• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Prakticky ke všem otázkám jsou tu příslušná témata.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jojo, tak si zahrajeme na rozcestnik ...

... a pak to pozdeji presunu do obecne diskuze, pokud to nejaky z moderatoru neudela rovnou (kazdy to delame trosku jinak :D ). Nektera temata mozna nejsou dost rozvinuta, ale stale je v nasem zajmu koncetrovat tematicke dotazy na jedno misto.

- ochrana laku nového vozidla - prodejce mi nabídl nástřik nano GardX. Jak pečovat o nové auto, voskování, nano technologie nebo folie např. OptiShield ? Co mi doporučíte, případně kde, kdo to dělá?
Jak pečovat o automobil
Ochranné fólie na karosérii
Keramika

- funkce star/stop lze vypnout? výhody a nevýhody?
i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

- vypínámí válců, lze v servisu nechat vypnout? Mělo by to být podobné jako G194 u CX-5, výhody a nevýhody?
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T 2018 – výrazné vibrace motoru při jízdě bez zátěže

- antikorozní nástřik dutit u nového vozidla? má to smysl nebo to nemusím řešit?
Nástřik podvozku a dutin

- ošetření interiéru, kůže? Vaše doporučení?
Interiér - čištění, údržba
 
... a tu ma Toyota nejrozvinutejsi a nejefektivnejsi technologie ze vsech..tak to proste je. ...
Trosku offtopic, ale ... mozna bych doporucoval omrknout nejake recenze "nove" Honda CR-V, kde se dost mluvi o tom, ze to pusobi jeste vyladeneji, jak Toyoti HSD. V diskuzich pak padaji samozrejme nevybirave hlasky typu "Toyote ujel vlak". Samozrejme dlouhodoba praxe jeste muze ukazat svoje (napr. z pohledu spolehlivosti).

A pro takovou recenzi nemusime chodit extra daleko (ale neni jedina podobneho typu):
Honda CR-V vs. Toyota RAV4 – Hybridní duel s velkým překvapením
 
Je normalne, ze ked testoval tu AT verziu tak motor bol vytacany az do tak vysokych otacok? Ja mam M3 s MT ale az tak vysoko ho nepustam.. :)
Tys jí nikdy nevytočil na dálnici na 6000 otáček? Já běžně když najedu na dálnici, dám za tři a vytočím jí na těch 6000 ot. a v mžiku je tam 170 km/hod. a pavouci upalujou z motoru.....:D
 
jo to mě taky dostalo až jsem na to musel reagovat :D to napíše někdo, kdo si koupí Sandero :D:D:D
Vcera se na me Dacia nalepila pri sjezdu z D1 na okruh k D5. Je tam neprehledny 4pruh a nekdo obcas zmatkuje a divoce meni pruhy, takze jezdim preventivne pod 100.
Jenze Dacista se na me lepil a chtel me vyhnat z rychleho pruhu. Kdyz skoncila "krizovatka" a nastala dlouha rovnomerna vracecka, tak jsem pridaval, abych otestoval jeho podvozek. No na konci mell 100 m ztratu. Po 3 km me v hustem provozu na rovine dojel a opet se citil jako kral silnic s "autem" za hubicku.
Holt kazdy to ma jinak.
 
Tohle je zvláštní sorta lidí - koupí nejlevnější auto na trhu, které je dobré v poměru cena/výkon, ale pak dojdou k prozření, že na to celé vyzráli a má nejlepší auto a ještě ušetřili.
 
Vzdyt je uplne jedno, co si tahle sorta lidi koupi za auto. To neni o Dacii nebo Mazde, to je jejich jizdni styl/natura - chteji jet, co to da, nebo proste kolik je jejich prijemny rytmus. A kazdy, kdo jede pred nima a brzi je v jejich stylu jizdy, je prekazka. A vubec nezalezi, jestli oni jedou Daciou nebo BWM a nebo zda pred nima jede Mazda nebo Porsche. Proste on chce jet a Ty prekazis (ikdyz je to tim, ze Ty take nemuzes jet).

Rozhodne bych nerekl, ze se vic takovychto lidi kumuluje u "nejlevnejsich aut na trhu s dobrym pomerem cena/vykon".
 
Znám jednoho takového, co prohání lidi na okrskách Renaultem Thalií :D Je fakt, že mu to do 170km/h jede, pak už ne - to když mě jednou nasral a lepil se mi na prdel, tak jsem zkusil, co mu to dá. Jinak cesta byla volná, trasu znám po slepu, takže i bezpečnost byla částečně dodržena.
 
Znám jednoho takového, co prohání lidi na okrskách Renaultem Thalií :D Je fakt, že mu to do 170km/h jede, pak už ne - to když mě jednou nasral a lepil se mi na prdel, tak jsem zkusil, co mu to dá. Jinak cesta byla volná, trasu znám po slepu, takže i bezpečnost byla částečně dodržena.
U Tebe bezpečnost možná dodržena byla, ale Thalie sice vypadá jako velké auto nafouknutou kastlí, jenže jezdi na podvozku Clia ! Tomu odpovídá jednoduchost jejího překlopení na bok vlivem narostlé váhy a zkurv… těžiště a taky moc nebrzdí. Ale pro chataře dobré prostorné auto.
 
Vzdyt je uplne jedno, co si tahle sorta lidi koupi za auto. To neni o Dacii nebo Mazde, to je jejich jizdni styl/natura - chteji jet, co to da, nebo proste kolik je jejich prijemny rytmus. A kazdy, kdo jede pred nima a brzi je v jejich stylu jizdy, je prekazka. A vubec nezalezi, jestli oni jedou Daciou nebo BWM a nebo zda pred nima jede Mazda nebo Porsche. Proste on chce jet a Ty prekazis (ikdyz je to tim, ze Ty take nemuzes jet).

Rozhodne bych neřekl, ze se vic takovychto lidi kumuluje u "nejlevnejsich aut na trhu s dobrym pomerem cena/vykon".
Nerad bych byl považován za chvátajícího naivu. To že udržím auto na vozovce v žádoucím směru déle než většina řidičů pohybujících se na veřejných komunikacích mi nedává důvod překážet jiným, co chtějí nebo potřebují spěchat. Ale když mám před sebou kolonu více jak 10 aut, tak na ně nebudu nalepený, aby ten za mnou měl o 2 m lepší pocit.
A mám vnitřní pravidlo, že ten kdo jede rychleji než já v členitém terénu, tak ho pouštím plížením se po krajnici a zásadově naopak. Moc to nechápou zejména řidiči obrovských SUV s nadupaným motorem a řidičem/kou :)
 
A opět se v diskuzi objevil majitel Sandera. Kuva, asi je to fakt boží auto.:) .....myslím samozřejmě Sandero :):):)
 
Back
Top