• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

novinářský test Autojournal - Mazda 3 Skyactiv-G150

Nová BP určitě nemá lepší jízdní vlastnosti než BM BN. Už minimálně z úspory vynechání viceprvku a i mého pocitu že ta BN je prostě dravejsi a motor syrovejsi. V ostatním souhlasím. Škoda jen že nová trojka není o něco větším autem když šestka už je příliš... Alespoň cenově pro mě

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
O porovnání se staršími trojkami v tom testu nic nečtu, jen že má skvělé jízdní vlastnosti.
Vynechání výceprvku v tom autě není poznat a ničemu to nevadí.
Syrovější motor starší verze měli souhlasím, ale stejně neměli výkon k tomu aby to k něčemu bylo.

Jsou to obyčejný auta na cestování a dojíždění do práce.

Kdo chce opravdu ostré auto musí hledat úplně jinde ideálně něco se zadním náhonem a takové auto zas není ok do běžného provozu, protože keramická spojka sepne hned, ostré brzdy musí být zahřáté, v provozu vám bude chybět klimatizace, výhřev sedaček, rádio a td a td prostě věci které jdou pro úsporu hmotnosti z auta ven, no a přes instalovanou klec se blbě leze a v tvrdých skořepinách po 300km bolí zadek.
 
Mazda však zpříjemnila i jiné aspekty a vylepšila odhlučnění, které u minulé generace nebylo zrovna nejlepší. Na palubě nyní panuje klid a neruší vás valivý hluk od podvozku. Zlepšil se i komfort odpružení a celé auto působí mnohem dospělejším dojmem. To plyne nejen z výborného zpracování a bohaté výbavy, ale také z mnohem lepších jízdních vlastností.

Poslední věta...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ano takže celkové zlepšení pro komfort, tichost auta. Lepší jízdní vlastnosti zde vnímám jako ,,dospělejší” prostě fajn auto na běžné ježdění, které podrží i při ostřejší jízdě na okresce a přitom na rozbité silnici neskáče a nedrncá jak ratlík.
Za mě je BP o velký kus dál od starší generace hlavně odhlučněním, kvalitou interiéru.
Jestli je motor trochu línější (jiná euro norma) nebo podvozek míň komplikovanej, stejně za běžné jízdy nepoznáš a ani v jednom případě to není okruhovka tak k čemu požadovat něco víc.
Dnešní auta se už nestaví na zábavu.
Jako trochu sportovnější svezení se dá označit MX5, BRZ/GT86, Yaris GR, Cayman GT3.... ale i toto jsou civilní auta.
Po tom co sem jezdil s okruhovou M3 mi i klasická M3 přijde jak auto pro ,,pozery” a hledat něco víc u Mazdy 3 mi přijde zcela mimo když to auto míří úplně jinam.
 
Mě se treba víc líbí nový styl Mazdy ale bohužel jsem na ni neměl a tak za 1/2 ceny jsem si koupil starší verzy je mozna o malicko rychlejší lehčí ale za to nova mazda 3 ma lepší komfort dizajn led světla a výbavu. 2013 vs. 20203945b57cf3573716640629c6d3b8fc8a.jpgeaa206607b78742ad3aff9430895aa3a.jpg

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk
 
Tak já třeba hodně dlouho vybíral do max 500 tisíc a projel jich fakt hodně a třeba vnímám i rozdíl oproti BM. BN má na první dojem lepší interiér. Všechny BM byla uvnitř taková rozhrkotana. Údajně se liší i některé druhy plastu a více tlumení plus ten středový tunel, lepší hud, led světla, lepší sedáky.. Ruční brzdu nepostradam. Nová M3 mě oslovila interiérem ale je tu hodně diskuzi k všemožnému vrzání což u BN skoro není žádné velké téma tak jsem měl obavy. A zadní prostor s kufrem je malinko lepší v BN. Samozřejmě BP je krásné auto a obzvlášť na černých kolech v šedé. Ale mě se prostě více zamlouvala BN poslední rok výroby s malým najezdem a jsem spokojený nadmíru. Třeba bixenony v BM za mě svítí velmi zvláštně.. téměř jsem si myslel že má obyčejné halogeny a volant je další výrazná změna, všechny okna na auto, prostě těch detailu je spousta si myslím. A auto neberu jako něco extra ale atmosfer jsem projel hodně a tohle je v této relaci prostě odlišná raketa, jak jede, jak drží, jaký budí dojem.... Ale samozřejmě bavíme se o autě nižší střední třídy a tam za mě naprosté překvapení. Má ale též své mouchy. To má každá věc...
Jinak ohledně komfortu. Naopak smekám jak umí BN tlumit kostky na 18 kolech.. Nicméně v BP je to ještě lepší. Stará kia mi na 15 kolech vymlatila zuby na každé nerovnosti..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Bn je asi lepší ale vadila by mi ta elektrická ručka a jako moje první auto je super měl jsem 300 tisíc na který jsem šetřil dva roky a tak jsem si pořídil BM ale přijde mi v pohodě plasty zas tak nevržou a na to ze je to rok výroby 2013 a ma najeto 87 tisíc provereno tak je v dobrem stavu no uvidíme jak mi dlouho vydrží taky to stahování okýnek že to ma na auto jen u ridice a ty xenony nic moc premyslim ze tam koupim silnější ale ma to hezký led světla na dení svícení vpředu i vzadu

