí a trva chvíli než si zvyknu. Například když jsem chodila po testovackach na mazdu, tak jsem pak mela problém se rozjet se svym bmw prvních par krizovatek. Konkretne m3 mi prijde ze vsech aut co jsem ridila uplne nejprijemnejsi v razeni. Urcite bych se na tvem místě koukla na nějaké návody na YouTube k teorii razeni a zkoušela bych co nejvíc jezdit a zvykat si, než udelas nejaky zaver. To jen z pohledu člověka, ktery zatím nema v mazde najezdeno mnoho km.
Co se tyce drhnuti u dvojky a trojky, tak to uz celkem smrdi pro tolika km...to bych asi řešila a mel jsi to hlavne řešit, kdyz sis to auto byl projet pred koupi.
To si ale pospěš, moc skladovek M3 už v republice není a čeká se až na nový model.To je dobrý nápad. Mohl bych zkusit nějakýho prodejce.
Nekupoval jsem si auto pro to, aby mi nějakej blbej počítač kecal do řazení, tam kde já mám zařazenou trojku mi radí jet na pětku, ve městě v 50 km rychlosti.Mně zabírá spíš nad půlkou. Uvidím na srazu. Teď to řešit radši nebudu S těma otáčkama si nejsem jistej. Počítač říká, ať řadím, ale taky to mám radši na těch 2 - 3 tisících.
Když jedu v cizím autě, tak to radši trošku víc vytočím, abych měl větší jistotu, že to nechcípne. Vím, jak je pro majitele nepříjemný, když to chcípne. Aspoň já to nemám rád, když mi auto takto někdo trápí Jestli by to opravdu chcíplo, to nevím. Jsem odchovanej na felděDnes jsem se potkal s @mellda a 2. stupeň převodovky na jeho M3 opravdu vykazuje menší zadrhnutí. Není to ovšem nic s čím by se nedalo žít. Možná je tam už nějakej horší synchron, nebo nějakej bordýlek u řadičky...
Nevím, jestli to bylo jen přesednutím do neznámého vozu, ale Melldo, při rozjezdu používáš moc plynu, respektive asi dáš plyn že to vyletí nad 3k otáček a do toho pouštíš spojku. Aspoň mi to tak připadlo. Tvůj rozjezd má nádech jako že s tím hodláš zahrabat, ale pak do toho tu spojku pustíš pomalu(a asi i ještě přidáváš trochu plyn). Dle mého názoru zcela zbytečná věc. Je to takový řekl bych rozjezd na jistotu, jako do prudkého kopce. Ta nová auta už při rozjezdu jen tak nechcípnou, elektronika to hlídá.
Jinak řekl bych, že ta M3 G165 ukazuje přeřadit 3=>5 ještě agresivněji (jako že fakt hodně EKO) než moje M2, asi je v tom zohledněný i ten 2.0L motor.