Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Svicky menit budu, Cívky na Svickach jsou na aute original NTK asi 60 Tisíc km (Původní vydržel vic jak 240Tkm). Cisteni Klapky dělám pravidelně jednou do roka stejně jako Brzdy. Lambdy budou mít najeto 50 tisíc od poslední výměny.Henta chyba je warmup catalyst treshold bellow efficiency bank 1, proste zahrevny kat je mŕtvy a auto na studeno smrdí benzínom. Ak máš po 300k slabý výkon asi by som zainvestoval do komplet tune up sviečky, káble, čistenie klapky, regulačná lambda atd
Tak to je jasny, GH a benzin je nejméně poruchové motor. Když o nej pečuješ tak jezdi ale vetsionu se vysere nebo kolem. At jde to Klima, vodni pumpa, Alternator, nebo kladky a napínák. Převodovka pokud nejsi lempl a menis olej taky vydrží. Ja sehnat novějších model s mensim nájezdem ve stejně barve tak jdu do GH znovu.Max je v tom kovanej a az se na chvili urve,treba napise.
Ja muzu rict jen obecne tolik, ze toto je presne pripad,kdy je nutne na te diagnostice nejakou chvili "ztratit". Vypozorovat na zahratem motoru jak se ty lambdy chovaji (graf). Z toho se i pozna spravna funkce katu
Menit je jen tak z pleziru muze clovek u Fabie,kde stoji 1300kc, ale na 2.5i Gh stoji okolo 5000kc a to je nesmysl.
Pruchodnost zbytku vyfuku je taky otazka. Problem ti nezavidim, ale urcite je to resitelnejsi,nez nejake debilni DPF,vstriky a nevim co jeste u naftaku.