• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

OUT

TS050 Hybrid jezdí ve WEC, ve specifikacích je minimální váha 1250kg. Já bych si tipnul Toyota Tacoma postavená pro závody do vrchu Pikes Peak. 1000k/880kg. Říká se o ní, že má turbo schopné otočit zeměkoulí :)
tak fakt je to Toyota TS050 Hybrid ;) , napsalo mi to, že je to správná odpověď
 
To je pouze pro HEV a PHEV, takže majitelé normálních aut resp. motorů, můžou být v klidu :innocent:
 
To je pouze pro HEV a PHEV, takže majitelé normálních aut resp. motorů, můžou být v klidu :innocent:
Já mám HEV a tohle si nedokážu představit. Teda dokážu si to pod vlivem omamných a psychotropních látek představit v nějakým motoru co funguje ve stabilním režimu (generátor - range extender), který ale vypíná a zapíná 30x za minutu.

Edit: ty kráso ono je to jedna z možností co se leje do nejnovějšího yarise ?
 
Poslední úprava:
svět se v prdel obrací ?

tohle v současné energetické krizi ještě někdo myslí vážně ? "Co se týká postoje Evropanů k elektromobilům, průzkum zjistil, že veřejnost stále více uznává, že elektromobily jsou budoucností (37 %), ale zároveň naznačuje, že stále existují oprávněné překážky, které brání jejich rozšíření"

 
Z ajfouna mam celkem problem to tady dat, ale z pc by nemel byt problem. Kazdopadne je to foceno z telefonu, takze to neni uplne top...

IMG_0602.JPG IMG_0605.JPG IMG_0606.JPG IMG_0607.JPG IMG_0608.JPG IMG_0609.JPG
 
Ok tak jsem si potvrdil, ze z telefonu ty fota jdou tady dat jen nekdy. Pravdepodobne problem mezi ajfounem a osobou pred nim :D
 
Back
Top