Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
U M3BM 2.0 2014 zhazne kontrolka studený vody (modrá) přesně při 55°C - naprosto nedostačující, ale má to tak většina aut +/-
Teplota oleje se dá vytáhnout z údajů ECU
Na obrázku je červeně teplota vody a zeleně oleje
Zobrazit přílohu 16774
To že indikátor řazení funguje ukazuje jinak v jistých situacích nemá nic společnýho s kopcem, ale bere se z údaje LOAD (zatížení motoru) v ECU. Laicky řečeno když pořádně sešlápněte plynový pedál, tak ukazatel řazení přestane být nesmyslně EKO, ale začne ukazovat normálně a začne radit aby jste přeřadili v "ideálních" otáčkách pro sportovní jízdu. To že se to stalo v kopci, bylo jen tím že jsi musel sešlápnout víc plynový pedál a tím zvednul zatížení motoru
Zobrazit přílohu 16775
A co ty displeje do OBD?U M3 BN by člověk koupil tohle
Jenže když nechci přídavný budík, tak není šance, kde by se to zobrazovalo.
Přitom okolo otáčkoměru je tolik místa. Třeba zbytečný ukazatel řazení.
A z ceho to ty udaje o teplote oleje bude nacitat?A co ty displeje do OBD?
Mám tento (viz příloha) a dokonce ještě jeden nepoužitý. Sice v Mazdě ho nevozím ale fungoval dobře. Teplota vody, teplota oleje, teplota motoru, teplota nasávaného vzduchu, tlak oleje a pár dalších i GPS funkce.
Kdyby, tak je k mání. Nový, nepoužitý.
Zobrazit přílohu 45937