• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Dlouhé startování diesel 103kw

rabik

nový člen
13
Zdravím,mám takový problém.Občas se mi stane že mi moje Mazda nechce nastartovat.Nebo spíš dlouho točí než chytne.Stane se to třeba jednou týdně.Normálně chytá na drc a z toho musím třeba čtyřikrát delší dobu točit než nakonec chytne. Jako kdyby spadla nafta.Neví někdo čím by to mohlo být. Auto mám cca 2 měsíce tak mám strach aby nebyl nějaký vážnější problém. Mám model 2 l nafta 103 kW.
děkuji za info Rabik

edit Vitus: upraven název ,-)
 
Poslední úprava moderátorem:
A to chytá špatně jen když to je studené, nebo i teplé? Chytá to špatně když to stojí dýl, nebo jako vždy... Neměnil jsi po koupi palivový filtr?
 
No v podstatě když je to studené. Ale někdy to stojí dýl někdy třeba i po půl dni.Filtr jsem ještě neměnil.Ale chystám se na to.
 
Žhavíky mají všechny stejný odpor?
To právě nevím,nijak jsem to neměřil.Zajímalo mě jestli se s tím někdo setkal.Co by to mohlo dělat,než budu muset nakonec do servisu.Ještě zkusím vyměnit ten palivový filtr a uvidíme.
 
Myslím si že je dost teplo, aby to startovalo i bez žhavení?? Ale určitě zkontrolovat jak žhaviče, tak jestli to vůbec žhaví-jde napětí.
Pokud to nemá ani snahu chytnout a jen točí, tak tam prostě nejde nafta ne? Můj tip je na padající naftu. Určitě výměnou filtru nic nepokazíš. A rovnou se mrkni i na hadičky kolem, jestli nejsou moc zpuchřelé-tama by se mohl dostávat ten vzduch dovnitř.
Jen nezapomeň filtr zalít naftou-GH totiž prý nemá ruční pumpu, tak bys musel dlouho startovat nasucho a mohl bys nevymlátit baterku.
Víc stejně asi doma na koleně nevymyslíme..
 
Myslím si že je dost teplo, aby to startovalo i bez žhavení?? Ale určitě zkontrolovat jak žhaviče, tak jestli to vůbec žhaví-jde napětí.
Pokud to nemá ani snahu chytnout a jen točí, tak tam prostě nejde nafta ne? Můj tip je na padající naftu. Určitě výměnou filtru nic nepokazíš. A rovnou se mrkni i na hadičky kolem, jestli nejsou moc zpuchřelé-tama by se mohl dostávat ten vzduch dovnitř.
Jen nezapomeň filtr zalít naftou-GH totiž prý nemá ruční pumpu, tak bys musel dlouho startovat nasucho a mohl bys nevymlátit baterku.
Víc stejně asi doma na koleně nevymyslíme..
Moc díky.vyměním filtr a dám vědět.
 
...Jen nezapomeň filtr zalít naftou-GH totiž prý nemá ruční pumpu, tak bys musel dlouho startovat nasucho a mohl bys nevymlátit baterku...
Přesně jak píše Petapr. GH nemá ruční pumpu na "nacucnutí" nafty, takže určitě na to myslet. Já třeba u čištění vstřiků (odpojení hadiček k pal. čerpadlu) byl nemile překvapen touto skutečností. Naštěstí jsem měl po ruce druhou mazdu, se kterou jsem startoval přes kabely, protože jsem na GH oddělal baterku (byla stará made in Hiroshima :) ).

Určitě dej potom vědět, jestli výměna filtru pomohla, popřípadě určitě společnými silami přijdeme na problém ;)
 
Back
Top