• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Zajíždění nového vozu

P55P

člen KLANu
52
zdravim, mam dotaz k zajizdeni, na neco davat pozor ?
me bylo receno ze 1000km netocit do cerveneho, ale jinak motor nesetrit jinak bude lenoch, je to mozne ?

jinak ode dneska stastnym majitelem redsoula v zakladu :D
 
zdravim, mam dotaz k zajizdeni, na neco davat pozor ?
me bylo receno ze 1000km netocit do cerveneho, ale jinak motor nesetrit jinak bude lenoch, je to mozne ?

jinak ode dneska stastnym majitelem redsoula v zakladu :D
Já myslim že mají pravdu.
Blahopřeji,ať dělá jenom radost:):)
 
zdravim, mam dotaz k zajizdeni, na neco davat pozor ?
me bylo receno ze 1000km netocit do cerveneho, ale jinak motor nesetrit jinak bude lenoch, je to mozne ?

jinak ode dneska stastnym majitelem redsoula v zakladu :D

gratulace k nový káře ! Nepřetáčet, nepodtáčet , jezdit s citem k motoru :) Ale to platí po celou dobu životnosti auta :) Hlavně netočit studený motor.....
 
Nepretáčať studený motor...Hlavne,že keď naštartuješ skyactiva,otáčky vybehnú do nebeso_O.
 
a nemusí to být ani Skyactiv. Můj LF motor si i ve 30ti stupňovém létě drží prvnotní volnoběžné otáčky přes 2000 ot/min . Rve to uši, ale je to standard.....
 
a nemusí to být ani Skyactiv. Můj LF motor si i ve 30ti stupňovém létě drží prvnotní volnoběžné otáčky přes 2000 ot/min . Rve to uši, ale je to standard.....
Ma pravdu predsedo...asi minutku to trva nez si otacky najdou optimalnich 700-800

Odeslano z Lenovo Vibe pomoci aplikace Tapatalk
 
Nepretáčať studený motor...Hlavne,že keď naštartuješ skyactiva,otáčky vybehnú do nebeso_O.
Nepřetáčet asi myšleno, že by se měly otáčky pohybovat kolem hodnoty nejvyššího točivého momentu.
U [WIKI]SKYACTIV-G 2.0[/WIKI] je potřeba zahřát katalyzátor.
[WIKI]SKYACTIV-D 2.2[/WIKI] potřebuje zahřát obecně a přizdvihává v tu chvíli jeden výfukový ventil v době sání, aby vůbec s tou kompresí běžel.
 
Zdravím,zítra si jdeme pro naší novou cx3 a tak jsem se chtěl zeptat jak správně zajet motor...popřípadě jak jste ho zajížděli vy?díky za odpovědi Dawe
 
Zdravím,zítra si jdeme pro naší novou cx3 a tak jsem se chtěl zeptat jak správně zajet motor...popřípadě jak jste ho zajížděli vy?díky za odpovědi Dawe

Gratuluju no prostě to cca 1000-1500km zbytečně nevytáčej a nepřetěžuj.Jezdi v normálních limitech,ale taky nepodtáčej.Po 3500km jsem ještě vyměnil olej v motoru +filtr.Bylo to peklo
noha na plynu mě hodně svrběla.;)
 
zdravím, dnes jsem také pořídil CX-5 2.5 a řeším zajíždění, nechci to moc huntovat, taky je to poprvé, co mám automatickou převodovku... lidi tady píší, že se nemá přetáčet ani podtáčet, mě ale připadne, když jezdím v zákonných limitech, že se to spíše furt jen podtáčí... tak nevím, abych něco nepotento
 
Je to dano ekofriendly EU nastavenim prevodovky (rozumej - skodlivin vyleti naprosto stejne a jako bonus si huntujes motor a jeho periferie). Takze s tim, krome manualniho razeni, nic neudelas. Presne ten duvod, proc si od 2011 nekupuji auta s AT.
 
Je to dano ekofriendly EU nastavenim prevodovky (rozumej - skodlivin vyleti naprosto stejne a jako bonus si huntujes motor a jeho periferie). Takze s tim, krome manualniho razeni, nic neudelas. Presne ten duvod, proc si od 2011 nekupuji auta s AT.
Znám několik benzínových Mazd Skyactiv AT,které mají najeto dosti přes 300 000 km a dokonce jednu taxikářskou,ta má přes 400 000 km a všechny jezdí s původním motorem i převodovkou.V Autopalkovicích mají naprosto stejné poznatky.Takže je třeba odhodit předsudky.
 
Ja si ty svoje praxi overene predsudky necham. Kdyz uz to nedrti DMF, tak moje usi urcite.
 
zdravím, dnes jsem také pořídil CX-5 2.5 a řeším zajíždění, nechci to moc huntovat, taky je to poprvé, co mám automatickou převodovku... lidi tady píší, že se nemá přetáčet ani podtáčet, mě ale připadne, když jezdím v zákonných limitech, že se to spíše furt jen podtáčí... tak nevím, abych něco nepotento
Jezdi na Sport, budeš podtáčet méně.
 
Určitě bych to netočil nad 4 tis ot, Ani zahřátý, a jezdil na Sport kvůli podtaceni. Aspoň 3 - 5 tis km. Mimochodem, pamatuji si Mazdy tenhle mod po vypnutí motoru? Už si nepamatuju...

Co se týká odolnosti Sky-G, taky bych se nebál, slýchám pravidelně o autech s 250 tis km a vice.
 
No díky za rady, ale už mám přes 3 tis. tak to beru jako zajetý. Snažil jsem se to šetřit a pohybovat se od těch 2.5 do 4. Teď už začnu používat sport a mrknu k šesti, ať se daří!
sg
 
Back
Top