• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tlumiče/pružiny

To jsi psal tady v CZ? Pokud jsou tlumice i ulozeni stejny, jako ze asi jo, a je rozdil jen v pruzinach, tak bych to asi moc neresil. Me taky psali, kdyz jsem jim psal o rozmery pruzin, tak s technickym listem mi jeste poslali reci typu, ze by nedoslo k zadoucimu snizeni a nezarucuji to a tamto...Proste jsem dal na 2.3 AT pruziny na MPS/diesel a funguje to normalne. Navic no alespon tolik nesedlo. Kdybych tam dal ty co tam patri, tak bych snad soupal podlahu o silnici. Misto 3 cm to po montazi kleslo o 2 cm a ted jeste trochu urcite jeste. Takze k tem 2.5 cm to bude. Kdybych tam dal ty co tam patri tak to slo dolu tak o 4.5 - 5. Takze u tebe by to bylo opacne no. Takze misto 2.5 by to treba bylo 3.5 vyse.
 
teď budu dodělávat bankovku do garáže a s prázdným autem mám mezeru mezi podvozek a zemí cca 5mm. Takže mazec :)
To tisknes v garazi love nebo co?:joy: Jak myslis tech 5 mm?
Ja bych to asi risknul a dal ty Eibach z klepocmouda. Skoda ze nemas automat, tam uz bych vubec nevahal.
Ty mechy nevim, za tu cenu uz mas ty pruziny. A mas to jen na zadek, a jeste bych to rval do starych pruzin.
Jestli mas ty zadni excentricky srouby v takovem stavu, jako jsem mel ja, tak objednej rovnou i spodni ramenao_O:laughing:
Ty z toho potrebujes udelat neco jako Octavku Scout, +/- 3 cm?
 
:) Myslel jsem zamkovou dlažbu ( špatná korektura telefonu :) ) Mám vysoký nájezd a hrozí drhnutí podvozku, zvednout jako to má Scout by bylo super. Ale koukal jsem že Sověti mají kde co jen si to musím přeložit a spravně objednat :) . S ramenama dobrý postřeh , koukal jsem na možnost štelovaní- prostoru je dost, snad to povolit půjde:)
 
Mazdu treba znížiť, nie robiť octu scout :)) +5mm tam musí plávať jak Jeep Wrangler
 
:) Myslel jsem zamkovou dlažbu ( špatná korektura telefonu :) ) Mám vysoký nájezd a hrozí drhnutí podvozku, zvednout jako to má Scout by bylo super. Ale koukal jsem že Sověti mají kde co jen si to musím přeložit a spravně objednat :) . S ramenama dobrý postřeh , koukal jsem na možnost štelovaní- prostoru je dost, snad to povolit půjde:)
No tak to staci kdyz prezujes na jiny kola a uz tam mas treba jen 2 mmo_O Joo v CCCP se dela leccos, tam by ti na to klidne nasadili kola z traktora:joy:
 
Zdravím,
chci se zeptat jak moc cítíte na GH nerovnosti na silnici? Mam M6 GH 2.0i a dřív jsem v žádné neseděl. Nicméně překvapila mi celkem tuhost podvozku, kde člověk cítí každou nerovnost. Auto se nerozhoupává, takže tlumiče by měly být ok. Máte nějaké doporučení na měkčí odpružení ke komfortnějšímu svezení? Díky
 
Jo kup octavii. Mazda 6 je víc orientovaná na ostřejší průjezd zatáčkou než na komfort, takže je tvrdší než evropský koncern, nicméně proti mé předchozí almeře je to dost měkký občas v létě považuju nad tužším stabilizatorem a eibach -30mm pružinama. Pak si ale zas uvědomím že zanedlouho budu vozit dítě a tak zůstávám u kompromisu. Záleží co člověk preferuje a hledá...
 
Subjektívne k tuhosti pridáva aj fakt, že podbehy nie sú odhlučnene a každý náraz kolesá na nerovnosť je dosť rana.
 
Ahoj, chystam se na výměnu zadních tlumičů u mé M6 GH 2,5. Pružiny jsou v cajku, jen tlumiče jsou prorezlý. Měl bych vyměnit ještě něco krom tlumičů? Dorazy, nebo nějaký silentbloky? Diky za reakce.
 
Na BSR je akce až do června sleva až 48% na věci od Eibachu! Sada na GH tak vyjde na necelý 4000
ODKAZ
 
Ahoj, chystam se na výměnu zadních tlumičů u mé M6 GH 2,5. Pružiny jsou v cajku, jen tlumiče jsou prorezlý. Měl bych vyměnit ještě něco krom tlumičů? Dorazy, nebo nějaký silentbloky? Diky za reakce.
Na doraz bys musel sundat pruzinu. A to je povolit spodni rameno. Ja delal temer komplet zadek na GG a dorazy jsem nechaval. Nic jim nebylo, je to polyuretan. Jinak poznas jestli je neco treba, az to budes mit zvednute. Kazdopadne nez menit zvlast silentbloky, osobne davam rovnou cele rameno. O moc draz to nevyjde a odpada lisovani. Jestli nechces neco sportovniho, tak tlumice dej KYB, Sachs nebo Sidem.
 
