chart of ATM + 10hp and + 20nm on 165G?Takhle vypadá graf po úpravě. Kdo si to nechá změřit, má u mě bonus 300.
Zobrazit přílohu 27619
chart of Css Tuning - Slovenija
Poslední úprava moderátorem:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
chart of ATM + 10hp and + 20nm on 165G?Takhle vypadá graf po úpravě. Kdo si to nechá změřit, má u mě bonus 300.
Zobrazit přílohu 27619
That's fine, one just see different engine load limiters that BM/BN have.
On 100octane probably, as they modify spark advance in massive scale. Plus 4 degree on base tables, plus 3 degree on additive tables. And closed loop tables enleaned on top end. Without high octane impossible as one get huge knock retard.chart of ATM + 10hp and + 20nm on 165G?
@ReVolte Termodynamické zákony platí pro všechny. Takhle - nižší spotřeba je možná jen s ochuzenou směsí (u dieselu větší vstřikovací tlak a tím pádem rozprášení nafty), ale to se zase není možné příliš zvyšovat předstih pro větší výkon, protože narůstá teplota a snižuje se hranice samozápalů. Takže, že by někdo jezdil za méně, s větším výkonem a bez toho, aniž by tankoval vysokooktanový benzín, nebo E85, je čirá utopie. Skyactiv-G motory upravuju tak, že zachovávám Atkinsonův cyklus, který je umístěn meze 1000 a 3250 ot/min a mezi 20% až 50% zátěž. Tam se nic nemění a je stále možná úsporná jízda. Ale dejme tomu od 80% zátěže a mezi 1500 až 7000 ot, tam je potřeba buďto obohatit směs pro přidání předstihu, nebo ochudit, ale předstih nemůže být o zase moc přidaný a musí se jezdit na N100. Je na výběru každého gurmána, co od toho očekává.
Jestli očekává, že bude jezdit na N95 s "McDonald" předstihem zvýšeným 5 stupňů paušálně, co je obvyklé u masových úprav většiny tuningových firem, tak to fakt nefunguje.
Sure, maxing VVT and smoothing EGR area spikes gives is you more thrust in exchange for slightly worse NOx emissions. The method is not revolutionary, it is mostly used on stock ND, whether with 96kW P5 engine or 135 kW PE engine. It only depends on the dimensions of the valves or the length of the exhaust pipes.
Yes, not so much as it could be, but yes.Does Versatune apply these modifications of the VVT for miata 2.0 nd?
This oscillation on top end usually indicated not learned knocking correction = too much spark timing advance.Versatune stated that it did not make any changes to the VVT and that the car used was stock.
I have many doubts that it is stock, (air filter and exhaust).
Then they put a bigger advance trusting that the ecu in the case of detonation will adapt by reducing the ignition advance.Note that "universal" tuners do not take KNOCKR into account at all.