• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

shr3k: kazda automobilka setri, to ale stale neospravedlnuje celosvetove prvenstvo v nedostatocnej antikoroznej ochrane, co som nedavno citala clanok. Nadherny dizajn, skvely motor a zvysok zhnije.
 
shr3k: kazda automobilka setri, to ale stale neospravedlnuje celosvetove prvenstvo v nedostatocnej antikoroznej ochrane, co som nedavno citala clanok. Nadherny dizajn, skvely motor a zvysok zhnije.
Ale kdeže, to jen redaktoři opakují pořád to samé, aniž by si stačili všimnout, že se technologie svařování jinak hnijících blatníků modelů GG/GY, BK, CR, ER v roce 2008 úplně změnila.
 
Tak mám nové zjištění :) Tak jsem dnes při voskování zjistil, že automatické sklápění zrcátek jde deaktivovat :)

Postup: Po automatickém sklopení zrcátek odemknout auto a manuálně čudlem na dveřích je vyklopit......funkce automatického sklápění je deaktivována.

Znovuaktivace, nastartovat auto a manualně čudlem sklopit a vyklopit zrcátka. Automatické sklápění po zamčení funguje vesele dále.

Zajímavé, že když jsem se ptal v mazdě jestli je možné automatické sklápění zrcátek deaktivovat, tak odpověď zněla, že bohužel ne :)

Mimochodem Mazduška naleštěná, vyčištěná :)
 
@PaKo již uveřejnil své hodnocení po 14 dnech, tak si drobet přihřeju polívčičku.

Po týdnu vlastnictví Mazdušky naježděno něco málo přes 2200km. Jízda super, auto krásně sedí. Pluje si po silnici úplně v pohodě. Doufám jenom, že po přezutí na 19´´ nebude komfort jízdy o moc horší. Musím souhlasit s @PaKo ohledně výhledu....fakt super.

S couvací kamerou se drobet sžívám. Musím uznat, že po výměně žárovek od @Naturala za led je obraz super ve dne i v noci.

Dynamika motoru dostačující na můj způsob ježdění. Spotřeba také ujde. Cca 7,6L, jízda téměř trvale ve čtyřech lidech a občas i pes :) (80% dálnice, 10% mimo město 10% město)

Místa je jak v autě, tak v kufru pro nás dostatek.

Pár poznatků:

- navigace nabízí obecně malou možnost nastavení jak vzhledu, tak i vlastního prostředí. Dnes nastavená RYCHLÁ TRASA z letiště – k přátelům a místo dálnice jsem mále prubnul, jestli funguje AWD :) viz foto;
- umístění startovacího knoflíku je nepochopitelné :), ale už ho nehledám, zvykl jsem si...možná nějaké skryté opatření Mazdy proti zlodějům :);
- LED světla super, jízda v noci je zážitek. Automatické přepínání dálkových funguje bombasticky.....teda podle toho, že mě ještě nikdo nevyblikal;
- joystickové ovládání infotainmentu mě osobně vyhovuje, občas ale zbytečně dlouhá cesta k dosažení tíženého cíle :);
- hlučnost ve vyšších rychlostech tam je, ale je to ale nejspíš daň za prostorově výraznější rozměry auta i zrcátek;
- hluk při dešti je ale hrůza.........to mě dost překvapilo;
- brzdy...................budu si muset na ně hooooooodně zvyknout.....už jsem to málem pár krát neubrzdil........tam mohla Mazda drobet (trochu víc než drobet) přitlačit;
- muzika – Bose – pro mě dostačující možná až moc......:), hudbu poslouchám doma v autě jezdím;
- infotainment funguje, bluetooth, WiFi bez problému;
- nic se neklepe, neleskne, nevrže.....aspoň z mého pohledu :);
- manželka, děti, pes spokojeni......................tak já také;

Musím pochválit vosk od @Doris, auto jsem navoskoval, leskne se jak psovi kou...... od voskování naježděno cca 1200km i v dešti. Na autě žádné zaschlé kapky. Auto čisté prostě super. Každý se mě ptá, jestli hned po dojezdu auto opláchnu, že je tak čisté. Uvidíme za pár dalších tisíc kilometrů. (což nebude dlouho trvat, podle plánů mé milované polovičky)

Mazda prostě super, budí zájem a lidi se často zastavují a koukají co je to za auto..........kombinace White pearl & Black byla dobrá volba. Velký podíl má na tom i vosk od Doris :)

Jízdní vlastnosti a komfort jízdy fajn. Hold má své mouchy ale co a kdo nemá :)

Tak to by bylo snad vše. Do měsíce tam budu mít tak cca 5 000km, tak dám zase vědět jak to jezdí :)

Maaazdar
 

Přílohy

  • 6.jpg
    6.jpg
    798,9 KB · Zobrazení: 44
  • 8.JPG
    8.JPG
    460,9 KB · Zobrazení: 43
  • 9.JPG
    9.JPG
    1 MB · Zobrazení: 43
Poslední úprava:
Tak jsem dnes při voskování zjistil, že automatické sklápění zrcátek jde deaktivovat

Pánové neukvapujte se pls s montáží sklápění automatického sklápění zrcátek. Nastala chyba v Metrixu. Dnes jsem se ho pokusil jen tak z legrace deaktivovat a nepovedlo se :(. Hned jak budu mít víc času tak se na to vrhnu a zjistím přesně jak jsem to uděla před pár dny :)
 
Tak přátelé, já jsem asi dojezdil. Moje drahá jela dnes první delší trasu ČB - Brno a zpět a jediné, co jsem z ní zatím dostal, je: "Ta naše Mazdička, ta jede tak nádherně, mě to tak baví, ...".
Já na to ze srandy "Tak snad mě k tomu taky někdy pustíš?".
A prej "no to ne, teď chci jezdit já"
 
Poslední úprava:
Takže kameru máme vyřešenou a jedeme dál :(.

