• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Rozvody motoru

RF motory si s Contitechem vůbec ale vůbec nerozumí a řemen se tak trhá během pár desítek tisíc ;)
 
Jak píše Natural,potvrzeno od více zdrojů kteří s Mazdama dělají,navíc ja tam mám Conti řemen a uz pi 10ti tisících je znát velké opotřebení,minulý týden to bylo kontrolováno.Tak proto řeším výměnu,uz po roce !!! hnus

odesláno z mobilu
 
Takže originální rozvody bez vodní pumpy sezenu i s prací za 8600,- pak je tu sada od SKF a INA to obojí i s vodní pumpou a s prací za 7000,- tak babo raď :) může být Skf nebo Ina?není to jako Contitech?
Platí to pro diesel.

Vím, že třeba origo vodní pumpa se může s klidem měnit až ob výměnu, jinak u ostatních značek mi to nebylo doporučeno. Nicméně o SKF jsem neslyšel nic špatného. INA neznám a nemám žádné zkušenosti s touto značkou ;)
 
Zajimavy. Jinak INA rozvody mam na Subaru a mam na nich par tisic. Takze spis jenom zkusenosti co se tyce montaze, vse ok. :)
 
Osobně bych volil originál včetně vodní pumpy a je klid. Cenový rozdíl už není tak velký.
 
Mno není to tak jednoduché...jelikož do toho ještě řeším vstriky,tak každá petibaba ušetřena je dobrá petibaba ;)

odesláno z mobilu
 
Tak, teď jsem tedy odvezl auto na rozvody... objednaly jsme značku nevim teď bych kecal později to doplnim... cena i s vodní pumpou a samozřejmě ten hydraulickej napínák 8740,- Kč bez práce... řeknu vám žádná prdel... radši jsem to nechal udělat i s vodní pumpou i když má auto najetých poctivých 120tis. km.
 
Vím, že třeba origo vodní pumpa se může s klidem měnit až ob výměnu, jinak u ostatních značek mi to nebylo doporučeno. Nicméně o SKF jsem neslyšel nic špatného. INA neznám a nemám žádné zkušenosti s touto značkou ;)
Vicemene INA a SKF sú rovnaké značky vyrábané v tom istom zavode. Viem že INA kúpila SKF a FAG a vytvorila firmu Schaefflera gruop ktorá dodáva diely do automobilového priemyslu. V podstate ložiská INA a SKF schádzajú s rovnakej linky.
 
Zdravim,
jako novy majitel Mazdy resim taky rozvody. Serviska k autu nebyla, tachometr ukazuje tezko uveritelnych 169t. km, auto je dovoz Holandsko.
Mam strach, abych to nekde nepretrhnul, tak s tim jezdim jak posr..ej. Za auto jsem se vydal z penez, tak resim taky cenu a znacku dilu.
Pokud mate nekdo nejake cerstve info o kvalite nejake znacky a cene, budu rad.
Doporuceni na schopneho mechanika nebo servis potesi.
Jinak spokojenost, jen to lechtam a jezdi to nadherne (palubak hlasi 5,3L/100km).
 
Zdravim,
jako novy majitel Mazdy resim taky rozvody. Serviska k autu nebyla, tachometr ukazuje tezko uveritelnych 169t. km, auto je dovoz Holandsko.
Mam strach, abych to nekde nepretrhnul, tak s tim jezdim jak posr..ej. Za auto jsem se vydal z penez, tak resim taky cenu a znacku dilu.
Pokud mate nekdo nejake cerstve info o kvalite nejake znacky a cene, budu rad.
Doporuceni na schopneho mechanika nebo servis potesi.
Jinak spokojenost, jen to lechtam a jezdi to nadherne (palubak hlasi 5,3L/100km).
Z toho roku bohužel nebude elektronická serviska. Takže preventivně udělat. Výš byly vzpomenuty značky náhradních dílů - originál rozvodový řemen dodává Gates (Gates PowerGrip). Určitě vyměnit hydraulický napínák.
 
Poslední úprava:
Diky za info, bojim se toho jak cert krize, jeste se s tim autem proste neznam :) Zatim ho na jednicku div ne roztlacim, a jedu fakt zlehka, byt bych mu rad trosku vymetl komin od sazi :) Na Gatese jsem koukal V AutoKelly, kouknu, kolik chteji za sadu, hlavne ze ted uz vim, co tam patri jako original. Diky moc a snad to dam trochu do kupy a prijedu na nejaky srazek.
 
Díky moc sedvo, to je přesně to co jsem hledal, ja si nebyl jistej v tech napinakach a remen by mel byt tusim se 153 zubama, 3 cm sirka.
Kouknu na to a kdyztak objednam.
 
Ahoj, koupil jsem Mazdu 6 2.3 po FL. Dle servisu je hlucnejsi rozvodovy retez. Pry by bylo lepsi to vymenit. Resil jste nekdo vymenu retezu ? Auto ma dle tachometru 139k, skutecny stav je neoveritelny, nicmene jinak je v moc peknem stavu, ktery by i najezdu odpovidal. Zvlastni je, ze by se retez vytahal jiz po tak malem najezdu, co vim ,tak se retezy bezne nemeni.
 
Tak jsem konecne na chalupe alespon nakouknul pod viko rozvodů. Motor byl horkej, tak jsem se nechtel moc spalit, ale remen vypada jako uplne novej. Jo a kdyz jsem to zase zadekloval, tak jsem si vsimnul na opacne strane motoru nalepeneho stitku od Gates, predpokladam, ze se tyka prave rozvodů. Jestli to ctu spravne, tak by mely byt udelane v breznu a dalsi vymena by mela byt bud 14.3.2018 nebo pri najeti 260...k km. Takze pokud je to opravdu tak, tak mam rozvody hotove a tim padem se muzu prestat strachovat, jak na tom jsou. Pravdou je, ze @Alamaster i @Natural motor slyseli a myslim, ze si prede jako kote. Muzu poprosit o vas nazor ohledne toho stitku?69b24e07d820e6dfe86ef91b59adc780.jpg3f09d6a57c8bcbcc212b29ebbac838fb.jpg

Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Ted mam mimochodem podle tachometru najeto 170tis km a kupoval jsem to ve 169tis km.
 
Poslední úprava:
Takže ušetřené peníze, tak toho bych se nebál a v klidu jezdil. Jenom aby někdo neladil km. Ale pokud by to tak bylo, tak je to OK. Ikdyž je zvláštní, že dělali rozvody až ve 148000 km (interval je 120000km).
 
Je fakt, ze to auto jezdi jak novy, zatah to ma super, v kufru v bocni kapse jsem nasel plechovku s Vifem, motor nikde netece, auto je cisty i v nepristupnejch mistech... skoro to vypada, jako by se o to nekdo celkem slusne staral.

Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk
 
Back
Top