• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda RX-8 jako každodenní auto?

SeNSe

nový člen
5
Zdravím, měl bych na Vás pár zásadních otázek, doufám, že mi s tím někdo poradí:

Stojím před zásadním rozhodnutím, zda si mám pořídit mazdu RX-8 jako každodenní auto??? Bylo by to moje jediné auto (jsem sám a 2 auta mi přijdou zbytečná, už jsen z důvodu prostoru, který moc nemám). Vím, že drtivá většina má tohle auto jako druhé, nebo až třetí a vezme si je, když se chce jet pobavit a přes zimu nejezdí. Už jsem si o tomhle voze zjišťoval spoustu informací, prošel jsem spoutu článků a diskusí… byl jsem i v Praze navštívit pana Slámy z Kamikaze abych se dostatečně informoval a taky podíval na vůz samotný.

1) Moje situace je taková, že většinu času jezdím sám, občasně ve dvou, víc lidá vozím zřídka kdy. Co se týká mého ježdění, tak cestu do práce mám 23 km… zajímá mě, zda je to dost dlouhá vzdálenost na jízdu… Ale těch 23 km by mělo být snad v pohodě, co myslíte??? Bydlím na vesnici, takže abych se pro něco, nebo někam chtěl dotat tak alespoň těch +- 20 km většinou ujedu.

2) Když bych si to auto pořídil, tak aktuálně ujedu za rok asi tak 11000 – 12000 km max. Počítám s tím, že pokud bych si toto auto koupil, tak bych se občas samozdřejmě jel projet po okolí, když bude pěkně. Tak počítám s tím, že bych ujel za rok max. kolem 15000 km, což si myslím, že samozdřejmě není moc… ale vzhledem k tomuto vozu a k životnosti motoru je to právě podle mě tak akorát… Protože kdybych měl nalítat za rok třeba kolem 30000 km, tak bych o tomhle voze neuvažoval.

3) Kdyby nastale třeba situace, že bych potřeboval jet na vzdálenost třeba jen 5 km, byl by to problém? Myslím, že pokud auto nechám zahřát a nezhasnu je studené, tak si myslím, že by to nevadilo… Kdyby tato situace nastala třeba jen 2x za měsíc.

4) Pan Sláma mi říkal, že je nejlepší vůz nastartovat a počkat tak 5 minut, potom můžu vyjet a ještě tak dalších 5 minut motor netočit do vyšších otáček (netočit přes 3000 otáček)? A pak už můžu jet dle libosti.

5) Často jsem se také dočetl, že většina lidí při zhasínání motoru vytočí otáčky kolem 3000-4000 a v tom momentu zhasne motor. Je to tak lepší dělat nebo ne?

6) Ještě by mě zajímalo, zda bych neměl problém v zimě nastartovat. I třeba v -20 stupních, které se sice objeví přes zimu jen párkrát. Ale když bych potřeboval jen tak nastartuju? Štve mě to, že nemám ani kam auto schovat do garáže, maximálně v zimě v těch nejextrémějších mrazech bych se možná dokázal s kamarádem domluvit a nechal si je u něj. Nemá sice vytápěnou garáž, spíš je to takový uzavřený průjezd, ale lepší než venku.

7) Když budu vždycky po 2 letech (cca 25000 km) měnit vždy u pana Slámy z KAMIKAZE ten jeho ingnition kit + třeba i baterku, tak by díky tomu ten motor měl taky vydržet o něco déle?

Moc děkuji všem, kteří si udělají čas a sdělí mi své názory, zkušenosti a odpovědi na moje otázky.

Michal
 
RX8 jsem nikdy neměl, tak si dovolím jen stručnou poznámku. 1. Takové auto pokud nebudeš garážovat, tak se na něm velmi brzo(pokud už tam není) objeví koroze. 2. Co jsem se dočetl ohledně údržby, když jsem se o to auto zajímal, tak každých cca 40tis km se dělá přetěsnění motoru a je to celkem pálka. Pokud seš připravenej třeba na 40 tisícovou investici, která tě může u auta tohoto typu potkat prakticky kdykoli, leda, že bys koupil auto od prověřeného zdroje, který ten servis(přetěsnění) čerstvě dělal, tak je to na zváženou. To auto bude pokladnička a je potřeba s tím počítat. Pořizovací ceny bývají nízké, ale má to své důvody.
 
