Davidumb
nový člen
- 10
ahoj,
chtěl jsem se zeptat, kdo máte jako já Mazdu 3 BM G120 MT.
Pokud se rozjíždím do kopce, ani nemusí být prudkého, může to být i rovinka, ale do kopce to je nejmarkantnější, a potřebuju se rozjet svižně, vytočím jedničku asi do 3000 otáček, tak se mi pak nedaří plynule řadit dvojku. Buď se mi zdá dlouho držím spojku v záběru, pak +- plynule zařadím, ale ztratím tím i rychlost a plynulost zrychlení, nebo už tu spojku pustím a cítím asi alespoň menší škubnutí. Nepřisel jsem ještě ani na to, kolik dat v této chvíli plynu, zkoušel jsem to už různě.
Řešilo se to už například tady: http://mazda3revolution.com/forums/...activ-discussion/85257-shifting-2nd-gear.html
Máte na to nějaký trik?
Díky.
chtěl jsem se zeptat, kdo máte jako já Mazdu 3 BM G120 MT.
Pokud se rozjíždím do kopce, ani nemusí být prudkého, může to být i rovinka, ale do kopce to je nejmarkantnější, a potřebuju se rozjet svižně, vytočím jedničku asi do 3000 otáček, tak se mi pak nedaří plynule řadit dvojku. Buď se mi zdá dlouho držím spojku v záběru, pak +- plynule zařadím, ale ztratím tím i rychlost a plynulost zrychlení, nebo už tu spojku pustím a cítím asi alespoň menší škubnutí. Nepřisel jsem ještě ani na to, kolik dat v této chvíli plynu, zkoušel jsem to už různě.
Řešilo se to už například tady: http://mazda3revolution.com/forums/...activ-discussion/85257-shifting-2nd-gear.html
Máte na to nějaký trik?
Díky.