• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Zvýšený volnoběh a kouř při startu

Cx5 sk

nový člen
1
Ahojte! Mal by som otázku. 2014 2.2 110kW Mazda CX5 ráno pri štartovaní dosť dymí a sú zvýšené otáčky. To všetko cca. trvá 1 minútu a potom sa to zlepší. Kde môže byť problém?
Vopred ďakujem za odpovede!
S pozdravom
 
Jakou barvu má kouř? Při jakých teplotách? Jezdí se s autem i dálky, aby se stihl odpařit kondenzát z výfuku? Kolik má vozidlo najeto? Co se tankuje, respektive jaká aditiva se přidávají? Atd. atd. atd..
 
Zvýšené otáčky jsou vlastnost pro rychlé zahřátí spalovacího prostoru a katalyzátoru. Jakože "dymí" i v létě?
 
Zvýšené otáčky jsou vlastnost pro rychlé zahřátí spalovacího prostoru a katalyzátoru. Jakože "dymí" i v létě?
Čau, tiež mi to sem tam dymi pri štarte keď sú zvýšené otáčky, ale nie vždy. A dakedy taká dymova clona že až strach. Ale len vtedy keď sú odpojene egr.

Odoslané z SM-S918B pomocou Tapatalku
 
To je post-injection pro to zahřátí. Stejná metoda, jako pro zahájení vypalování.
 
Back
Top