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk
 
Ta ruční brzda je dobrá tak leda na blbnutí na sněhu a mě už je téměř 40. Takže já více ocenim ten středový tunel, který dělá opravdu jiný dojem. Tak jasně, do 300 tisíc lze koupit maximálně první roky BM a určitě je to dobrá volba. Motor je základ a ten je super u BN i BM stejně.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak já třeba hodně dlouho vybíral do max 500 tisíc a projel jich fakt hodně a třeba vnímám i rozdíl oproti BM. BN má na první dojem lepší interiér. Všechny BM byla uvnitř taková rozhrkotana. Údajně se liší i některé druhy plastu a více tlumení plus ten středový tunel, lepší hud, led světla, lepší sedáky.. Ruční brzdu nepostradam. Nová M3 mě oslovila interiérem ale je tu hodně diskuzi k všemožnému vrzání což u BN skoro není žádné velké téma tak jsem měl obavy. A zadní prostor s kufrem je malinko lepší v BN. Samozřejmě BP je krásné auto a obzvlášť na černých kolech v šedé. Ale mě se prostě více zamlouvala BN poslední rok výroby s malým najezdem a jsem spokojený nadmíru. Třeba bixenony v BM za mě svítí velmi zvláštně.. téměř jsem si myslel že má obyčejné halogeny a volant je další výrazná změna, všechny okna na auto, prostě těch detailu je spousta si myslím. A auto neberu jako něco extra ale atmosfer jsem projel hodně a tohle je v této relaci prostě odlišná raketa, jak jede, jak drží, jaký budí dojem.... Ale samozřejmě bavíme se o autě nižší střední třídy a tam za mě naprosté překvapení. Má ale též své mouchy. To má každá věc...
Jinak ohledně komfortu. Naopak smekám jak umí BN tlumit kostky na 18 kolech.. Nicméně v BP je to ještě lepší. Stará kia mi na 15 kolech vymlatila zuby na každé nerovnosti..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Podívej mě v BP nic nevrže. Četl jsem to zde a schválně jezdil s vypnutým rádiem ale nic krásné ticho. Buď je to kus od kusu nebo to byl problém prvních kousků.
Atmosféra - ty motory jsou fajn, jo starší je syrovější ale i tohle je pěkný. Záleží hodně na tom na co jsi zvyklej a k čemu sis auto pořizoval.
Já k dojíždění do práce, na dovolenou na výlety. A tohle trojka plní parádně.

Jestli je pro tebe starší motor větší zážitek může být ale ty rozdíly jsou malé, taková R6 3,2l je úplně někde jinde jak reakcemi, tak průběhem, celkovým výkonem, točivostí a zvukem. Prostě když máš ve stejně těžkém autě o 200 koní víc už je to poznat a s pohonem na zadek to funguje jinak.
Ale Mazda proste jako dopravní prostředek funguje velmi dobře, chci tím jen říct že bych pod tím nehledal ,,sporťák” což zde často ty tendence tak vnímám tím ,,starší trojka byla ostřejší” ano asi nepatrně ale pořád je to ovečka opravdu sportovní auto jezdí úplně jinak a na tu běžnou potřebu je nepoužitelné.
 
Souhlasím se vším. Samozřejmě asi to bude problém hlavně prvních BP. Tak Mazda taky hodně těží z toho že je na svoji třídu velmi lehká a bohužel s tím i méně odolné plechy. Ta váha hodně pomáhá k lepšímu pocitu z výkonu. A jasně.. sportovní vůz má trochu jiné ambice. Ale trojka je úžasně řidičské auto.. prostě je to zábavné a s pocitem že než vystoupim tak si zaplatím další jízdu jak na autodromu. Ale to co uvadis je pravda. V tom plně souhlasím. Mě se prostě líbí že za ty peníze dostaneš jiné auto než jiná v této třídě. Alespoň můj pocit při ježdění. Samozřejmě že kdybych neměl nouzi o peníze tak si koupím třeba Stingera

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Já mám u BP nějakých 1347 kg.
To mi nepřijde zas tak málo.

Jo to byl taky důvod proč sem si novou trojku koupil, když to seovnám s Golfem, Scala, Octavia, Leon, Focus, Ceed, i30.... tak trojka proste vynikne designem který má snad jen Alfa Romeo s podobně drahých aut, no má z nich nejlepší interiér který bych přirovnal k A3, 1 BMW.

Prostě fajn povedené auto které působí klasicky a hrozně mi připomíná e46 kterou jsem měl v 2,8 a 3,2.

Mezi námi kdyby dnes e46 3,2 M3 nebyla tak pekelně drahá a nedostupná, dal by se najít opravdu pěkný kousek vzal bych to auto hned znovu, dá se s nim jezdit za 8l takže úplně na pohodu a přitom to má výkon náhon na zadek a stále fajn design.
Kdo s tím někdy jezdil tenhle motor má v 1000 ot kroutak o jakem by si lecjaké TDI mohlo nechat zdát a v 8000 ot zvoní tak že nechceš jinak. Ale hold je to cca 15-20 let a prostě moc zachovalých a nezprzněných dnes už nenajdeš. Unikáty jako M3 CSL nedej bože skvost jako byla osmiválcová M3 GTR to je absolutně finančně nedostupné.

Mazda 3 je nové auto které lehce přes povolené limity udělá radost a hlavně se prijemne používá. Je to nový takže 10 let bez problémů a je to bezpečný (nedávno to do mne napral nákladák) a to ocením. A za tu cenu....

Koukal jsem i na Corollu ale .... 1,2 turbo.... ten displej tam a celej systém.... a moc moderní design.

Ta M3 jasná volba za 600.
 
Back
Top