• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výměna turbodmychadla, poškození ložisek, upadlý nýtek klapky malého turbodmychadla

Ahoj, taky dávám zkušenosti se špatným turbem. Mám 2014u 129kw a odešlo mi malé turbo při 230tkm, nad 3t otáček jelo normálně, ale po chvilce padlo do nouzaku. nechal jsem udělat repas(jen malého turba) za 12t a práce (vyndani a zandání turba) 7t u znameho co dělá v mazdě u něj v garáži. Takže celkem 19t a spokojenost.
 
Předpokladam, že ti také upadl nýtek. Našel ho ten tvuj mechanik? Co jsi měl zničené?20200609_162327.jpg 20200609_161811.jpg Videl jsem, že upadlý nýtek dokázal rozsekat lopatky...
 
Ahoj nýtek se uvolnil,našel se,ale vrtulku jsem viděl a určitě nevypadala takhle, takže nytek se tam nedostal, ale zůstal v interkoleru. Mě odešla kladka co přepíná malé turbo. Vy jste repasovali obě dvě turba (malé i velké?) Mě v repas firmě řekli že už dělali pár turb z této Mazdy (cx-5 2.2 diesel to samé) a vždy jen malé. Z 10 případů 9x malé, 1x velké. Velké že vypadá dobře, že se dělat nemusí. Jinak za repas obou dvou turb 20t.kdyztak můžu dát kontakt :) Strašně mě rozčiluje cpát prachy přímo mazdě servis, když maj vše tak napálený. A hlavně ten diesl motor se jim fakt moc nepovedl. U mě tedy první závada. Ale jenom díky tomu že jezdím dlouhé vzdálenosti. Hlavně spotřeba stejná jak u benzínu 210 koní, kterej jede jako ‍♂️
 
Ahoj, taky dávám zkušenosti se špatným turbem. Mám 2014u 129kw a odešlo mi malé turbo při 230tkm, nad 3t otáček jelo normálně, ale po chvilce padlo do nouzaku. nechal jsem udělat repas(jen malého turba) za 12t a práce (vyndani a zandání turba) 7t u znameho co dělá v mazdě u něj v garáži. Takže celkem 19t a spokojenost.
konečně vidím někoho s naším slavným motorem 2.2 D který najel 230 000 km :)
už jsem nevěřil že to někdo může v pohodě najet protože jinak tu všichni řešíme problémy již okolo 100 000 km
 
Jj prvni vlastovka..ale jaro nedela..ja se dostal k 180 tis..pak death total..vlastne muzu parafrazovat nazev filmu...tohle auto neni pro chudy :-(
 
To máš pravdu , já už do toho nasypal tak 80 000 a to mám teprve 120 000 km
 
Ja predbezne 55 a to jen protoze na tom delam s kamaradem podarilo se zachranit turbo a spojka je ok....jinak bych byl klidne pres 80 a to se nebavim o tom kolik by to stalo v servisu a nedejbuh original servisu...
A ikdyz pro.me mazda byla vzdycky top a bylo to da se rict moje temer prvni auto pred x lety...dnes me to stoji nejen spoustu penez ale i klidnou domacnost..
No jeste ze si aapon tady trochu pokecam. A jeste k tomu autu pro chudy....ono to tak trochu je...protoze kdo mel penize a koupil tohle auto je najednou bez penez ale bohaty o spoustu zkusenosti :laughing::sob::scream:
 
Ahoj, taky dávám zkušenosti se špatným turbem. Mám 2014u 129kw a odešlo mi malé turbo při 230tkm, nad 3t otáček jelo normálně, ale po chvilce padlo do nouzaku. nechal jsem udělat repas(jen malého turba) za 12t a práce (vyndani a zandání turba) 7t u znameho co dělá v mazdě u něj v garáži. Takže celkem 19t a spokojenost.
@harry ..to fakt moc nepotěší, když tu máme rekordmana s nájezdem 230 tis :-( ale co bych za to dal, obávám se že to bude téměř nedosažitelná meta
 
Ahoj, taky doufám, že teď už to bude jen o tom to občas odkarbonovat a Mazdička bude sloužit. Hlídat olej hranice X, výměna po 10k s výplachem, lepší nafta + VIF co víc tomu k.... dát.
Jestli ani tohle neklapne slovo Mazda už doma říct nemůžu.
 
Já s rozvodama+teď s výměnou kapaliny v automatické převodovce tam budu za cca. 150k...
 
No tak servis na kola mám ...a pokud si někdo mysli že ušetří ježděním do práce na kole (vubec se nebavím o elektrokolech) tak jen pro uplnost...to máte, řetěz,pláště,desky,občas náboj,převody,a to se nebavím kolik toho takovy clovek sežere :)

.@Kaplan Slovo Mazda je u nás na seznamu zakázaných jak v Pyšné princezně ..žádny pískání žádný zpívání....ale už je mi to jedno stejně se se mnou nikdo doma nebaví
a to jsem měnil olej co 10 tis...Castrol,Mobil jen ne original,dával vif,jezdil jak doporučili dnes v MAzde nad 2000 ot.a tankoval jen MOL, Shell apod...stejně i přes tohle už jsme byl ujištěn že to vydržícca dalších 70 tis km...tak nevim nevim
 
A jeste k tomu autu pro chudy....ono to tak trochu je...protoze kdo mel penize a koupil tohle auto je najednou bez penez ale bohaty o spoustu zkusenosti :laughing::sob:
Tak to tu čtu a koukám, že RX-8 etalon spolehlivosti:joy: proti tomuto.
a za mě btw., nebude to tím že tyhle auta v benalu stojí klidně i o 150 tis kč + a více?
 

Podobná vlákna

Back
Top