• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Sviti cerveny klic/auto nejde nastartovat/vymazani chyby v RJ

ZbynekHvezda

nový člen
4
Dobry den,
rad bych se podelil a zaroven chtel zeptat na vase zkusenosti a reseni ohledne tohoto problemu.
Koupil jsem Mazdu 6/kombi 2011 s najezdem okolo 250tis a bezklicovym startovanim,po najezdu asi 30tis me nechala ve svedsku.Zacalo to rozsvicenim cervenho klice na palubni desce kdy probehlo jeste par startu a pak umrela uplne.Pote prisla vymena baterky ale nic.Prvni svedsky servis mi sdelil ze byla chyba v jednom klici a ze mazda normalne jezdi,po tydnu stejny problem.Druhy svedsky servis mi asi po 14 dnech rekl ze jsou na vymenu 2 komponenty s konecnou cenou okolo 3000Euro,pote prislo procitani mazda klanu a zkouseni vymeny cidel bez odezvy.Pote jsem si nechal vymyzat chyby v ridici jednotce a mazda ujela 1500km do CR kde jsem ji dal do dalsiho autorizovaneho servisu mazda kde mi bylo receno ze muze byt chyba v bezklicove krabici pod volantem ale ze jistota tam neni a zkouska premontovani by stala 10 tis s tim ze maji vypozorovano po 3 tydnech pokud je klicek vlozen do spinaci skrinky tak auto nehaze zadne chyby a da se snim jezdit a ze by bylo dobre najit si sikovneho elektrikare ktery by tento problem nasel. TZN jsem ztoho trosku jelen a proto pisu vam Mazdaci zdali se vam to nekomu uz stalo a zdali nemate na nekoho kontakt kdo by dokazal poradit dal at uz se servisem ktery tohle zvladne,s elektrikarem ktery by to dokazal najit pry to muze byt spatny obvod mi rekli,popripade s nejakou diagnostikou na ktere si muzu chyby vymazat sam a jezdit.....dekuji
 
Poslední úprava:
může to dělat i některý z kostřících bodů okolo baterky případně u levé nohy řidiče. Samozřejmostí jsou nové baterie v klíčích ( já měním co 2 měsíce - holt už se víc vybíjí) . Kdyby jsi věděl kód chyby, která byla smazána, bylo by to lepší. Do autorizáku to nedávej, bude tě to stát tisíce a výsledek nebude moc pozitivní
 
Vsechny ukostreni byly zkontrolovany,pojistky taktéž a výstup z Mazdy Zlín je takový ze je potřeba vyměnit jednotku bezklicoveho vstupu kolem 50tis. a nebo prý pokaždé vložit klicek a mělo b to jezdit takže budu testovat.Neznáte nějaké dobrého autotronika či elektrikare který tento problém už řešil ??
 
Nějaké info například i zde:
 
Jednomu místnímu členovi se to v tom vlákně dle jeho podařilo vyřešit zde : https://www.autoklicecz.cz/


Údajně se jim podařilo udělat nějaký emulátor a ten zámek volantu obejít. Nenapsal bohužel cenu, jen se zmínil, že byl tedy asi první případ svého druhu a trvalo jim to jak sám vidíš co píše 3 týdny. Předpokládám, že na takový bizarní případ si nyní už asi budou pamatovat a současně i vědět co by to obnášelo

Chci tě poprosit @ZbynekHvezda , abys tady pak dal veřejně odpověď jak to tedy je, kolik by to stálo a jak dlouho by to trvalo.

Díky
 

Ahojte práve riešim to isté.... Zajtra si idem pre auto do servisu... Elektrikár to vraj vyriešil.... Cena 60 eur.... Ako super sprava ale myslím ze to by bolo veľké šťastie. Vyzerá to na pekne zapeklitu poruchu. Prikladám fotku kábla na diagnostiku a link na softvér na mojom aute funguje a dokážem si aspoň vymazať chybu.

IMG-20230322-WA0006.jpg
 
Takze nakonec mi partak sehnal kontakt na servis Mazdy v zastavce u brna a evidentne tohle je opravdu servis ktery umi mazdy spravit! Pan nakonec nahral znovu klice a mazda jezdi normalne bez problemu,pry se to stava obcas a ze to staci jen znovu nahrat.TZN nerozumim co zkouseli svedske servisy,zlin kteri by hned kupovali nove ridici jednotky atd....cena 1500 od pana a vyreseno vs. +- 25tis autorizovane servisy a uspech nula bodu.
 
Jednomu místnímu členovi se to v tom vlákně dle jeho podařilo vyřešit zde : https://www.autoklicecz.cz/


Údajně se jim podařilo udělat nějaký emulátor a ten zámek volantu obejít. Nenapsal bohužel cenu, jen se zmínil, že byl tedy asi první případ svého druhu a trvalo jim to jak sám vidíš co píše 3 týdny. Předpokládám, že na takový bizarní případ si nyní už asi budou pamatovat a současně i vědět co by to obnášelo

Chci tě poprosit @ZbynekHvezda , abys tady pak dal veřejně odpověď jak to tedy je, kolik by to stálo a jak dlouho by to trvalo.

Díky
Rovněž můžu doporučit AutoklíčeCZ.cz. Měl jsem stejný problém u manželčiny CX3, občas nešla napoprvé nastartovat, svítil červený klíč na přístrojovce a červená kontrolka na startovacím tlačítku, auto šlo normálně odemknout, na diagnostice chyba P1260(00) THEFT Detected, Vehicle Immobilzed Theft detected Vehicle immobilised . Nakonec vadná cívka keyless v klíčku a oprava 1000,-Kč....
 
Back
Top