• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

To drnčení by se mi taky hodilo vyřešit. Víš přesněji, kde je uložená?
Já nejdřív myslel že to drnčí sklo head up displeje, ale bylo mi řečeno že je to za jednotka. Ale je prý někde v palubovce. Přesně ti to nepovím. Ale určitě tam bude někde přístup zespodu. Ale určitě kdyby jsi zkusil zavolat tak ti k tomu řeknou víc. Pokec je tam s nimi úplně v pohodě
 
To drnčanie v palubke sa tu už riešilo, dokonca jeden člen dával aj foto návod pár strán dozadu. Dá sa tam dostať cez kastlík spolujazdca. Drnčanie spôsobuje malý rámik ktorý nie je vytlmený. Treba ho poriadne obaliť molitanom alebo iným tlmiacim materiálom a prestane to.

Na YT som našiel toto video k tomu.

 
To drnčanie v palubke sa tu už riešilo, dokonca jeden člen dával aj foto návod pár strán dozadu. Dá sa tam dostať cez kastlík spolujazdca. Drnčanie spôsobuje malý rámik ktorý nie je vytlmený. Treba ho poriadne obaliť molitanom alebo iným tlmiacim materiálom a prestane to.

Na YT som našiel toto video k tomu.
Z tohohle místa se mi žádné drnčení neozývá.... Jedno drnčnení mám při mínusových teplotách, než se trochu prohřeje interiér, cca někde za USB portem pod ovladači klimatizace. Další, ten se ozývá občas, je někde za budíky.
 
Ahoj všem. Mám dotaz, už jste někdo sundaval podběhy? Drží na těch plastových "cvočcích", ale chtěl bych se zeptat, zda se jen kalsicky vycvakne střed a pak jen ten cvoček vypadne nebo je tam nějaká specialita? Chtěl bych kouknout na spojení blatníku a podběhu, kde mám za podběhem plno malých kamínků...
 
Na předu jsem to měl sundáné.Placatým šrubovákem potáhneš ten plastový čep ven asi do poloviny.Je tam na to výřez a pak se celý cvoček vytáhne ven.Nervat to,šlo to celkem lehce.Bordel je i před předním kolem,v nárazníku jak jsou ty úzké štěrbiny.Jak říkáš kamínky a jiný humus.
 
to @Michall . Jak píše HHBota, jde to lehce a v pohodě vycvakneš, taky jsem to kontroloval před zimou, bylo tam celkem čisto,žádný kamínky.Ještě bych se chtěl někdy na jaře mrknout pod plastovej kryt prahu,ale sundání mi přijde dost složitý, jsem viděl nějaký obrázky jak na to, ale hrozí ulomení nějakých trnů na kterých je to jakoby zaháknuté-zacvyklé po celé délce prahu. Neměl tento kryt někdo sundaný ? Možná bych tam při té příležitosti nastříkal vosk co mám.
 
to @Michall . Jak píše HHBota, jde to lehce a v pohodě vycvakneš, taky jsem to kontroloval před zimou, bylo tam celkem čisto,žádný kamínky.Ještě bych se chtěl někdy na jaře mrknout pod plastovej kryt prahu,ale sundání mi přijde dost složitý, jsem viděl nějaký obrázky jak na to, ale hrozí ulomení nějakých trnů na kterých je to jakoby zaháknuté-zacvyklé po celé délce prahu. Neměl tento kryt někdo sundaný ? Možná bych tam při té příležitosti nastříkal vosk co mám.
Já jsem měl celkem dost kamení u podběhu v nárazníku, až mě to překvapilo.Většinou to čistím při výměně kol, když jsou dole.
 
Díky za info ;) Kouknu až budu tepleji. Já se spíš bojím toho, aby ty kamínky mezi podběhem a blatníkem jakoby za kolem, neprodřely lak. Jezdím často po šotolině a v prachu, tak pro jistotu.
 
Já to zjistit náhodou, když jsem měnil kola,tak jsem si v těch štěrbinách všiml kmínků a tak jsem nahlidl i ze předu a nestačil jsem se divit.?

