• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Autotip Halfar - Dolní Benešov

Přidávám další naprosto pozitivní zkušenost, tentokrát se řešila výměna předního nárazníku a pravého světlometu, kdy paní na parkovišti tak opatrně a šetrně parkovala, ale jaksik si nevšimla našeho vozu :( takže světlomet dodřený a nárazník zbořený.
Nicméně se servisem jsem se na začátku srpna domluvil, požádali zda bych se tam mohl i s vozem zastavit, aby eventuelně věděli co vše objednat. Termín opravy byl stanoven na toto pondělí. Auto jsem v 7:30 přistavil a odjel náhradním vozem. Dnes (tj. Úterý) jsem si opravený vůz odvážel zpátky domů. Všechny díly byly dopředu nachystány (včetně nalakovaného nárazníku), kdyby se nemusel na auto podívat ještě likvidátor, tak bych jej měl doma tentýž den. Ješte bych vyzvihl lakování, aktuálně pro ně lakuje nějaký borec z Benešova a barva je naprosto k nerozeznání od originálu, což jsem tedy čuměl a hlavně jsem spokojen. Paráda!
 
Jak jsem psal i já jinde. U Halfara mi lakovali zadní nárazník a taky bych řekl, že barva k nerozeznání od originálu. Bohužel se do laku dostal nějaký bordel, tak tam mám asi 3 tečky. A lakovalo se nadvakrát. Jinak rychlost velká, jeden den jsem dovezl a druhý/třetí jsem odvezl.
 
Primo zkusenost se servisem nemam, nicmene zacatkem tydne jsem jim psal email, jelikoz jsem potreboval pomoct s novou SD kartou a aktualizaci navigace, ani se vsak neobtezovali odepsat. Pro me jednoznacne spatny prvni dojem. Nakonec vse behem 2 dnu vyreseno v Auto Hruska Ostrava ?
 
Pridávam pozitívnu skúsenosť, bol som týždeň v Opave a napadlo ma nechať si konečne vymeniť tesnenie pri motore, ktoré mi zožralo nejaké zviera.

Telefonická/emailová komunikácia úplne v pohode, druhý deň diel na sklade a výmena bez účtovania ceny práce asi za 10min.

Naviac majú teraz vonku vystavené tri CX-9, takže pre mňa dôvod k ďalšej návšteve zas niekedy po pandémii.. :)
 
Za mne negativní zkušenost.
Chtěl jsem vyměnit chladící kapalinu. To proběhlo zřejmě v pořádku.
Dále jsem chtěl, aby auto prohlédli jako servis, který dané auta zná a zaměřili se na neduhy modelu v daném stáří s tím, že prioritně bych chtěl aby zkontrolovali podvozek/řízení.
Tak jsem se dozveděl, že auto je v naprostém pořádku, jen že jsou nadměrně orezlé přdní kotouče.
WTF? Nadměrně orezlé kotouče? No, byly vyměněny shodou okolností na jaře. To mužou říkat snad jen nějaké blondýně!
Dále vím o problému s kloubem viz. tohle vlánko.
Takže za mne... už asi navždy... už nikdy žádný autorizák... to jsou vyhozené peníze! (v tomto případě 2,2k za výměnu chladící kapaliny)
 
Asi tak, je to asi o člověkovi a mechanikovi na kterého narazíš. Podle memo šla kvalita od doby pandemie v tomto servisu hodne dolu.
 
Co je memo? Já tam byl relativně nedávno, a přijímací technici byli pořád stejní, s kvalitou jsem byl celkem spokojen.
@ZT79 Máš fotku těch předních nadměrně orezlých kotoučů?
 
Co je memo? Já tam byl relativně nedávno, a přijímací technici byli pořád stejní, s kvalitou jsem byl celkem spokojen.
@ZT79 Máš fotku těch předních nadměrně orezlých kotoučů?
Nemam, ale v podstate nove kotouce ATE i s destickama cca 6 mesicu po instalaci. Cestu do HB mam cca 70km, takze stycne plochy byly normalne leskle.
Jinak aktualne jsem zjistil, ze chladici kapalina byla nalita normalne na prasaka vrchem, bez jakehokoli odvzdusneni.

Predpokladam, ze staci, kdyz tam parkrat kliknou zamestnanci a lidi kterym to reknou.
 
Včera proběhla má první garančka v životě a musím ríct že naprostá spokojenost. Perfektní domluva. Řešily se k tomu ještě záruční věci, t.j. výměna zrcátka, drnčení v palubovce a vibrace ve 2válcovém režimu. Technik pan Vícha už přesně věděl kde jsou problémy a opravdu už to nedělá a pazvuky se uklidnily.
Měl jsem i zamluvené náhradní vozidlo, a ikdyž ráno nebylo žádné k dispozici tak během kávy, kterou jsem dostal, sehnali auto a mohl jsem fičet domů.
 
Včera proběhla má první garančka v životě a musím ríct že naprostá spokojenost. Perfektní domluva. Řešily se k tomu ještě záruční věci, t.j. výměna zrcátka, drnčení v palubovce a vibrace ve 2válcovém režimu. Technik pan Vícha už přesně věděl kde jsou problémy a opravdu už to nedělá a pazvuky se uklidnily.
Měl jsem i zamluvené náhradní vozidlo, a ikdyž ráno nebylo žádné k dispozici tak během kávy, kterou jsem dostal, sehnali auto a mohl jsem fičet domů.
Co jsi řešil záručního se zrcátkem?
 
zrcátko u řidičem, nesklápělo. Už mi měnili loni pravé a po týdnu se pokazilo levé, ale nechal jsem to až teď udělat
 
U Halfara, spoko aj s 3jkou, aj montazou neoriginal dielov. Predkupnu kontrolu z AAAciek som si tam dal spravit, uplne v pohode. Akurat maju jedinu nevyhodu: malo nahradnych vozidiel, a mozno pocas Covidu-nedostatok technikov.
Inak vzdycky spokojnost, ludsky ale aj profesionalny pristup.
 
Back
Top