• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Mám zkušenost v poslední době s MM100 o min cca 0,5L vyšší spotřeba, takže jsem přešel opět na 95 + Bishop's BiTECH 1-C6-951 (booster na 98) a hned po prvním natankování (beru vždy plnou) to bylo znát viz můj spritmonitor.
Je to zvláštní, dřív jsem měl s mm100 menší spotřebu.
Môže to byť spôsobené tuhými mrazmi :)

unnamed (2).jpg
 
Mám zkušenost v poslední době s MM100 o min cca 0,5L vyšší spotřeba, takže jsem přešel opět na 95 + Bishop's BiTECH 1-C6-951 (booster na 98) a hned po prvním natankování (beru vždy plnou) to bylo znát viz můj spritmonitor.
Je to zvláštní, dřív jsem měl s mm100 menší spotřebu.
Takže to není jenom mnou. Taky jsem bral teď MM100 a spotřeba taktéž vyšší. Motor se, co se zvukového projevu týče, krásně uklidnil, ale spotřeba stoupla. Přemýšlím, že ho vezmu ještě jednou, dokud je akce přes aplikaci a pak se asi vrátím zpět na 95 + vif.
 
Takže to není jenom mnou. Taky jsem bral teď MM100 a spotřeba taktéž vyšší. Motor se, co se zvukového projevu týče, krásně uklidnil, ale spotřeba stoupla. Přemýšlím, že ho vezmu ještě jednou, dokud je akce přes aplikaci a pak se asi vrátím zpět na 95 + vif.
Vidím že to praktikuješ stejně.?
 
Jen tak mimo mísu…. Jaký má smysl míchat VIF a jiné prostředky do benzínu?
Myslím oproti tomu rovnou koupit aditivovaný benzín.

Tuhle jsem slyšel rozhovor s nějakým petrochemikem/tribotechnikem a říkal tam že míchat jakékoliv doplňky do oleje je totální blbost a u benzínu/nafty je to často dost sporné protože záleží na rozpustnosti a td a ze v podstatě člověk nic lepšího než to co je u aditivovaných paliv nenamíchá protože pokud tam toho dá víc většinou to nemá využitelnost a nedosáhne rovnoměrného promíšení a cenově to taky není nijak zajímavé. Nehledě na to, že každé palivo dnes aspoň trochu něčím říznuté je a pokud tam člověk leje něco jiného tak to spolu nemusí vždy úplně kvalitně reagovat.

Abych se přiznal kdysi dávno asi před 15 lety jsem koupil VIF a lil do nádrže - půl lahvičky jsem pak vyhodil, nebylo to jakkoliv poznat.

Když jsem natankoval 100 oktan poznat to bylo hned.
 
Znovu uvádím, že tam liju octan booster nikoliv jen samotný aditivum. VIF není špatnej ale OC to nezvýší, což když mám upravu od Shr3ka tak proč to nevyužívat
 
Znovu uvádím, že tam liju octan booster nikoliv jen samotný aditivum. VIF není špatnej ale OC to nezvýší, což když mám upravu od Shr3ka tak proč to nevyužívat
No a tady je právě to sporné nakolik to vůbec ,,funguje” a proč to vlastně dělat místo koupě rovnou 100 oktanu což je finančně prakticky stejné ale těch 100 oktanů tam je a benzín je opravdu kvalitně sestaven aby jednotlivé složky spolu fungovali.

Né že nalejes složku A k benzínu B a ono to sice něco udělá, ale otázka je co a když podruhé budeš mít stejnou složku A ale natankuješ benzín C tak už se to spolu nemusí vůbec vhodně propojit a mohou zůstat do jisté míry oddělené což bez laboratorních testů nemáš šanci poznat.

Nehledě na to že většina těch produktů nedosahuje ani dle popisu toho abys z 95 vytvořil 100 a když ano je ta cena nad tím tu 100 rovnou natankovat a necrncat se ještě s nějakými tajemnými kapičkami na benzínce.
 
Tak ako spomína no_ hits, aditívum ti nezvýši oktánového číslo ale slúži na iný účel. Aký, ten si nájdeš v popise každého aditíva. Ak s tým máš nejaký vnútorný problém, tak tankuj prémiové palivá, napokon to robím aj ja tak, koli tomu, že výrobca mi predpisuje používať prémiové palivá.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
 
No a tady je právě to sporné nakolik to vůbec ,,funguje” a proč to vlastně dělat místo koupě rovnou 100 oktanu což je finančně prakticky stejné ale těch 100 oktanů tam je a benzín je opravdu kvalitně sestaven aby jednotlivé složky spolu fungovali.

Né že nalejes složku A k benzínu B a ono to sice něco udělá, ale otázka je co a když podruhé budeš mít stejnou složku A ale natankuješ benzín C tak už se to spolu nemusí vůbec vhodně propojit a mohou zůstat do jisté míry oddělené což bez laboratorních testů nemáš šanci poznat.