Díky za info ;) Kouknu až budu tepleji. Já se spíš bojím toho, aby ty kamínky mezi podběhem a blatníkem jakoby za kolem, neprodřely lak. Jezdím často po šotolině a v prachu, tak pro jistotu.
Já jsem tam toho moc neměl, nějaké listí trochu prachu,sem tam kamínek,ale nic zásadního.Když to dvakrát do roka otevřeš a očistíš,tak máš klid.Rohozené je to raz dva.
 
Ahoj, nesetkal jste se někdo s problémem viz foto?

Zobrazit přílohu 39186
Tak jsem byl v servisu, rozpijili kontakty, prostříkli to a dva dny to bylo dobré, ale pak opět detekován problém. Při další návštěvě technik říkal, že se mu tam poprvé v historii objevila nová verze softwaru na airbagy, tak mi to přehrál a zatím to je v poho, tak to snad vydrží.
 
Ahoj Všem, narazil jsem na zajímavé TSB, které řeší vibrace v zrcátku. Je něco obdobného v systému Evropské Mazdy @shr3k prosím?

Díky předem.
 

Přílohy

  • TSB-09-031-21.pdf
    311,2 KB · Zobrazení: 36
Ahoj Všem, narazil jsem na zajímavé TSB, které řeší vibrace v zrcátku. Je něco obdobného v systému Evropské Mazdy @shr3k prosím?

Díky předem.
To by mě zajímalo jestli ta oboustranná lepenka byla aplikovaná i ve výrobě nebo ten držák skla po zjištění závady poupravili. Tohle mi nepřijde jako moc "prémiový" řešení (ale netvrdím že to není funkční řešení).
 
To by mě zajímalo jestli ta oboustranná lepenka byla aplikovaná i ve výrobě nebo ten držák skla po zjištění závady poupravili. Tohle mi nepřijde jako moc "prémiový" řešení (ale netvrdím že to není funkční řešení).
Mně měnili celé zrcátko na přelomu roku, takže zrcátkem jako takovým to zřejmě není. Sklíčko zůstalo původní. Myslel jsem, že je problém ve středovém kolíku, který není úplně nejpevněji upevněn k rámu zrcáka, ale očividně ne....? Dělá mi to to samé, jako před výměnou celého zrcátka, tak proto to neustále řeším.
 
Mně měnili celé zrcátko na přelomu roku, takže zrcátkem jako takovým to zřejmě není. Sklíčko zůstalo původní. Myslel jsem, že je problém ve středovém kolíku, který není úplně nejpevněji upevněn k rámu zrcáka, ale očividně ne....? Dělá mi to to samé, jako před výměnou celého zrcátka, tak proto to neustále řeším.
Tak to sklíčko taky vyndej, dej tam ty dva nebo tři čtverečky oboustranky a plácni sklíčko zpět. Pokud je ten úchyt skla stabilní a vybruje opravdu je sklíčko (s rámečkem) tak to musí pomoct.
 
Tak to sklíčko taky vyndej, dej tam ty dva nebo tři čtverečky oboustranky a plácni sklíčko zpět. Pokud je ten úchyt skla stabilní a vybruje opravdu je sklíčko (s rámečkem) tak to musí pomoct.
Upřímně mám strach to rozebrat :D Ale stejně to tak dopadne. Raději bych byl kdyby samozřejmě bylo TSB...
 
Nazdar, chtěl bych se zeptat, jestli se někdo z majitelů Mazdy 3 BP, nesetkal s opožděnou reakcí plynového pedálu při akceleraci, tedy když jedu konstantní rychlostí a někoho chci předjet, šlápnu na plyn a nic se něděje až za nějakou vteřinu, případně musím podřadit. Otáčky držím na minimální hodnotě 2000. No mně se to stalo asi 2-3 krát za dobu co mám auto ale synovi, který jezdí každý týden do Brna tak říkal že celkem často se mu to stává, ale stejně jako mně vždy na dálnici, což je dost nepříjemné, když se udělá prostor abyste mohli předjet někoho a auto nic. Tak jsem si řekl že se zkusím zeptat tady, jestli se to někomu stalo, a pokud ano, tak jestli to někdo řešil v servise. Jinak za nedlouho jdu přezout tak bych se tam optal. Díky za reakce.
 
Back
Top