• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test roadblog.cz - Mazda CX-30 Skyactiv-G150: Žádné turbo a skvělý manuál

Go56

výkonný člen KLANu
186
Atmosférický dvoulitrový motor a manuální převodovka, to zní jako auto z minulosti. Ale ne, je to naprosto výborné auto ze současnosti, konkrétně Mazda CX-30.
 
Poslední úprava moderátorem:
No na teplotu si stěžuje třeba bratr vždy, kdžy ho někam vezu. Že prý to topí, jak Felicie. Marně jsem se snažil vysvětlit, že to topí jak ďas do doby, než to vytopí auto na určitou teplotu a pak je to ok. Mám nastaveno 21 stupňů a citím, že je to 21 stupňů po "vyhřátí".
 
No na teplotu si stěžuje třeba bratr vždy, kdžy ho někam vezu. Že prý to topí, jak Felicie. Marně jsem se snažil vysvětlit, že to topí jak ďas do doby, než to vytopí auto na určitou teplotu a pak je to ok. Mám nastaveno 21 stupňů a citím, že je to 21 stupňů po "vyhřátí".
Ve kterém místě v kabině se těch 21 stupňů vlastně měří ? Bylo by teoreticky správné měřit teplotu v prostoru, tj. kdyby čidlo viselo ze stropu :joy:
 
Back
Top