vladas75
rodinný člen KLANu
- 3 492
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Plně souhlasím, jezdím stejně. Spotřebu mám taky krapet jinde - 8,9 dlouhodobá.Já bych teda automat za skvělou převodovku v G165 neměnil ani náhodou. G165 na výjezdu co do pocitu (a zrychlení samozřejmě) těžko něco překoná, určitě ne automat G120.
Jasně, souhlas, když mám auto pro radost, vyhovuje mi živější, ale řidičsky náročnější G165 s manuálem a já se s ní třeba těším taky na každodenní dojíždění do práce. Když je kolona, snažím se předvídavě a pro legraci jezdit za méně než 5,5 l neustálým pokukováním na displej spotřeby, když je naopak volná členitější silnice, vypnu displej a rád trápím nalepovače silných vozů na zadek mého auta , když jim ukazuju, jak velkou ztrátu mají za každou zatáčkou zejména v kopcích. Pokud bych ale musel jezdit 3 hodiny denně nebo dokonce víc jak 200 km v kuse po dálnici, šáhnul bych po jiném autě a dává mi smysl i G120 s automatem. Možná dokonce elektromobil s autonomním řízením. Naštěstí mám na velké vzdálenosti pohodlný dálniční křižník, s kterým se zase nerad ploužím kolonami do práce.A já zas připomenu, že potřeby jsou různé. Já za 720 dnů téměř každý den, krom asi 20ti, litoval, že jsem šel do 165k s manuálem a ne do 120k s automatem . Každý to má jinak..
Zdravím pánové,
když tady vidím diskusi o převodovkách v M3, měl bych prosím jeden dotaz. Možná to na tomto fóru již někde je ale stačí mi stručná odpověď někoho kdo to "vysype z hlavy".
To že M3 G-120 vs G165 má kromě uříznutého výkonu i delší převody je mi známo. Jak to, prosím. ale je u M6 G-145 vs. G165. Má G-145 taky "eko" převody nebo ne?
Díky
No pokud po 2,5i v AT nekdo touzite..a nechce se Vam pro ni za more..tady mate reseni :Díky za odpověď.
V mezičase jsem zde narazil na Press Release k poslednímu faceliftu M6 - postnul to sem Shr3k - jsou tam tabulky převodů a je z toho zřejmé že stálý převod u G-145 je delší, docela dost, samostatné stupně jsou (až na 1.ku a zpátečku, což ale není relevantní) stejné.
Ano byl tam vidět i ten dlóóóuhý automat ale ten bych bral jen u 2,5L