Co takhle vestavěné handsfree? U nás ze začátku plně funkční, pak postupně přestávalo až se znefunkčnilo téměř úplně. Ten, co je v autě, neslyší druhou stranu - zprvu to jen vypadávalo, ale teď už řidič neslyší nic, zatímco druhá strana slyší jeho zoufalé "haló, haló" docela dobře . Signálem to není, takže spíš špatné repro nebo uvolněný kontakt či co. Jen tak zkouším, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost, ještě než to dáme na reklamaci. Díkes.
 
Co iStop ? funguje ti? Cca první dva měsíce nešel pak sem málem dostal infarkt když naskočil a po garančce (přehráli softvér) přestal premávat. Samo že si v servisu nestěžuji :D

Mě i-stop nefunguje, protože ho důsledně ihned po nastartování vypínám :D. Ale v zimním období většinou nejsou splněny podmínky pro jeho aktivaci (viz manuál), takže by to nemuselo (a pode mě ani nemělo) být firmwarem, pokud se bavíme o infotainmentu (asi máš verzi 56.00.230, únorový 56.00.510 bych doporučil ignorovat , pokud auto netrápí něco, co nová verze řeší; dle murphyho zákonů se opravou jedné chyby do systému vnesou dvě chyby nové ;). V německých fórech si už lidi stěžují na GPS (byť to má tato aktualizace vylepšovat) a hlavně, nefunguje přístup přes SSH :hungover:).
 
Presne tak. I-stop v zime sa aktivuje zriedka - teplý motor, vykúrené auto, dobitý kondezátor... Mne ten i-stop pri benzíne automate s e-loop veľmi nevadí, navyše sa dá regulovať spustenie silou stlačenia pedálu. Pri manuále to bude asi otrava, a dieslu to už vôbec neprospieva. 4 kolka si zatiaľ veľa neužila, snehu je pramálo - a to som z Popradu.
 
Také sem průměr držel a při garančce sem byl i naštvanej že mi letní smazal, nakonec to tet mažu cca každy měsíc :D Obdiv na spotřebu cx5 mam v souvislosti s tím že několikrát týdně jezdím na nákup - kufr narvanej (sklopené sedačky) auto si dost sedne a jedu kolem 40 km z toho cca 11km do kopce s převýšením přes 600m. Proto považuji spotřebu za super.
 
Poslední úprava:
Tak som obehol Rakúsko plne naložený s boxom na streche, diaľnice cca 2/3 tempomat 130, potom rýchlostne cesty, okresky, kopce, sptreba sa drží pod 8,5 :). Jazda v pohode.
Ale v deň odjazdu začal blbnúť bezkľúčový vstup a blbne ďalej. Raz funguje, raz nie, keď nejde dá s otvárať, zatvárať diaľkovým ale auto vkuse pípa, občas klikajú zámky. Idem presurfurovať net, nemám ešte ani odladené či to nie je len v mojom kľúči. Palubák píše Keyless system malfunction ... nechať skontrolovať u dealera :mad:. Servis mám 80 km, tak ešte počkám.
Aby nebolo málo dnes po hodine jazdy sa vypla navigácia aj hudba z USB - infotainment išiel ďalej len nerozoznávalo USB vstupy a namiesto navigácie len kompas... :confused: Po reštarte auta na semafóre sa to opravilo, ďalších 6 hodín jazdy OK.
Tak neviem či elektroniku do mojej Mazdy dodalo PSA?
 
Dnes jsem mluvil se servisákem z Mazdy o převodovce a natukl jsem i nefunkčnost iStopu. říká, celej zakopanej pes je v zimně a v autě prošpikovaném elektrikou a řídící jednotka kašle na iStop pokud baterka nená natlučeno myslím že min přes 80% nebo 90% kapacity. říkám ale vždyt jezdím dálky a stejně když zastavím, nefunguje. On, nemyslete si že speciálě u benoše v automatu a fůl sarapatiček na elektriku dobijete na 100% po 80km na dálnici.
Sebral mi nadšení že mi iStop nefachá
 
On, nemyslete si že speciálě u benoše v automatu a fůl sarapatiček na elektriku dobijete na 100% po 80km na dálnici.
Ja ti teda nevim. Ja sice nemam CX-5, ale mam stejny motor a prevodovku. A take ve full vybave. Radio mi hraje hodne nahlas, jezdim kratsi trasy do 60 km skoro vzdy v kombinaci mesto/dalnice/okreska. A za toho pul roku funguje iStop bez problemu stale. Takze ja dobijim rozhodne dost. Moc mrazu tu ale zase nebylo, ikdyz parkuju vzdy venku.
 
Auto je celou zimu venku a rozhodně tu je pořád pod nulou. Zmrzlé auto nastartuju, zpnu odmražování, sedačky, ohřev přes klimu a jde se škrábat, dobatolí se šefka a jedem z kopce pár kyláků až najedeme na rychlostní, tam teprve můžeme doufat že se auto začne dobíjet a to je ten zakopanej pes :)
 
Poslední úprava:
Zdravim, tak iStop po restartu zije :-(

Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk
 
Back
Top