• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Únik chladící kapaliny / Přetlak v chladícím okruhu

Ahoj, stejný problém měl nedávno kamarád na 2.2 D 129 kW. Měl auto v Táboře, kde přišli na to, že to dělalo víčko "tuším, že na expanze". Vypadá to na Tvé fotografii přesně jako u něj- motor zastříkaný zepředu, jako od chladiče. U něj bylo znečištění motoru zelené, jako je barva chladící kapaliny.
Měl jsem špatné těsnění pod hlavou na prvním válci. Lehce křivý blok motoru. Blok srovnán,hlava komplet udělaná. To bylo na podzim a teď zase turbo. V Mazdě mi řekli za turbo 86000 Kč plus práce. Nechal jsem udělat repas turba a zatím čtrnáct dní jezdím v pohodě ?
 
19000 nebo spíš 190000km?
pravidelně kontroluji olej a všiml jsem si přibývání fridexu v nádobce, asi dvákrát jsem ho odsál a vracel zpět přímo do chladiče, pak mi tady poradil MAX, abych to pořádně sportovní jízdou prohřál, zastavil, chcípl a kouknoul zda-li se tvoří v přetlakové nádobce bublinky, pak je to prý těšnění nebo prasklá hlava. Už ve více případů našeho motoru není prasklá hlava, ale ten prohnutý blok. Holt moderní motor z nějaké slitiny hliníku :(

Soukromý opravce pan Korec v Dačicích okr. Jindřichův Hradec, mohu poslat kontakt
Já prosím také o zaslání kontaktu (CX-5 2,2 D AWD AT r.v.2012, najeto 260 000 km). Podle servisu "natlakování chladícího systému v důsledku poškození hlavy motoru".
 
19000 nebo spíš 190000km?
pravidelně kontroluji olej a všiml jsem si přibývání fridexu v nádobce, asi dvákrát jsem ho odsál a vracel zpět přímo do chladiče, pak mi tady poradil MAX, abych to pořádně sportovní jízdou prohřál, zastavil, chcípl a kouknoul zda-li se tvoří v přetlakové nádobce bublinky, pak je to prý těšnění nebo prasklá hlava. Už ve více případů našeho motoru není prasklá hlava, ale ten prohnutý blok. Holt moderní motor z nějaké slitiny hliníku :(

Soukromý opravce pan Korec v Dačicích okr. Jindřichův Hradec, mohu poslat kontakt
Dobrý den mohu poprosit o kontakt na pana Korce?
 
Ahoj. Mám problém s chladícím okruhem. Po ujetí necelých 100 km mi přetlačí chladící kapalinu do vyrovnávací nádobky. Po schladnutí motoru se to nepřetáhne zpět. Auto přestane topit, protože má málo vody v topném okruhu. Ale dost vody na to, aby se motor uchladil a nepřehřívá se. Ani nesignalizuje málo vody v okruhu. Vyměněno víčko chladiče i termostat. Ani detekce CO2 nic neukázala odkud se tam ten plyn bere. Když sundám víčko chladiče a nastartuji tak jde vidět že s chladiče unikají bublinky plynu. Nesetkal se někdo s tímto problémem?
 
Nechcem kuvikovať ale takto sa to prejavuje keď je tesnenie pod hlavou válcov prasknuté. Spoja sa mikroštrbinou spalovací priestor válca s vodním kanálikom.

Presne tieto zistenia som mal na Fiat Punto keď auto prestalo kúriť a bolo počuť žblnkanie vody v radiatori kúrenia. Chýbalo dosť vody a začal sa motor prehrievať. Bol potrebný repas hlavy válcov a všatko pedantne rozobrať prečistiť a povimieňať kopec vecí.

A preto Talianske už iba špagety a pizza. :)
 
Back
Top