• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

nejde to spíš o pružiny/uložení? buď při pomalé jízdě/přibrždění a zatočení doleva příp. při couvání :) je to vlastnost...
Potvrzuji. Přesně tohle občas slyším. Po pribrzdeni, nebo couvání do mírného kopce...., jako prostě v zátěži....
Jestli je to vlastnost, tak to tedy.......
Ale začalo to tak po dvou letech
 
Poslední úprava:
Sem hledal i jinde na forech a psalo se tam o tom dost, treba bude reseni casem uz jsem dal nehledal prodal jsem radsi a vzal 6 :)
 
Dnes jsem navštívil servis Mazda kvůli tažnému a tak jsem se zeptal na ten 2,5 litru motor který bude jako jediný dostupný pro CX 30 od června. Podle prodejce je to kvůli přísnějším emisím, kterým 2,0 už nevyhovuje. Ten nový 2,5 je údajně dost udušený aby vyhověl a proto má i menší výkon než 2,0 150 HP.
Nejsem zas takový odborník, abych to zde rozváděl do detajlu, jen prodávám jak jsem koupil.
A 2.0 teda vypadnu z ponuky? Hmmm preco radsej nespravia full hybrid. Tieto poddimenzovane tazke motory mi nepridu ako riesenie.
 
Potvrzuji. Přesně tohle občas slyším. Po pribrzdeni, nebo couvání do mírného kopce...., jako prostě v zátěži....
Jestli je to vlastnost, tak to tedy.......
Ale začalo to tak po dvou letech

nejde to spíš o pružiny/uložení? buď při pomalé jízdě/přibrždění a zatočení doleva příp. při couvání :) je to vlastnost...

nejde to spíš o pružiny/uložení? buď při pomalé jízdě/přibrždění a zatočení doleva příp. při couvání :) je to
Auto bylo na zdviži a vše prý ok. Stabilizátory, čepy, uložení, náprava. Jak psal Aagar i mě to začalo dělat po dvou letech. Jestli je to vlastnost, tak není moc dobrá.
 
g122 stage 0,5 benzin 95 spotreba 6,0 l ted benzin 100 a šup 6,6 l ! Nemělo by to byt obráceně ?
 
Back
Top