• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Cvakání na straně spolujezdce L5 2.5

To asi myslime oba ty stejne. Oni nejsou uplne virive jako treba u dieselu. Proste ty ktere maji za ucel lepsi atomizaci pri studenych startech. Ty na kraji sani.
Ty uz je mas venku koukam. A ktere tedy chce resit Richie?
No to ja nevim, ale motor zni jak Opel :) kdyz odpojim hnedy konektor, je ticho....dneska jsem na to cucel a vubec netusim co nam kde rozdelat :( ke ram vsade kokotin, hadicek, trubicek :(
 
No to ja nevim, ale motor zni jak Opel :) kdyz odpojim hnedy konektor, je ticho....dneska jsem na to cucel a vubec netusim co nam kde rozdelat :( ke ram vsade kokotin, hadicek, trubicek :(
Ja to vsechno zrusil (nechal jen hadicku na EVAP a podtlak brzd) a taha to jak vlak???
Ja bych to zablokoval na kratsi cestu a bylo by hotovo. Kdyz jsem to tak mel, tak to poslouchalo vic linearne a celkove to zlepsilo riditelnost z pohledu motoru. Zmizelo takove to slabsi misto pred 3k. Napr. 5 to ochotneji zrychlovalo. Jina auta take bez toho normalne jezdi. Je to tam jak u stareho Mercedesu, nebo kdo to mel, to ovladani vseho na podtlak?‍?
 
Ja to vsechno zrusil (nechal jen hadicku na EVAP a podtlak brzd) a taha to jak vlak???
Ja bych to zablokoval na kratsi cestu a bylo by hotovo. Kdyz jsem to tak mel, tak to poslouchalo vic linearne a celkove to zlepsilo riditelnost z pohledu motoru. Zmizelo takove to slabsi misto pred 3k. Napr. 5 to ochotneji zrychlovalo. Jina auta take bez toho normalne jezdi. Je to tam jak u stareho Mercedesu, nebo kdo to mel, to ovladani vseho na podtlak?‍?
No jo, ale pro me ten orloj pod kapotou ja moc velke sousto :)
 
Ahoj vsichni,

vim, ze tohle tema VIS klapek uz je dost zprofanovane, nicmene po procteni snad vseho relevantniho (krome facebooku, kam uz se vracet nechci) a po vyzkouseni vyse zminene opravy gumickou (zajisteni osky) mi stale zustava par otazek. GH 2.5 2008 mam doma cerstve a jde o to, ze asi den po zminene "oprave" to zaclo zase klepat (ve skutecnosti to je dost podobny zvuk jako se ozyva z me stare GY 2.0 MZR-CD, ale tam uz tyhle pazvuky ignoruju :D...jinak az na DPF uzasny auto). Test s odpojenim cerveneho konektoru funguje, tj. po odpojeni ticho a celkove auto klidnejsi, stabilnejsi volnobeh. Zadne upravy nemam a zatim spise neplanuju, s autem jsem totiz jinak hodne spokojeny (muj prvni benzin). Chtel bych tedy Vas, kteri maji dlouhodobejsi zkusenosti s touhle opravou poprosit o radu s nasledujicim:

1) Jak presne tam ta gumicka ma byt zaprena? Ma se jakoby omotat kolem osky a zamezit "kvrdlani", nebo usednout na dno modre ctvercove diry a omezit pohyb podel osy? Nejsem si jisty, ze rozumim dobre pojmu "axialni vule", proto se ptam. Prijde mi, ze pokud ji nacpu dolu, nejde mi ten kryt zpatky dobre nasadit, takze tam moc zadna vule neni.

2) Je opravdu nutne ten modry plast vycvakavat z toho plastoveho tahla? Tu gumicku tam klidne dam i bez vycvakavani, kdyz to cele povytahnu dopredu/nahoru.

Omlouvam se, ze znovuoteviram stary pripad, ale snad to v budoucnu pomuze nekomu jako ja - prijde mi ze tyhle auta v CR ted docela "frci".
 
Čus, vymezuje se axiální vule. Mě to pomohlo asi na měsíc. Gumička se dává do otvoru v modrým díle.
A rozhodně bych doporučil úpravu jednotky, alespoň stage 0,5 - odstraněný prodlevy to auto dost oživí
 
Back
Top