S tou rzí bych to tak hrozně neviděl. Je to o péči.
3) Když jsem potřeboval s MPS jet 5km, tak jsem jich najel 5x tolik:D
4)Nevím, jak rychle se u wankelu ohřívá olej, ale po 10 minutách od nastartování bych určitě netočil přes 3000ot.
5) Prý je to lepší ho zdechnout, když je vytočený.

A myslím, že vyčkej odpovědi Toma alias @Machbuster ;);)
 
Nazdar, no ja nevim.Rexe mam opravdu jen jako weekly car. Kdybych necetl tva vstupni data, rovnou bych napsal, ze to je nesmysl. Jezdis vsak delsi trasy, tak to by vcelku slo. Ale zase pocitas s relativne velkym najezdem, takze kdyz koupis rexe co ma nejakych 90 tis.km, uz aby jsi rovnou setril na rebuild (co 40.000km se fakt nedela, ale za 40k Kč ho fakt pak nedas....). A pak nezapomen na spotrebu - ja jezdim prumerne pres 15 ltr./100 km. Takze najizdet rocne 15.000 km bych uplne taky nechtel. A ve finale by me bolel pohled na rexika v zimni nasolene brecce:( Ale jak uvedeno vyse, vyckej na reakci RX-guru...
 
Zdravím, měl bych na Vás pár zásadních otázek, doufám, že mi s tím někdo poradí:

Stojím před zásadním rozhodnutím, zda si mám pořídit mazdu RX-8 jako každodenní auto?? Bylo by to moje jediné auto (jsem sám a 2 auta mi přijdou zbytečná, už jsen z důvodu prostoru, který moc nemám). Vím, že drtivá většina má tohle auto jako druhé, nebo až třetí a vezme si je, když se chce jet pobavit a přes zimu nejezdí. Už jsem si o tomhle voze zjišťoval spoustu informací, prošel jsem spoutu článků a diskusí… byl jsem i v Praze navštívit pana Slámy z Kamikaze abych se dostatečně informoval a taky podíval na vůz samotný.

1) Moje situace je taková, že většinu času jezdím sám, občasně ve dvou, víc lidá vozím zřídka kdy. Co se týká mého ježdění, tak cestu do práce mám 23 km… zajímá mě, zda je to dost dlouhá vzdálenost na jízdu… Ale těch 23 km by mělo být snad v pohodě, co myslíte?? Bydlím na vesnici, takže abych se pro něco, nebo někam chtěl dotat tak alespoň těch +- 20 km většinou ujedu.

2) Když bych si to auto pořídil, tak aktuálně ujedu za rok asi tak 11000 – 12000 km max. Počítám s tím, že pokud bych si toto auto koupil, tak bych se občas samozdřejmě jel projet po okolí, když bude pěkně. Tak počítám s tím, že bych ujel za rok max. kolem 15000 km, což si myslím, že samozdřejmě není moc… ale vzhledem k tomuto vozu a k životnosti motoru je to právě podle mě tak akorát… Protože kdybych měl nalítat za rok třeba kolem 30000 km, tak bych o tomhle voze neuvažoval.

3) Kdyby nastale třeba situace, že bych potřeboval jet na vzdálenost třeba jen 5 km, byl by to problém? Myslím, že pokud auto nechám zahřát a nezhasnu je studené, tak si myslím, že by to nevadilo… Kdyby tato situace nastala třeba jen 2x za měsíc.

4) Pan Sláma mi říkal, že je nejlepší vůz nastartovat a počkat tak 5 minut, potom můžu vyjet a ještě tak dalších 5 minut motor netočit do vyšších otáček (netočit přes 3000 otáček)? A pak už můžu jet dle libosti.

5) Často jsem se také dočetl, že většina lidí při zhasínání motoru vytočí otáčky kolem 3000-4000 a v tom momentu zhasne motor. Je to tak lepší dělat nebo ne?

6) Ještě by mě zajímalo, zda bych neměl problém v zimě nastartovat. I třeba v -20 stupních, které se sice objeví přes zimu jen párkrát. Ale když bych potřeboval jen tak nastartuju? Štve mě to, že nemám ani kam auto schovat do garáže, maximálně v zimě v těch nejextrémějších mrazech bych se možná dokázal s kamarádem domluvit a nechal si je u něj. Nemá sice vytápěnou garáž, spíš je to takový uzavřený průjezd, ale lepší než venku.

