• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Jinak tady se rozebírá ten EGT limiter ... http://www.versatune.net/forum/viewtopic.php?f=21&t=1046&start=40

Přečetl jsem vlákno ohledně EGT limiteru. Psal jsi tam taky, že jsi měl problémy s poklesem výkonu v teplejším počasí. Podle toho, co jsem pochopil, to nebyli ti borci schopni dodnes vyřešit. Ale týká se to mapy, která poskytuje maximální výkon, nebo se pletu?
Má smysl koupit tento soft? Jak jsi s ním byl @shr3k spokojený?

P.S.: Řídící soft z nových SkyActiv-D přece nemůže odpovídat těm starším, motor je mírně upravený...nebo se pletu?
 
Poslední úprava moderátorem:
Ano, však píšu i v tomto tématu, jakmile se to taví v teple po dálnici na max. EGT rychle leze nahoru. To ani není IMO nijak řešitelné bez posunu limiteru/účinnějšího intercooleru/zásahu do EGR. Já jsem s tím byl spokojený, občasný výpadek výkonu na dálnici v Německu při 200+ se dal přežít, stačilo chvilku ubrat plyn. V tuzemsku se mi to navodit příliš nedařilo.
Nevím, čím je myšleno "nové Skyactiv-D" a "staré Skyactiv-D", takže v tomto nemůžu sloužit. :)
 
V předchozím příspěvku se mi nějak zrušila citace. Novými Skyactiv-D myslím ty, které mají nádrž na AdBlue, takže předpokládám, že fungují odlišně. Pokud je tento problém až od 200 km nahoru, tak jsem úplně v klidu. Díky za odpovědi. Ještě počkám, až napíše @FERO77
 
V předchozím příspěvku se mi nějak zrušila citace. Novými Skyactiv-D myslím ty, které mají nádrž na AdBlue, takže předpokládám, že fungují odlišně. Pokud je tento problém až od 200 km nahoru, tak jsem úplně v klidu. Díky za odpovědi. Ještě počkám, až napíše @FERO77
Čau Peťa ja som mal v lete ešte mapy z mmracing bratislava a na ich stránke bolo písané že robia 210hp a 480nm. Po troch dňoch som bol testovať unas vo zvolene, a tam borec povedal že max 182.4hp a 425nm. Tak som bol trochu sklamaný, ale nemal som čas to ísť reklamovať. Potom v novembri prišla ta veľká aktualizácia ecu tak v decembri som kúpil versatune. A versatune píšu že oni nerobia z egr žiadne úpravy. Tak sa nemáš čoho obávať. Inak v tom ich softveri si to môžeš upraviť.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Přesněji řečeno je tam možnost upravit EGT limiter, do množství EGR bohužel zasáhnout nejde, ačkoliv by to bylo řešení.
 
Ahoj neviem kde to napísať, dnes som vymenil intercooler a z toho starého tiekol olej nie veľa asi poldeci,je to normálne?b0c0818b2467b69ded572051e3bb5304.jpg33f173e10517571697a83b914714d70b.jpg

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Ahoj, našel by se zde někdo kdo by byl schopný a ochotný nahrát mapu ze Skyactiv 2,2 129kw do verze 110kw? Ideálně severní morava, předem díky.
 
Ahoj, našel by se zde někdo kdo by byl schopný a ochotný nahrát mapu ze Skyactiv 2,2 129kw do verze 110kw? Ideálně severní morava, předem díky.
Ahoj, neviem či je to dobrý nápad. Riešil by som to úpravou mapy tvojho auta na verziu 129 kW.
Takto by to bolo košer a vieme to urobiť.
 
Back
Top