• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Volnoběžné otáčky

pepar

člen KLANu
55
Ahoj, dnes mě vyhodili od emisí protože mám moc vysoké otáčky na volnoběh. Nějakých 650-700, což je víc než je předepsáno. Chybu žádnou nehlásilo. Prej si mám nějak vyřešit a pak přijet znovu. Nemáte někdo tušení co by to mohlo být?

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
Tak koukám na protokol z minulých emisí a tam je předepsáno 700-800 tak jako nevím teda.

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
Ahoj, dnes mě vyhodili od emisí protože mám moc vysoké otáčky na volnoběh. Nějakých 650-700, což je víc než je předepsáno. Chybu žádnou nehlásilo. Prej si mám nějak vyřešit a pak přijet znovu. Nemáte někdo tušení co by to mohlo být?

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
Můj skromný názor je, že 700 nemůže být "mimo rozsah". Nebyl u emisí ještě nějaký jiný důvod, třeba kontrola regulace volnoběhu při zapnutí a vypnutí spotřebičů?
 
Poslední úprava:
Můj skromný názor je, že 700 nemůže být "mimo rozsah". Nebyl u emisí ještě nějaký jiný důvod? Být Tebou, tak bych si v autorizáku nechal potvrdit, kolik předepisuje výrobce u předmětného motoru a pak jim to šel zpátky na STK omlátit o hlavu (slušně: reklamovat).
Nebyl. Ukázal mi v tom jejich programu od Dekry pro motor PE 121 kw hodnotu 500-600 otáček.

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
Takže to bylo špatný už minule když mi naměřili 720. Tak teď jen přijít na to co s tím. Zkusím odpojit baterku a pak uvidím.

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
Zdravím. Vyřešilo to odpojení baterky? Mi se taky z ničeho nic zvedly z 550 na 700
 
Zdravím. Vyřešilo to odpojení baterky? Mi se taky z ničeho nic zvedly z 550 na 700
Nevyřešilo. Nakonec to na doporučení Mazdy udělal technik tak, že motor vytočil a držel v otáčkách, pustil a změřil. Po puštění totiž spadlo do požadovaných otáček.
Vtipné je to, že když jsem byl v Mazdě ve Zlíně na výměně oleje v AT a ptal jsem se jich co by to mohlo dělat, tak nevěděli. Takže za dva roky mě čeká další opruz. Ale jiný servisman říkal, že snad by to mohla dělat hadice podtlaku sání. Tak až tam pojedu měnit motorový olej, tak to asi zkusíme.

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
Nevyřešilo. Nakonec to na doporučení Mazdy udělal technik tak, že motor vytočil a držel v otáčkách, pustil a změřil. Po puštění totiž spadlo do požadovaných otáček.
Vtipné je to, že když jsem byl v Mazdě ve Zlíně na výměně oleje v AT a ptal jsem se jich co by to mohlo dělat, tak nevěděli. Takže za dva roky mě čeká další opruz. Ale jiný servisman říkal, že snad by to mohla dělat hadice podtlaku sání. Tak až tam pojedu měnit motorový olej, tak to asi zkusíme.

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
V jiném vláknu jsem našel ještě toto... Příspěvek ve vláknu 'Odpojení baterie (dlouhodobé)' https://www.mazdaklan.cz/threads/odpojeni-baterie-dlouhodobe.6484/post-131358


Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
V jiném vláknu jsem našel ještě toto... Příspěvek ve vláknu 'Odpojení baterie (dlouhodobé)' https://www.mazdaklan.cz/threads/odpojeni-baterie-dlouhodobe.6484/post-131358


Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
To jsem psal já. Našel jsem to na polských fórech, ale nevím, jestli to bude fungovat. Dal jsem auto do servisu na výměnu oleje a zimní údržbu. Nabili mi i baterku a před servisem volnoběh 550, hned po servisu 700. Tak si myslím, že jediná věc, co to mohla způsobit bylo to nabití baterie. Ještě jsem tam nebyl na tu adaptací, tak uvidím.
 
To jsem psal já. Našel jsem to na polských fórech, ale nevím, jestli to bude fungovat. Dal jsem auto do servisu na výměnu oleje a zimní údržbu. Nabili mi i baterku a před servisem volnoběh 550, hned po servisu 700. Tak si myslím, že jediná věc, co to mohla způsobit bylo to nabití baterie. Ještě jsem tam nebyl na tu adaptací, tak uvidím.
Ale ty máš GH koukám podle popisu. Tak nevím zda by platilo i pro GJ benzín. Ale dej vědět a kdyžtak zkusím. Maximálně ze sebe udělám blbce.

Odesláno z mého moto g(60) pomocí Tapatalk
 
Zdravim, mam GJ 107 kw a mel jsem nutkani zvysit volnobeh, protoze mi prisel dole, ale kdyz koukam na predpis 500-600 ot/min tak jsem asi v norme. Prijde mi to nizko a motor se lehce chveje. Presel jsem z 1.8 GY, kde to bylo 700-800, tak mi prijde hodne veci zvlastnich i cvrdlikani z motoru apod. Takze pro jistotu, 500-600 otacek je ok? Dik
 
Zdravim, mam GJ 107 kw a mel jsem nutkani zvysit volnobeh, protoze mi prisel dole, ale kdyz koukam na predpis 500-600 ot/min tak jsem asi v norme. Prijde mi to nizko a motor se lehce chveje. Presel jsem z 1.8 GY, kde to bylo 700-800, tak mi prijde hodne veci zvlastnich i cvrdlikani z motoru apod. Takze pro jistotu, 500-600 otacek je ok? Dik
550 bez klimy
 
Mě s klimou vylezou někam na 600, 650. Možná se každý motor chová trošku jinak, já mám dvoulitr.
 
Back
Top