7) Když budu vždycky po 2 letech (cca 25000 km) měnit vždy u pana Slámy z KAMIKAZE ten jeho ingnition kit + třeba i baterku, tak by díky tomu ten motor měl taky vydržet o něco déle?

Moc děkuji všem, kteří si udělají čas a sdělí mi své názory, zkušenosti a odpovědi na moje otázky.

Michal

Ahoj Michale,

kratce se predstavim, najel jsem na RX-8 jiz minimalne 200+ tisic km ve vsech rezimech :) a mel jsem jich mnoho (asi 8 během let), stale vlastnim 2 kusy - serii 1 slabsi (141kW 5-rychlostni 2005) a sérii 2 (R3 verzi silnejsi 6speed 2009). Zkusím poradit k tem bodum a otazkam, pak rozvedeme dal diskuzi. Žádná má RX-8 nelehla motorově ještě :) Trochu štěstí, trochu udrzba, trochu model uzivani...

Obecně na uvod RX-8 jako jedine auto je realna vec (ma kufr napr. na veci atd. 290 litrů a zadní sedadla jako odklad veci take mozne, realne prevezete 4 lidi, skutecne i vetsi lide v poho...). Radil bych slabsi verzi, protoze je spolehlivejsi a ma lepsi prevodovku a celkove naladena prijemneji na denni jezdeni a i to obcasne zaseknuti se ve městě. Pomalejsi a mensi zazitek to neni (emoce na 95% stejne a rychlost poznatelna, ze jde o slabsi, az na okruhu realně).

1) Tedy v pohodě převoz lidí možný. Vzdálenost naprosto v pohodě na RX již - cokoliv nad 15km beru, jako že v pohodě, pokud člověk nechá zahřát, něž jede akčně :). 20+ v pohodě. Zábavná každá cesta do civilizace z romantiky vesnice :). Bude perfekt v tomhle směru.

2) Počítej s náklady cca 4.50,- Kč na kilometr v palivu a základních výměnách oleje. To není málo, ale zase je to zábava. Spotřeba je také důvod, proč slabší RX-8 je výrazně vhodnější pro tvou "misi", protože žere o poznání méně, klidně o cca 2,5-4 litry, reálnější je 1,5-3 litry méně na 100km. Podle stylu jízdy 11.75-13,5 modelověm 12,5-15 reálněji občas akce. Ale my jezdíme poměrně razantně již, jako zkušení majitelé, tj. třeba pojedeš 11.5-13 opravdu, když bude vůz v poradku. 10-15 tisic za sezonu je dobry najezd a na to lze RX jako daily, clovek proste akceptuje tu spotrebu a uziva si zivot a jizdu - "Jinba Ittai". Když vybereš dobrý kus a trochu ho poladíme (základní výměny starter civky svicky kabely baterka atd.) tak by meĺo v pohodě jezdit bez obav.

3) Nebyl - jen to nemít jen na to obecně, ale v pohodě, já mám vůz, co to občas dělá, má najeto 90.000km a bez problémů.

4) Osobně bych s vozem na volnoběh nečekal, jel bych pomalu a netočil nad 2500 otacek, nez se zahreje voda (ten jediny budik teploty v RX), az se zahreje voda, tocil bych jeste par minut jen do 4500 a pak za chvilku klidně redline, olej se prohřeje již, samo v zimě trochu citlivěji se snažit k motoru chovat a opravdu zahřát. Ale nečekal bych staticky, ale pomalu jel, protože na volnoběh má olejovy system maly tlak a tj. je to na prd, dle meho nazoru, vice nez pomala jizda. Jinak jak rikal Vaclav, zahrivat a pak pohoda.

5) Já osobně nevytáčím motor před chcípnutím, a je to věčná debata na xxx hodin :D je to takový evergreen. Jediné, co v této věci lze jistě říci, tak, že je potřeba nechcípat studený motor. ALE I TO JE V PORADKU, kdyz mate auto v top stavu a vse v poradku, tak to neuchlastas. Ja osobne mel jen 1x flooding ZA CELOU DOBU a to tim, ze davam bacha jednak, a take tim, ze mam vsechno naprosto super - starter nejsilnejsi baterka take civky svicky super atd. Tj. já netočím naprázdno před chcípnutím.

