• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zadrhávajicí se plynový pedál/čištění škrtící klapky

Měla by tam být malá škvírka cca 2mm, přesně jak je to na té fotce. Až ju pročistíš, stříkni WDčkem nebo něčím podobným, dej klíč do druhé polohy a ať ti někdo šlape na plyn a sleduj jak se ti bude dovírat.
 
Má smysl třeba jen preventivně čistit klapku třeba už po 30 000km? Nemám žádné příznaky a plyn reaguje výborně ale v některých diskuzích jsem pochytil že už teď při malém nájezdu není od věci klapku demontovat a vyčistit. Díky.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Má smysl třeba jen preventivně čistit klapku třeba už po 30 000km? Nemám žádné příznaky a plyn reaguje výborně ale v některých diskuzích jsem pochytil že už teď při malém nájezdu není od věci klapku demontovat a vyčistit. Díky.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Tak se na ní podívej jak vypadá.

Je to zákeřný v tom, že ŘJ se adaptuje i na zasviněnou klapku a ty dlouho nic nepoznáš. Chyba se před tebou skreje. A když začnou problémy tak už je klapka zasraná opravdu značně.

Já jsem klapku drbal použitým zubním kartáčkem namáčeným do benzínu.
 
Přidám se také do tématu. Mám 5 2.0 MZR-CD / 105 kW (diesel). Zde jsem se dočetl, že by se měla čistit škrtící klapka sání, ale nemohl jsem ji najít. Nikde nebyla fotka, takže pár přidám.
Po vyčištění sprejem na čištění EGR (což je asi jen benzín + ?) a kartáčkem na zuby se odstranila vada, která mě štvala už posledních 50 tkm, tedy slabý zátah z nízkých otáček. Jede to opravdu tak o 20% lépe. Uvidím, zda mi přestanou vyskakovat i chyby při nízkých teplotách.
Jen pozor na těsnění - je z plechu a trochu vystupuje, ať si nerozříznete prst jako já.

IMG_20210905_133646.jpg IMG_20210905_133649.jpg Mazda klapka 01.jpg
 
Přidám se také do tématu. Mám 5 2.0 MZR-CD / 105 kW (diesel). Zde jsem se dočetl, že by se měla čistit škrtící klapka sání, ale nemohl jsem ji najít. Nikde nebyla fotka, takže pár přidám.
Po vyčištění sprejem na čištění EGR (což je asi jen benzín + ?) a kartáčkem na zuby se odstranila vada, která mě štvala už posledních 50 tkm, tedy slabý zátah z nízkých otáček. Jede to opravdu tak o 20% lépe. Uvidím, zda mi přestanou vyskakovat i chyby při nízkých teplotách.
Jen pozor na těsnění - je z plechu a trochu vystupuje, ať si nerozříznete prst jako já.
Taky se na to chystám, mám v plánu to sundat i se sáním a celé to pěkně vyčistit.
 
Back
Top