• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Vypnutí TPMS - sledování tlaku v pneumatikách

Stanouš

nový člen
1
Prosím o radu jsem tu nový mněl bych prosbu.Dá se vymazat a nebo dělá v okolí prahy někdo výmaz regulátoru tlaku v pneumatikách abych nemusel kupova nové znímače tlaku do kol.2 mi odešli a nechce se mi kupovat nové.Děkuji za rady.
 
Prosím o radu jsem tu nový mněl bych prosbu.Dá se vymazat a nebo dělá v okolí prahy někdo výmaz regulátoru tlaku v pneumatikách abych nemusel kupova nové znímače tlaku do kol.2 mi odešli a nechce se mi kupovat nové.Děkuji za rady.
Takže Mazda má TPMS přímo přes senzory v pneumatikách? :( proč sakra nešetří na takové věci a šetří na laku a dalších věcech
 
Ještě jeden dotaz, synchronizace TPMS pří výměně kol je automatická s řídící jednotkou, nebo se to musí v servisu nechat udělat?
 
Ještě jeden dotaz, synchronizace TPMS pří výměně kol je automatická s řídící jednotkou, nebo se to musí v servisu nechat udělat?
do servisu s tím nemusíš. TPMS jsou cca od roku 2018 ( nejsem si úplně jistý rokem ) do té doby to bylo řešené přes ABS. Nevím proč se kolem toho tolik nadělá, když originál sada vyjde na 4000 kč a vydrží několik let. Prostě to tak je a nic s tím neuděláš, všechny automobilky se musí řídit nesmyslnými nařízeními EU .
 
Nařízení EU určitě nestanovuje způsob TPMS, tady jde o to, že to Mazda má řešené přímou metodo snímání tlaku přes čidla v pneu...bohužel si vybrala složitější a dražší metodu.
Právě že stanovuje přesnost měření. Nevím přesně rok, ale bylo dáno že se musí jednat o "přesnější typ" měření který,aby to bylo levný, zvládne v podstatě jen čidlo přímo v kole. Proto Mazda a další výrobci museli opustit od nepřímého měření třeba přes ABS co měla ve starších modelech BM,GJ,KF,.... (nepočítám GH)

Na Mazdu bych tady fakt nenadával, protože kdybych se dneska měl rozhodovat o koupi auta podle toho jaký má ventily nebo jestli má DPF/GPF nebo SCR a tak dále, tak ne že si nekoupím novou Mazdu, ale jediný co si koupím je jízdenka na autobus.

Není na tom nic složitého. Ještě v cca 90 letech byly z cca 80% auta postavený pro lidi. Auta posledních let jsou spíš z 80% stavěný pro regulace a nařízení. A jak to vypadá bude hůř pokud se svět nevzpamatuje.
 
Poslední úprava:
Takhle přesně jsem to tedy nevěděl, ale pokud se nepletu, tak Němci tohle "přesnější měření" stále mají, nebo min. do nedávna měli nepřímou metodou..
 
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat zda někdo ví jak vypnout kontrolku hladinu tlaku v pneu TPMS u Mazdy sx7? Na zimních pneu nemám snímače tlaku a proto mi sviti kontrolka. Četla jsem, že na jiných modelech nějak jde vypnout. Nevíte, jak tu kontrolku vypnout?
 
U CX-7 se to musí vypnout překódováním jednotky IC.
Dobrý večer. Děkuji za odpověd. Vy můžete provést toto překodování? Když překodování jednotky IC nebude provedeno, a kontrolka bude pořád svítit, může se stát, že auto spadne do nouze, nebo nějaký jiný problém nastane?
 
Dobrý večer. Děkuji za odpověd. Vy můžete provést toto překodování? Když překodování jednotky IC nebude provedeno, a kontrolka bude pořád svítit, může se stát, že auto spadne do nouze, nebo nějaký jiný problém nastane?
Ano umím to. Ne, do nouzového módu to nespadne, bude to jen svítit, je to funkce jen na přístrojovém štítu.
 
já potřeboval 1ks a sice se tvářili, že jenom sadu, ale když jsem byl neoblomný :joy: tak mi pak prodali ten 1ks za 800,-Kč

a upřímně, to mi přijde jako sranda ta aktuální cena, není to tak dlouho (5 let?) co jsem sháněl TMPS ventilky na Passata a tehdy stál 1 víc, než teď stojí celá sada - tehdy jsem si sehnal baterie, nechal nabodovat ty plíšky, vyměnil a zalil silikonem - za tuhle cenu co to stojí teď bych se na to vykašlal a koupil new
 
Back
Top