• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Někdo Brno a okolí, kdo by mi vyměnil ložisko(ka)

pedro94GH

nový člen
27
Ahoj,
je tu někdo šikovný s odpovídajícím vybavením na výměnu ložiska levého předního kola ?
Možná budu dělat obě dvě, preventivně. Někdo doporučení kam zajet ? :)

Děkuji
 
Já jsem byl jsem v Autoservis AZM na Vídeňské. Levé přední ložisko. Teď si nejsem jistý jestli měnili obě ložiska vepředu nebo jen jedno - na faktuře byla sada ložisek kol -, ale stálo mě to tam tuším cca 4500 ložiska a práce tuším tak 1500. Tak pokud to pomůže :)
 
Ahoj. Jak si dopadol? Ja pozoruji posledne tydny uz pri sebemensim toceni do prave strany v rychlostech nad cca 40kmh huceni od kol. Predpodladam teda ze me ceka vymena leveho predniho loziska. V mazde si rekli za vymenu jednoho 6000kc. Tak vaham jestle nehledat jinou alternativu.
 
dělal jsem jedno přední ložisko v Autoefekt Zlín před rokem, (cena 1800,- ložisko SKF, s prací 3500,- ...origo Mazda ložisko 2200,-) spokojenost :p:):):)
 
Ja se prave blbec nezeptal kolik z toho je prace a kolik lozisko. Budu tam jeste v pondeli volat a zjistim to. Myslim ze nemeli problem s dovezenim vlastniho dilu, takze by to byla jen prace. Nevis kolik h prace si tam uctovali? Ja totiz jeste v Brne nenasel dobry servis na mazdu, takze bych to radsi nechal v autorizaku. Ale aspon usetril na tom lozisku.
 
Ahoj, opravdu to bylo nakonec ložisko. Platil jsem celkově 4400. Cenové položky:
Ložisko SKF - koupil jsem si vlastní na motora.cz a stálo 1100,-
Výměna ložiska práce - 800,-
Laserová geometrie - 700,-
Sečteno a podtrženo jen za výměnu ložiska bylo zaplaceno 2500,-
Pak tu byly další věci - nechal jsem si čistit váhu vzduchu + škrtící klapku, kontrola řetězu a výměna stabilizátoru levého kola, to udělalo zbývajících 1900.

Opravováno bylo v Brně u pana Miroslava Lišky (servis za Makrem).
Dostal jsem na něj reference jako na specialistu na japonská auta a mnoho pozitivních zkušeností s jeho servisem.

Po těchto servisních úkonech se neskutečně zlepšilo řízení vozidla - v zatáčkách je pevné jak skála.
Primární závada a to hluk během jízdy byla ložiskem odstraněna (pan Liška mi ukazoval staré ložisko a bylo opravdu přidřené).
Auto při puštění plynového pedálu v převodech 2 a 3 už necukne, o něco se snížila spotřeba a motor mi připadá subjektivně klidnější (jsem fakt magor a poslouchám jakýkoliv šelest, pazvuk a zvuk, který by tam neměl co dělat), ale to už přesahuje rámec tohoto topicu :)

Pokud někdo váhá, kam Mazdu přivézt, já už jinam, než k Liškovi nepojedu. Byl jsem s výsledkem opravy tak šťastný, že jsem hned další den dovezl panu Liškovi ještě láhev něčeho ostřejšího :)
 
Back
Top