• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Ojetina - Mazda 3 Skyactiv-G120 Sedan Automat

Já bych teda automat za skvělou převodovku v G165 neměnil ani náhodou. Místem, kde autor fotil vozidlo, prochází kopeček přerušený podkovou s rozjezdem do kopce. Nádherná řidičská etuda - podřadit, podřadit, podřadit, držet stopu a grip, plný výjezd. G165 na výjezdu co do pocitu (a zrychlení samozřejmě) těžko něco překoná, určitě ne automat G120.
 
Já bych teda automat za skvělou převodovku v G165 neměnil ani náhodou. G165 na výjezdu co do pocitu (a zrychlení samozřejmě) těžko něco překoná, určitě ne automat G120.
Plně souhlasím, jezdím stejně. Spotřebu mám taky krapet jinde - 8,9 dlouhodobá.
 
A já zas připomenu, že potřeby jsou různé. Já za 720 dnů téměř každý den, krom asi 20ti, litoval, že jsem šel do 165k s manuálem a ne do 120k s automatem :). Každý to má jinak. Těch dvacet dnů jsem ji někde držel pod krkem a honil po okreskách, ale zbylých 720 dnů, nebo možná o kousek méně (Google říká, že v autě trávím přes 2h denně), mě ta zbytečně vysoká spotřeba, vysoké otáčky na dálnici i při svižném tempu na okresce, spolu s potřebou řadit 3>4 v průběhu předjížděcího manévru (kvůli krátké trojce), spíš otravují... Na druhou stranu, kdybych si mohl dovolit víc soukromých aut jen pro sebe, tak si G165 taky nekoupím, ale rovnou bych šel vedle auta na dojíždění do něčeho ostřejšího (TypeR? Cupra? 370Z?) nebo zábavnějšího (GT86? MX5?). Jako mix rádoby rychlého, a rádoby použitelného, mi to ve výsledku prostě nesedlo... ale miloval jsem ji, to zas ne že ne :)
 
A já zas připomenu, že potřeby jsou různé. Já za 720 dnů téměř každý den, krom asi 20ti, litoval, že jsem šel do 165k s manuálem a ne do 120k s automatem :). Každý to má jinak.. :)
Jasně, souhlas, když mám auto pro radost, vyhovuje mi živější, ale řidičsky náročnější G165 s manuálem a já se s ní třeba těším taky na každodenní dojíždění do práce. Když je kolona, snažím se předvídavě a pro legraci jezdit za méně než 5,5 l neustálým pokukováním na displej spotřeby, když je naopak volná členitější silnice, vypnu displej a rád trápím nalepovače silných vozů na zadek mého auta , když jim ukazuju, jak velkou ztrátu mají za každou zatáčkou zejména v kopcích. Pokud bych ale musel jezdit 3 hodiny denně nebo dokonce víc jak 200 km v kuse po dálnici, šáhnul bych po jiném autě a dává mi smysl i G120 s automatem. Možná dokonce elektromobil s autonomním řízením. Naštěstí mám na velké vzdálenosti pohodlný dálniční křižník, s kterým se zase nerad ploužím kolonami do práce.
Ale irituje mě názor novináře, který za nás vybírá jedinou správnou volbu. Měl by jít na školení ke Koubkovi.
 
Jo jo, pravdu máte oba. Pro mě je G165 stále číslo jedna, protože mě přijde pořád pohodlná, ale zároveň dost ostrá na pobavení kdykoliv chci. G120 asi na dálnici bude dobrá, ale stejně bych volil jiné auto - na služebky občas beru Superba 2.0 Tdi a to je na dálnici paráda, ale pak sjedu na okrsky a člověk by brečel :D. Já zas jsem hrozně rád za krátkou převodovku - je to svěží věc v době převodovek natažených do 300 km/h u 1,2l motoru ale zárověň chápu, že někdo preferu nataženou převodovku a tižší jízdu (ikdyž mě se zrovna nepotvrdilo, že by do 150km/h byl motor u M3 nějak extrémně slyšet - víc ho přehluší hluk od kol). Navíc v navigaci z 90% vypínám dálnice :)
 
Zdravím pánové,
když tady vidím diskusi o převodovkách v M3, měl bych prosím jeden dotaz. Možná to na tomto fóru již někde je ale stačí mi stručná odpověď někoho kdo to "vysype z hlavy".
To že M3 G-120 vs G165 má kromě uříznutého výkonu i delší převody je mi známo. Jak to, prosím. ale je u M6 G-145 vs. G165. Má G-145 taky "eko" převody nebo ne?

Díky
 
Zdravím pánové,
když tady vidím diskusi o převodovkách v M3, měl bych prosím jeden dotaz. Možná to na tomto fóru již někde je ale stačí mi stručná odpověď někoho kdo to "vysype z hlavy".
To že M3 G-120 vs G165 má kromě uříznutého výkonu i delší převody je mi známo. Jak to, prosím. ale je u M6 G-145 vs. G165. Má G-145 taky "eko" převody nebo ne?

Díky

I u sestky je - aspon podle videi z dob generace GJ a GL - 145k verze s delsimi prevody, nez 165k verze (tu mam). 145k jde vytocit na trojku nekam za 160 km/h, ja vetsinou musim radit nahoru cca ve 140 km/h. Automat s 2.5 ma taky vyrazne delsi prevody, nez 165k manual.
 
Díky za odpověď.
V mezičase jsem zde narazil na Press Release k poslednímu faceliftu M6 - postnul to sem Shr3k - jsou tam tabulky převodů a je z toho zřejmé že stálý převod u G-145 je delší, docela dost, samostatné stupně jsou (až na 1.ku a zpátečku, což ale není relevantní) stejné.
Ano byl tam vidět i ten dlóóóuhý automat ale ten bych bral jen u 2,5L
 
Díky za odpověď.
V mezičase jsem zde narazil na Press Release k poslednímu faceliftu M6 - postnul to sem Shr3k - jsou tam tabulky převodů a je z toho zřejmé že stálý převod u G-145 je delší, docela dost, samostatné stupně jsou (až na 1.ku a zpátečku, což ale není relevantní) stejné.
Ano byl tam vidět i ten dlóóóuhý automat ale ten bych bral jen u 2,5L
No pokud po 2,5i v AT nekdo touzite..a nechce se Vam pro ni za more..tady mate reseni :

https://www.autoscout24.cz/nabidky/...tm_source=web-native-share&utm_campaign=share

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Back
Top