• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

DPF filtr pevných částic Mazda 3

Nejde DPF jeste zrenovovat? Nektere firmy se na to specializuji, a vyjde to mnohem levneji. Pokud tedy opravdu chces (nebo musis) vymenit, pak se spis zabyvej otazkou odkud vemes DPF: original, aftermarket, nebo neco repasovaneho? Volil bych dle toho jak stare je tve auto, jak dlouho s nim jeste planujes jezdit, atd.
 
diky za odpoved,1x jsme renovovali v autorizovanem servise,ale vydrzelo to jen 2 mesice...uz zase sviti ikonka a auto netahne... auto je z r.2009 a planuji casem prodej
 
Jestli byl renovovaný (jistě Vám dali protokol, kolik v něm bylo a je popela) a po 2 měsících je ucpaný, asi neprobíhají regenerace tak, jak by měly, případě auto generuje velké množství sazí. Asi bych se soustředil nejdřív na příčinu.
 
v autorizaku jen pripojili k PC a udelali vynucenou regeneraci (bez fyzicke kontroly) s tim,ze v pripade opakovani zavady doporucuji vymenu Dpf ...udajne u tohoto typu (3.09 HB 1,6Mz; r.2009) nepredpokladaji ze bude zadrhel v necem jinem (Erg ventil, svicky..)... je lepsi nechat chemicky vycistit ci vymenit za aftermarket? nebo prodat?
 
:) Dneska jsou v těch autorizácích opravdoví specialisté... Kolik má auto najeto a jak dlouhé se s ním dělají trasy?
 
:D.....najeto má 155 tis., vetsinou krátké trasy v rámci města, občas výjezd 40km celkem..
 
:D.....najeto má 155 tis., vetsinou krátké trasy v rámci města, občas výjezd 40km celkem..

Dnesni moderni naftovej motor neni absolutne vhodnej na kratke trasy po meste. Takze jestli budes takhle jezdit dal, priprav se na to, ze potize s DPF budes mit porad.

Osobne bych ti poradil dat to do poradku (at uz novej DPF nebo nechat zrenovovat, to je v podstate jedno), pak prodat a koupit benzin.
 
Bude pravděpodobně zakarbonované sání, možná kontrola vstřiků, jestli jsou OK. každopádně je nutná častá výměna oleje (max. po 10 000 km).
EGR asi opravdu nebude příčinou. Regenerace ani nemůžou probíhat korektně při takovém stylu jízdy.
Takže dát do toho peníze, ať to funguje a zbavit se toho ASAP.
 
Back
Top