Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak na to jsem zvědavý. Mám taky e-x186 v manuálu a FWD, ale zatím nájezd pouze 1500km a spotřeba kolem 7l. Dle prodejce bych měl do 4tis motor šetřit a nevytáčet. Pak výměna oleje a naopak vytáčet na max. A po 10tis prý elektronika zruší "omezovač výkonu" a motor naskočí na maximální výkon. No... Nemůžu se dočkat Auto je skvostné a ty jízdní vlastnosti jsou neskutečnýPo 10 tis km je spotřeba na 6,2-6,5 liru. 80% dálnice, 20% město , jezdí manželka....vůbec to nešetří, naopak...
T.z. spokojenost na SUV (váha a odpor vzduchu), výkon motoru (186 PS) , o tom se může i SUV nafta jen zdát
Tak to slyším poprvé ?A po 10tis prý elektronika zruší "omezovač výkonu" a motor naskočí na maximální výkon.
Ano to mají asi všichni, je to ochrana motoru, po 10 tis jako by auto dostalo druhý dech. Osobně jsem to pozoroval jak u Seat, VW i Mazda.Tak to slyším poprvé ?
pocitově ano, ale že by tam byl nějaký soft, který něco odblokuje ...Ano to mají asi všichni, je to ochrana motoru, po 10 tis jako by auto dostalo druhý dech. Osobně jsem to pozoroval jak u Seat, VW i Mazda