Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kodiak je jednoducho o pomyslenú "pol triedu" vyššie, je proste väčší o 15cm na dĺžku o 4cm na šírku a tak ako takmer každá dnešná Škoda je (okrem iného) koncipovaný na zákazníkov, ktorý idú (okrem iného) po rozmeroch. Za tie rozmery si samozrejme nechá aj o "pol triedy" viac zaplatiť. To sú proste holé fakty. Nehovoriac o tom, že sa snaží byť (aspoň dočasne) vlajkovou loďou automobilky.Z čeho usuzuješ, že Kodiaq je min. o půl třídy výše ? Cenově ano - ale jinak ?
Jak si vysvětluješ lepší pružné zrychlení u Mazdy, když má mnohem menší krouťák, a chybí jí turboefekt ? (Teda pokud nebyl Kodiaq naložen paletou cihel ...).
Diskutujeme tu bez připomínek ad hominem.@Mila_s sam ses divnej.
Ne, že by 143kW/258Nm bylo málo - když mám občas pocit, že to vůbec "nejede", tak se stačí podívat na okolní provoz jak ten "nejede". Ale kdybych dnes řešil CX-5, tak budu přemýšlet jak do dostat na české papíry US verzi s 2.5T Sky-G s cca 400Nm a 180kW.
Jinak teda zhoršení dynamiky mi pocitově nepřijde nijak dramatické.