• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Paní testerce se zdá řazení trochu lepší, ale ono je o level zlepšené. A už jsem alergický na lidi, co sebejistě nepoznají viceprvek od pevné torzky. Ať si sedne dozadu a přejede zaplatovane napojení staré a zaplatovane silnice. Ale přehled o Audi má asi skvělý... 180 cm vysoký člověk vzadu nenarovna hlavu, což menší odbornice nepoznala. Ale co když na ni nekdo dá?
 
Zatim se žádnej testující novinář nové M3 nezmínil o vypínání dvou válců, tak buď to funguje tak náramně, nebo to tam vůbec není...:(
 
Zatim se žádnej testující novinář nové M3 nezmínil o vypínání dvou válců, tak buď to funguje tak náramně, nebo to tam vůbec není...:(
Ty se vypnou pri testu zrychleni na 100km, aby nahnaly skoro 2 vteriny ztraty.
Kupodivu to zadny novinar nekomentuje, i kdyz je to zhorseni o cca 20%.
 
Já si myslím, že funguje náramně to, že Mazda vysvětlila novinářům o čem psát můžou a o čem ne.
 
Ty se vypnou pri testu zrychleni na 100km, aby nahnaly skoro 2 vteriny ztraty.
Kupodivu to zadny novinar nekomentuje, i kdyz je to zhorseni o cca 20%.
Ono tato prodleva bude zpusobena i zprevodovanim a nutnosti zaradit 3ku

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
To vypínání válců bude spíš tím, že na těchto prvních jízdách si novináři spíše užívají aut, hledají limity a podobně než, že by jeli eco run.

Kolik novinářů to zmínilo v testu 6ky? Minimum. A ani většina z nás, co jsme ji koupili jsme to u testovaného auta nezaznamenali. Většinou i my zkoušíme hlavně, jak se chová podvozek, jak je to hlučné na dálnici, jak je to pohodlné a ne jestli při ustálené 30 nebo 70 auto vibruje. :/
Až opravdoví uživatelé - majitelé nám to otestují.;)
 
...a proto slava vsem dobrodruhum, co si za tezce vydelane penize koupi Skyactiv-X a proveri ho v realu ;)
Je hezký, jak SkyX stále nemá oficiální parametry motoru, přestože první testy (ve staré karoserii) již byly před 2 roky. Stále se dolaďuje produkční verze. Přesto za odvahu a inovátorství palec nahoru.

Zatim se žádnej testující novinář nové M3 nezmínil o vypínání dvou válců, tak buď to funguje tak náramně, nebo to tam vůbec není...:(
Ona je otázka, jestli úplně nový a nezajetý motor má vypínat válce pro správný průběh zajetí?
Na druhou stranu mě stávající Start/stop vypnul motor při -2 stp a to je trochu zvěrstvo, které jsem i žádného jiného auta nezažil.
 
Poslední úprava moderátorem:
Je hezký, jak SkyX stále nemá oficiální parametry motoru, přestože první testy (ve staré karoserii) již byly před 2 roky. Stále se dolaďuje produkční verze. Přesto za odvahu a inovátorství palec nahoru.
Jenže rozkaz zněl jasně: "Musí to mít 200 koní, jinak to v US neprodáme."
Inženýr na to: "Šéfe, když tomu dáme 200 koní, v EU nám to neprojde emisema, co s tím?"
"Hmm, hmm, zkuste ten trik jak má BRZ, udělejte ekospodek a nadupejte vršek."
"Jenže oni mají i nepřímej vstřik, tam se jim to ladilo líp."
"Nekecejte a makejte, slíbil jsem že do konce Q2 to bude naladěné!"
 
Jenže rozkaz zněl jasně: "Musí to mít 200 koní, jinak to v US neprodáme."
Inženýr na to: "Šéfe, když tomu dáme 200 koní, v EU nám to neprojde emisema, co s tím?"
"Hmm, hmm, zkuste ten trik jak má BRZ, udělejte ekospodek a nadupejte vršek."
"Jenže oni mají i nepřímej vstřik, tam se jim to ladilo líp."
"Nekecejte a makejte, slíbil jsem že do konce Q2 to bude naladěné!"
200 koní projde i v EU, ovšem bude muset vypínat tři válce místo dvou...:cool:
 
Kdyby nasadili 2,2SkyD 135kW 445Nm, tak by byl klid. Auto s dostatečným výkonem a super spotřebou.
 
Nahradili tu krasnou bilou kuzu cervenou? Vzdycky jsem si rikal kdo by si treba koupil nadhernou BMW M5 v cervene kuzi? Jenom ta kuze musi snizit prodejni cenu o tretinu :/

U sedanu bílá kůže pořád zůstala, možná u hatchbacku je to tím, že se podle mne ani nenabízí s bílým stropem a může mít pouze černý interiér - a volíš jen obložení palubní desky a barvu sedadel.
 
Jenže rozkaz zněl jasně: "Musí to mít 200 koní, jinak to v US neprodáme."
Inženýr na to: "Šéfe, když tomu dáme 200 koní, v EU nám to neprojde emisema, co s tím?"
"Hmm, hmm, zkuste ten trik jak má BRZ, udělejte ekospodek a nadupejte vršek."
"Jenže oni mají i nepřímej vstřik, tam se jim to ladilo líp."
"Nekecejte a makejte, slíbil jsem že do konce Q2 to bude naladěné!"
"Pozor šéfe, do konce Q2 to musí být certifikované."
"No tak to vylaďte do konce Q1, vo co de? Den má 24 hodin!"
 
Back
Top