• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Auto ESA

pawlaslukas

člen KLANu
65
Kdo by neznal...ja hlupak vsak naletel.koupil jsem zde mazdu dle papiru v top stavu...auto jezdilo necele dva mesice .pote nasledovala investice ve vysi 89tisic...novy motor turbo vstriky prevodovka a drobnosti...po tom co jsem jim udelal vsude mozne spatnou reklamu tak jsem dostal smesnych 10tisic odskodne coz nepokrylo ani praci za servis
 
z toho výpisu výměn vyplývá, žes vyměnil skoro všechny díly mezi espézetkama ..... :-(
 
Jenom by mě zajímalo, co bylo uvedeno v předávacím protokolu. Je fakt, že většina aut podle toho papíru by neměla vyjet na cestu. Vše je opotřebené, doporučená výměna.
 
Nejvic mne dostalo ze jsem dostal papir se seznamem zavad a potrebnych vymen az po podpisu smlouvy a to pripominam ze bylo uvadeno top stav.az doma po prolistovani veskerych papiru jsem nalezl papir prave se zavadama a podobne.hold blbec ted uz jsem ponaucen a financne vyzdimany...reknu vam ale ze jsem nikdy u zadneho jineho auta nezazil takovy odpor servisaku udelat vymenu motoru a jinych dilu prave na mazde.to bylo:neni problem neni problem a pak jsem rekl mazda a uz jen odmitaly...vzal mi to az jeden chlap co doposud delal jen auta ve stylo skoda 120 citroen ax a podobne tak se na tom skolil a to nelzu cely rok nez to dal vse do kupy
 
Jak máš uvedeno v profilu: "Povolání: blbec v pakárně", Mladá Boleslav. Předpokládám, že děláš ve Škoda Auto, a.s. Proč sis nevzal novou Škodovku na operativní leasing, jako většina zaměstnanců, po roce další.... atd. Nevěřím, že jsi si koupil Mazdu v takovém stavu, jak zde uvádíš výše z lásky k Mazdě. Spíše mi přijdeš jako klasický Mladoboleslavský prudič ze Škodovky, který se tu přišel bavit a dělat z nás hlupáky. Jsem taky z Mladé Boleslavi, takže mě tahle mentalita vůbec nepřekvapuje, ba naopak! Kdo To byl ten opravář aut?

Mimo jiné, základ psychologie: když někdo říká že nelže, tak chce všechny ujistit o tom, že jeho lež je pravdou. On ten příběh bude v reálu mít jinou podobu. Tohle není o autobazarech.
 
No takze skodovak nejsu.ke skodovkam mam odpor...v bolce ziji jen chvilku jsem puvodne z moravy.zde jsem se prizenil.lhat nemam duvod.tyhle resi si vyprosuji ale chapu to nebot takhle mluvi veskeri boleslavaci co tak poznavam.a kdyz uz jsi boleslavak tak jiste nemas problem se stavit a podivat se na podklady o zakoupenych dilech a opravach.prosim te jen za motor jsem vyhodil 30tisic tak si vse spocitej.ale v pohode ja si uz pomalu zvykam ze taci su boleslavaci.tezce neduverivy nepratelsti no proste priklad toho proc se rika ze cechacci jsou divni.takze utoky si nech pro sebe ja tu nejsem proto abych nekomu lhal jen davam radu a ptam se na rady...mazdari sobe....mazdar
 
A proč si to auto nenechal překontrolovat před koupí v servise?
Řekl bych že tyto společnosti ti nepovolí zajet do servisu, dovolí ti dovést na místo technika a zkontrolovat u nich. Za celou dobu co má auta, mi ještě nikdo nedovolil vzít auto do origo servisu i když si to zaplatíš, jen jednou ve Znojmě, ale jen do servisu v městě.
 
Nic ve zlém, ale taky pocházím ze severomoravského Bílovce a před mnoha lety jsem přišel do MB za prací jako ty! :)
 
bílovec a ja novy jicin

Ale ja za praci urco neprisel...jen se tu nasla krasna zena...ktera si mne okrouzkovala...
 
Poslední úprava moderátorem:
bílovec a ja novy jicin

Ale ja za praci urco neprisel...jen se tu nasla krasna zena...ktera si mne okrouzkovala...

Nějak jsi se vyhnul otázce, kdo byl ten skvělý opravář aut, který Ti rok zprovozňoval auto? :) Motor v Polsku koupíš hravě za 10.000,-Kč. Do faceliftové Mazdy 6 III.- GJ teď bratr kupoval v Polsku kompletně osazený motor 2.2 D, 129 KW, 500km !!! nájezd v přepočtu za 47.000,-Kč. Trošku úlet 30.000,-Kč za motor do M6 první generace. Tím Tě nechci naštvat, či urazit. Ale nic proti Tvému gustu. Stačí se podívat na www.allegro.pl, zavolat, vzít vozík a jet. Bohužel v čechách jsou všichni nenažraní. Ale to bychom si tu dopisovali do nekonečna a na to nemám čas ani náladu. Hodně zdaru!
 
Řekl bych že tyto společnosti ti nepovolí zajet do servisu, dovolí ti dovést na místo technika a zkontrolovat u nich. Za celou dobu co má auta, mi ještě nikdo nedovolil vzít auto do origo servisu i když si to zaplatíš, jen jednou ve Znojmě, ale jen do servisu v městě.
Já dělám v ojetinách 12 let a vždy jsem tuto variantu nabízel, je fakt,že v rámci města nebo kousek za město, ale děláme to a doporučuji to a ten kdo to nevyužije tak je sám proti sobě. Protože ono reklamovat ojetinu je problém, tedy spíš součástky,které podléhají opotřebení.
 