Nehledě na to že většina těch produktů nedosahuje ani dle popisu toho abys z 95 vytvořil 100 a když ano je ta cena nad tím tu 100 rovnou natankovat a necrncat se ještě s nějakými tajemnými kapičkami na benzínce.
Samozřejmě je to každého věc :) tady je člověk schopný z obyčejné N95 udělat N98 za cenu asi 1,2kč na litr. Za takový cenový rozdíl tovární 98 nebo 100 oktan sehnat těžko půjde.
Tankovat nějakou aditivovanou 95ku mi přijde jako hloupost. Nikde jsem žádný rozbor, kolik tam toho je a co vlastně tam je, neviděl. Je tam jedna plechovka na cisternu? Když si to tam dám sám, vím, že to tam je :) Když tam navíc dám něco kvalitního, mám z toho dobrý pocit, že jsem pro to auto něco udělal :)
Kdyby to spolu nemělo fungovat, není tolik spokojených zákazníků :)
 
Samozřejmě je to každého věc :) tady je člověk schopný z obyčejné N95 udělat N98 za cenu asi 1,2kč na litr. Za takový cenový rozdíl tovární 98 nebo 100 oktan sehnat těžko půjde.
Tankovat nějakou aditivovanou 95ku mi přijde jako hloupost. Nikde jsem žádný rozbor, kolik tam toho je a co vlastně tam je, neviděl. Je tam jedna plechovka na cisternu? Když si to tam dám sám, vím, že to tam je :) Když tam navíc dám něco kvalitního, mám z toho dobrý pocit, že jsem pro to auto něco udělal :)
Kdyby to spolu nemělo fungovat, není tolik spokojených zákazníků :)
Tak mě to spíš vychází na 1,5kč záleží jaký produkt.
No dejme tomu že z 95 uděláš 98.

Takže z nějakých průměrných 38,- za litr jsi na 39,50,- a máš ,,98”

Hm já dnes bral plnou za 40,- a mám 100 oktan.

Kolik jaké složky je v benzínu se dá dohledat, navíc jsou stanice kontrolovány - pokud tomu nevěříš pak asi je nutné kontrolovat i obsah té lahvičky ne?

Opravdu v tom vidíš rozdíl? Já ano no - mám 100 oktan místo 98 a nemusím se s ničím babrat, cena stejná.

Smysl bych v tom asi viděl pokud bych žil někde kde 100 oktan nejde natankovat. Jinak mi to nějak uniká….

Ale každý ať si dělá co chce, jen jsem se ptal proč to vlastně ,,tvořit” když mohu rovnou natankovat.

PS a tedy při té prakticky stejné ceně máš stále horší palivo - jednak nižší oktanove číslo ale hlavně máš palivo s přídavkem ethanolu který prostě v tom mít budeš ať budeš lejt jakékoliv doplňky, kdežto premiova paliva jsou založena na ETBE.
 
Tankuju na ONO, takže mě rozdíl ceny včetně boosteru dělá 500 Kč na nádrži a tankuju 3x za měsíc + mám s touto směsí ještě nižší spotřebu než s mou oblíbenou mm100.
Takže mě to dost smysl dává ;)
 
Jak můžeš mít rozdíl 500 na nádrži? Kolik stojí 95 u Ona?

Ono natural 95 za 36,-
50x36 je 1800,-

Verva 100 za 40,-
50x40 je 2000,-

Teď si k těm 1800,- pripocti ještě aditivum což je cca 70,- a mas rozdíl Max 130,-

PS ještě se mi nepovedlo tancovat 50l většinou tankuju do Mazdy 3 cca 40l. Tankuju každý týden plnou.
 
Tak GH ma 64l, na 0km natankuje 58l a s mm100 ma vyssiu spotrebu a stoji viac
A ani tak se nedostane na rozdíl 500,-
Ale na rozdíl 200,-

A stále má jen 98 a stále má v nádrži biolíh….
Pokud by z toho chtěl dělat 100 dá za to tolik ze je po finančním rozdílu a stále má v nádrži biolíh ;)

Proste fakt v tom nevidím výhodu. ;)
 
Já, když tankuju do obou šestek plnou, tak je to většinou 57l.
Nejbližší 100oktan mám OMV MM, který byl posledně za 41,50 + tam musím 15km (30tam a zpět). Eurooil mám u práce, kde bývá 95ka za slušný peníz (posledně 37). To je 4,50 na litru, to je už celkem rozdíl :) i kdybych dal aditivum za 1,2kč, pořád je to rozdíl skoro 200kč + neprojedu dalších 100kč :)
Pořád nevidím výhodu tam mermomocí hrnout tu 100oktanovku :D Ale jak jsem psal už na začátku, je to každého věc :)
 
OK no já mám benzinky cestou do práce takže nikam kvůli tomu nejezdim - proste beru benzin vždy když jedu kolem benzinky a nejezdim nádrž do mrtě ale tak ze tankuju cca 40l v BP.

100 sem bral za 40,- no a 95 tam stojí asi 38,- kousek od dílny mám takovou starou benzínku kde když natankujes lepší auto jak Felicií tak ti cuká a 95 tam stojí dnes 37,- takže tam bych novou Mazdu fakt netankoval ani v nouzi. A rozdíl 2 Kč mezi 95 a 100 je pro mne fajn pac na 100 to taky jezdí trochu lip a s nižší spotřebou plus lejt ještě něco do ty 95 tak je rozdíl nula.
 
Tak mě jde hlavně o to ze tam není ta biosrágora.
95 + něco je pro mne cca 38 + 1,5 tedy 39,50,-

Pak nevidím rozdíl v tom proč tam nemít 100 za 40,- kor když neobsahuje biolíh který v autě fakt nechci.

To je ten důvod.
 
Back
Top