6) Nastartuješ úplně v pohodě. Záleží na stavu auta samozrejme, ale ja osobne nastartuju na brnk u obou aut. Je potreba mit nabito na full (CTEK MXS 5.0 treba si koupit perfekt nabijecku na dobijeni prubezne) a pak to pujde. V zimě také davat pozor na to, aby spise clovek mel na polovinu nádrže obecně, kdyz to ma stat chvilku v obtiznejsich podminkach (lepší pro palivovy system i samotne palivo atd.). Vsechno lepsi nez venku (i ten prujezd), i super origo plachta na RX-8 z USA ma vyznam (ta Outdoor verze).

7) Urcite prubezna udrzba klicova a vymena oleje samo po 5-7,5 max 10.000km. Já osobně bych na seriovy vuz nedaval hned ten ignition kit, ktery je sice OK a v pohodě dobrý, ale seriove civky 100C verze (3. iterace od Mazdy) jsou jiz velmi dobre a k tomu svicky a kabely pořádné a je to v pořádku k ježdění. Osobně preferuji tohle Mazda řešení jako daily. Poradím konkrétně detaily, když zájem. Jinak ten Kit vydrzi dobře. Musis menit jen svicky obcas a kontrolovat. I mereni kompresi obcas udelat je OK, ale kdyz nejsou trable se starty studenymi/teplymi, tak ani nemusis merit.

Obecně, kdyz vyberes dobry kus, tak tech 40.000km s velkou pravdepodobnosti jeste najedes u ojeteho kusu. Jinak ceny servisu a repase atd. dily, vse muzem probrat dal. Vse co jsem psal k diskuzi samozřejmě :)

Zatim Tomas "Machbuster"

38618626006_7b37f0a1c9_o.jpg
24802117878_79a55f5399_o.jpg
38642378512_609c1e9fc2_o.jpg
37956667774_bbabcddcb4_o.jpg
26898580679_1640227e57_o.jpg
37956670374_2675acb9bc_o.jpg
38642384452_a76a082455_o.jpg
 
Poslední úprava:
Super analyza hodna RX-guru:):):) A ja hned navazu - zaujalo me to doporuceni na aspon pulku nadrze. Tome, ja zazimoval a nemam tam ani 1/4 nadrze. Nechtel jsem uz tankovat s tim, ze na jare rexe nakrmim cerstvym naturalem. Je to spatne? Uz se mi tedy nechce auto vytahovat a jet na pumpu. Dik.
 
Super analyza hodna RX-guru:):):) A ja hned navazu - zaujalo me to doporuceni na aspon pulku nadrze. Tome, ja zazimoval a nemam tam ani 1/4 nadrze. Nechtel jsem uz tankovat s tim, ze na jare rexe nakrmim cerstvym naturalem. Je to spatne? Uz se mi tedy nechce auto vytahovat a jet na pumpu. Dik.
Uplne v pohode. Ja myslel take 1/2 proto ze by bylo venku. Treba na jare pak i popremyslej dolit 10 litru z kanystru. Ale je to v pohode. Hlavne prvni start mit baterku nabitou ;) to bylo prave jedina chvilka historicky, co jsem zahltil ;).
My jen samo uz moc detailiste. Je to uvnitr a to je super a hlavni. Par mesicu to vydrzi. Jsou i aditiva, poradil bych se s Mirou Hrubym o tom, kdyby byl zajem...
 
OK,to jsi me uklidnil. Ale jak jsem ti rikal, novy starter sice super ( a samozrejme civky, svicky...), ale uplne nejvetsi pocit zlepseni startu udelala letos nova baterka. To je podle meho take zcela klicove. A potvrzuji, ze CTEK MXS 5.0 je opravdu mercedes mezi nabijeckama - mam uz nekolik let a ted s rexem jako kdyz jsem ji nasel. S Mirou H. jsem v kontaku a nejaka ta aditiva - a na jare i olej (dosud davam Dexelii) - poladime:D
 
Ahoj Michale,

kratce se predstavim, najel jsem na RX-8 jiz minimalne 200+ tisic km ve vsech rezimech :) a mel jsem jich mnoho (asi 8 během let), stale vlastnim 2 kusy - serii 1 slabsi (141kW 5-rychlostni 2005) a sérii 2 (R3 verzi silnejsi 6speed 2009). Zkusím poradit k tem bodum a otazkam, pak rozvedeme dal diskuzi. Žádná má RX-8 nelehla motorově ještě :) Trochu štěstí, trochu udrzba, trochu model uzivani...