Toho servisaka nechci zminovat.nechci aby se o nem nejak spatne mluvilo ale ma muj obdiv ze se do toho tak vrhl ac nemel zkusenosti a ikdyz ted po nem jeste nektere veci doopravuji
 
Já jsem u auto ESA neutrpěl finanční újmu ale vypekli mě totálně.

Poptal jsem u nich jedno auto. 6x za sebou mi volali, že auto je k dispozici a že mě tam svezou. Už tohle mi bylo podezřelé. Našel jsem si trasu na MHD a stavil se u nich dle dohody.

Nikoho jsem nezajímal a až po hodině se mi podařilo zachytit nějakého technika, a vybrané auto tam nebylo. Nabízeli mi úplně jiné. Proště podvod. Když si na internetu něco najdu, tak potom mám hledat auto na placu. A tak jsem naprosto znechucen a podveden odešel a už se s těmito podvodníky a zloději v ESA nikdy více bavit nebudu.

Je to psychologická manipulace nechat kupujícího vyhnít a pak vyměkne a koupí sebehorší křáp za nevýhodných podmínek. Ale já jim na tu hru nepřistoupil.
 
Já jsem u auto ESA neutrpěl finanční újmu ale vypekli mě totálně.

Poptal jsem u nich jedno auto. 6x za sebou mi volali, že auto je k dispozici a že mě tam svezou. Už tohle mi bylo podezřelé. Našel jsem si trasu na MHD a stavil se u nich dle dohody.

Nikoho jsem nezajímal a až po hodině se mi podařilo zachytit nějakého technika, a vybrané auto tam nebylo. Nabízeli mi úplně jiné. Proště podvod. Když si na internetu něco najdu, tak potom mám hledat auto na placu. A tak jsem naprosto znechucen a podveden odešel a už se s těmito podvodníky a zloději v ESA nikdy více bavit nebudu.

Je to psychologická manipulace nechat kupujícího vyhnít a pak vyměkne a koupí sebehorší křáp za nevýhodných podmínek. Ale já jim na tu hru nepřistoupil.
Tak to bohužel všude funguje, mám známého u Acek a poptal jsem auto, hned volali, že auto dovezou stačí se u nich zastavit, přitom známý mě řekl, že auto je 3 měsíce prodaný jen chtějí, aby člověk dojel a oni si ho vezmou do parády...
 
Nakonec jsem koupil u "auto Pech" vLiberci. Auto bylo připraveno dle dohody. Akorát ta cesta chvíli trvala.
Áčka jsou ještě horší, tam se prý vyštípávají kontrolky z aut aby nesvitily.

Řídím se tím, že jakmile mě někdo jednou lže, užmu nelze nikdy věřit.
 
https://www.mazdaklan.cz/threads/auto-esa.962/#post-20185
..... Mladá Boleslav. Předpokládám, že děláš ve Škoda Auto, a.s. Proč sis nevzal novou Škodovku na operativní leasing, jako většina zaměstnanců, po roce další.... atd. Nevěřím, že jsi si koupil Mazdu v takovém stavu, jak zde uvádíš výše z lásky k Mazdě. Spíše mi přijdeš jako klasický Mladoboleslavský prudič ze Škodovky, který se tu přišel bavit a dělat z nás hlupáky. Jsem taky z Mladé Boleslavi, takže mě tahle mentalita vůbec nepřekvapuje, ba naopak! Kdo To byl ten opravář aut?
Doplnil bych tento příspěvek raději tady, netýká se to Auto ESA ani to nebyla odpověď na můj příspěvek.

Ten Škoda lízing je vhodný jen pto toho, kdo se chce neustále chlubit novým autem, jinak značně nevýhodný. Nejmenší auto by stálo 3500Kč na měsíc. O něco větší více. Počítejme třeba u 4000 to dělá 48000Kč ročně. Něco velikostně srovnatelného s Mazdou 6 by bylo tak 5500Kč/měsíc a možná i více. A jsou tam chytáky. Nesmíte s autem ujet více než 20000Km. Dále, kdybych auto znečistil, tak zaplatím mastnou pokutu. Vozit tím třeba stavební materiál není vhodné.

A navíc, mě osobně se nelíbí veškeré asistenty a složitá elektronika. Přitom výkon motoru s turbem je takový podivný. Sice občas to táhne, ale třeba při dosažení 130km/h (netahejte mě za tuhle číslici, k odpojování dochází) to odpojuje turbo aby se nepřehřálo a pak to netáhne. Takže vám auto při předjíždění úplně zdechne.
A další věc, kterou nesnáším je Start/Stop, který bych musel před každou jízdou vypínat někde zanořený v menu. Zastavovat motor s turbem na pár minut je už samo o sobě koledování o snížení životnosti. A také to chvíli trvá než se skutečně auto rozjede. Sice o málo více, ale je to znát.
A ty všemožné asistenty také moc nemusím. Asistent by měl pomáhat a být vypnutelný a ne abych se musel obávat, že se line asistent zblázní,

Pokud si koupím ojeté auto za cca 150000Kč tak už po 4 letech jsem na tom lépe proti výhodnému leasingu. A proč jsem se poohlížel po Mazdách? Protože tahle auta netrpí tím šíleným downsizingem rozšířeným po Evropě. To znamená, že motor vydrží daleko déle a táhne lépe.

Osobně jsem byl docela spokojený se Škodou forman. Ale ta na dálnici prostě nestíhala běžnému dnešnímu provozu a nájezdy už byly nebezpečné - nezrychlila včas na rychlost ostatních aut. A pak už se mi podařilo odepsat motor a ten byl zralý na generálku. Třeba to přestalo jezdit více než 110km/h. A generálka by byla dražší než cena celého auta.

edit: Vitus: přesunuto tam kam to patří, není třeba nového tématu
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top