• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Auto Palace Spořilov

Maber

výkonný člen KLANu
234
Velmi dobrá zkušenost, konkrétně s p. Markem Ježkem. Hlavně musím ocenit špičkovou komunikaci a ochotu. :)
 
Zkušenost rozporuplná, v momentě poptávky na vůz si mě nejspíš prodejce nějakým způsobem zarezervoval.
Když jsem posléze volal na linku spořilova bylo mi řečeno musíte jednat s panem xxx my vám nic neřeknem.
Můj dotaz zněl zda se dá platit hotově nebo se musí převodem.
s prodejce následně na místě nebyl žádný problém, přátelský přístup.
 
Já tam kupoval M6 wagon a zkušenosti mírně rozporuplné. Stran přístupu prodejce dobré, ale auto mi předali bez jakékoliv výbavy, jen s lepicí sadou = žádná lékárnička, trojúhelník. Mě ani nenapadlo, že by někdo předával auto s tím, že s ním zákazník odjede bez povinné výbavy.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Já tam kupoval M6 wagon a zkušenosti mírně rozporuplné. Stran přístupu prodejce dobré, ale auto mi předali bez jakékoliv výbavy, jen s lepicí sadou = žádná lékárnička, trojúhelník. Mě ani nenapadlo, že by někdo předával auto s tím, že s ním zákazník odjede bez povinné výbavy.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Jestli chces,mam doma sadu,kupoval jsem to,ptz mi rekli u prodejce,ze mi to nedaji, tak jsem koupil,ale i tak tam byla sada o_O!
 
@RosDuci Díky za nabídku, ale já už jsem se dovybavil. Dvě lékárničky jsem měl že starého auta, do Mazdy jsem si koupil novou, takže mám teď tři. Trojúhelník mám taky ze starého auta a už mám koupenou i dojezdovou rezervu, hever, klíč na kola atd...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Prodejce Marek Ježek má velmi profesionální ukázkové chování. Na druhé straně, vedoucí servisu Lukáš Marek ale postrádá jakoukoliv vstřícnost k zákazníkovi - naprosto katastrofální negativní zkušenost a nezájem závadu řešit ! Závadu na mém dva roky starém a opečovávaném vozidle ani po 29 dnech neodstranili a navíc mě poškrábali karosérii cca na 107 místech ! Prý od ochranné deky. Stranou sem se dozvěděl toto: "to víte, na dílně se práší, tak ta deka je plná bordelu, to se ten lak odře .... " A závada ? Sice jejich nejzkušenější automechanik pan Pojer rozhodně prohlásil hned po zkušební jízdě, že je to jednoznačně závada, ale když později nepřišel na příčinu, tak jsem se od vedoucího servisu dozvěděl, že to není závada ale jen nepříjemný jev. A to nebudou přece opravovat...
 
Nová M3 X-186 kW ze Spořilova. Jsem netušil, že Mazda už dokáže z dvoulitru dostat 186 kW ?Screenshot_2022-06-18-18-24-19-214.jpeg
 
Back
Top