AutoDoc to ma za 3400
https://www.autodoc.sk/eibach/1929964
Inak je ta sada znizenych pruzin kompatibilna aj s orgigo tlmicmi alebo treba nejake nato urcene?
Ja daval dopredu pruziny Eibach diesel/MPS s tlumicema Bilstein B6 (B8 jsou kratsi na snizene) a zadny problem. Vzadu mam KYB tlumice + pruziny nesnizene, ale na vetsi zatez. Nebal bych se dat snizene pruzuny na nove tlumice, ktere budou o neco tuzsi nez serie a nemusi byt nutne sportovni (napr. KYB Exel-G). Jestli nechces, aby ti to kleslo o tolik, tak zkus kouknout na technicky list, jesli je na kombik diesel v te sade nejaky rozdil. Ja prave nechtel, aby mi to kleslo o hodne. S tema diesel/MPS to kleslo o 2-2.5cm, to kdybych tam dal ty co tam maji byt, tak to slo dolu snad o 5cm.
 
Podívej ja mne ta tvrdost GH na R18 s oem odpruzenim pride uz jemne neprijemna na napriklad rozbitej ceste, polnej ceste atd. Tlmice mam uz na vymenu coskoro, tak som rozmyslal nad tou znizenou sadou Eibach, ale uz mam po obvode plastovy lip z ali ktory znizuje najazdovu hranu o cca 25mm, ale asi by som nepochodil s obrubnikmi atd. Pruziny stoja par supov, tak by som to dal spravit komplet, len na FB odporucaju vzdy KYB tlmice, docela dobra cena je na tie nahrady oem. Tie vyssie verzie Bilstein budu uz asi dost tvrde a aj cena je uplne niekde inde. Je teda v poriadku dat napriklad o 30mm kratsie pruziny a k tomu dat oem tlmice (napriklad KYB alebo Sachs) nastavene na orig vysku podvozku? Neovplyvni to nejak geometriu popripade nejaky bump steer atd?
 
Na doraz bys musel sundat pruzinu. A to je povolit spodni rameno. Ja delal temer komplet zadek na GG a dorazy jsem nechaval. Nic jim nebylo, je to polyuretan. Jinak poznas jestli je neco treba, az to budes mit zvednute. Kazdopadne nez menit zvlast silentbloky, osobne davam rovnou cele rameno. O moc draz to nevyjde a odpada lisovani. Jestli nechces neco sportovniho, tak tlumice dej KYB, Sachs nebo Sidem.
Díky moc, tlumiče KYB už mám koupený a o vikendu se na to chystám. Tak snad nebude třeba ještě něco. Mazdar
 
Podívej ja mne ta tvrdost GH na R18 s oem odpruzenim pride uz jemne neprijemna na napriklad rozbitej ceste, polnej ceste atd. Tlmice mam uz na vymenu coskoro, tak som rozmyslal nad tou znizenou sadou Eibach, ale uz mam po obvode plastovy lip z ali ktory znizuje najazdovu hranu o cca 25mm, ale asi by som nepochodil s obrubnikmi atd. Pruziny stoja par supov, tak by som to dal spravit komplet, len na FB odporucaju vzdy KYB tlmice, docela dobra cena je na tie nahrady oem. Tie vyssie verzie Bilstein budu uz asi dost tvrde a aj cena je uplne niekde inde. Je teda v poriadku dat napriklad o 30mm kratsie pruziny a k tomu dat oem tlmice (napriklad KYB alebo Sachs) nastavene na orig vysku podvozku? Neovplyvni to nejak geometriu popripade nejaky bump steer atd?
Ja s predkem musim take uz ted opatrne, parkoviste, kdyz jedu nekam mimo silnice a v zime. Ale na zimu mam jiny rozmer pneu, takze se to trochu prizvedne. Kdyz je ti uz ted to nekdy neprijemne, tak snizene, ktere jsou navic tuzsi, bych asi nedaval. Jak rikam, mam vepredu snizene a Bilstein tlumice standardni delky a v pohode. Tuzsi jsou. Ja jsem konecne u Mazdy tim vyladil predek i zadek tak jak chci, aby se to chovalo, na co jsem byl zvykly z Primery. Byla to stasna houpacka a kolibka na me. Lidi davaji snizene na KYB ruzne na forech. Abys se snizenyma pruzinama dostal i standardni tlumic az na doraz, kdy uz nejde zaltacit, tak nevim, jak bys musel jet, ale normalne asi ne. Navic mam podezreni, ze Vogtland dela sety senizenych pruzin, a k nim dava normalni cerne oem nahrady Bilstein. Ale s tim lipem nevim no, uz by si to mel 6cm pomalu. Teoreticky ti to muze zmenit odklon, ale byl jsem pak na geometrii a je to nemeritelne. To uz ma vetsi vliv po letech ta tehlice, ktera vymetla uz par der/kanalu a silentbloky v ramenou. Ja daval rovnou nove horni a spodni predni rameno. A urcite ted Mazdu nehonim po silnici volantem, jako nejaky Volkswagen.
 
Back
Top