Obecně na uvod RX-8 jako jedine auto je realna vec (ma kufr napr. na veci atd. 290 litrů a zadní sedadla jako odklad veci take mozne, realne prevezete 4 lidi, skutecne i vetsi lide v poho...). Radil bych slabsi verzi, protoze je spolehlivejsi a ma lepsi prevodovku a celkove naladena prijemneji na denni jezdeni a i to obcasne zaseknuti se ve městě. Pomalejsi a mensi zazitek to neni (emoce na 95% stejne a rychlost poznatelna, ze jde o slabsi, az na okruhu realně).

1) Tedy v pohodě převoz lidí možný. Vzdálenost naprosto v pohodě na RX již - cokoliv nad 15km beru, jako že v pohodě, pokud člověk nechá zahřát, něž jede akčně :). 20+ v pohodě. Zábavná každá cesta do civilizace z romantiky vesnice :). Bude perfekt v tomhle směru.

2) Počítej s náklady cca 4.50,- Kč na kilometr v palivu a základních výměnách oleje. To není málo, ale zase je to zábava. Spotřeba je také důvod, proč slabší RX-8 je výrazně vhodnější pro tvou "misi", protože žere o poznání méně, klidně o cca 2,5-4 litry, reálnější je 1,5-3 litry méně na 100km. Podle stylu jízdy 11.75-13,5 modelověm 12,5-15 reálněji občas akce. Ale my jezdíme poměrně razantně již, jako zkušení majitelé, tj. třeba pojedeš 11.5-13 opravdu, když bude vůz v poradku. 10-15 tisic za sezonu je dobry najezd a na to lze RX jako daily, clovek proste akceptuje tu spotrebu a uziva si zivot a jizdu - "Jinba Ittai". Když vybereš dobrý kus a trochu ho poladíme (základní výměny starter civky svicky kabely baterka atd.) tak by meĺo v pohodě jezdit bez obav.

3) Nebyl - jen to nemít jen na to obecně, ale v pohodě, já mám vůz, co to občas dělá, má najeto 90.000km a bez problémů.

4) Osobně bych s vozem na volnoběh nečekal, jel bych pomalu a netočil nad 2500 otacek, nez se zahreje voda (ten jediny budik teploty v RX), az se zahreje voda, tocil bych jeste par minut jen do 4500 a pak za chvilku klidně redline, olej se prohřeje již, samo v zimě trochu citlivěji se snažit k motoru chovat a opravdu zahřát. Ale nečekal bych staticky, ale pomalu jel, protože na volnoběh má olejovy system maly tlak a tj. je to na prd, dle meho nazoru, vice nez pomala jizda. Jinak jak rikal Vaclav, zahrivat a pak pohoda.

5) Já osobně nevytáčím motor před chcípnutím, a je to věčná debata na xxx hodin :D je to takový evergreen. Jediné, co v této věci lze jistě říci, tak, že je potřeba nechcípat studený motor. ALE I TO JE V PORADKU, kdyz mate auto v top stavu a vse v poradku, tak to neuchlastas. Ja osobne mel jen 1x flooding ZA CELOU DOBU a to tim, ze davam bacha jednak, a take tim, ze mam vsechno naprosto super - starter nejsilnejsi baterka take civky svicky super atd. Tj. já netočím naprázdno před chcípnutím.

6) Nastartuješ úplně v pohodě. Záleží na stavu auta samozrejme, ale ja osobne nastartuju na brnk u obou aut. Je potreba mit nabito na full (CTEK MXS 5.0 treba si koupit perfekt nabijecku na dobijeni prubezne) a pak to pujde. V zimě také davat pozor na to, aby spise clovek mel na polovinu nádrže obecně, kdyz to ma stat chvilku v obtiznejsich podminkach (lepší pro palivovy system i samotne palivo atd.). Vsechno lepsi nez venku (i ten prujezd), i super origo plachta na RX-8 z USA ma vyznam (ta Outdoor verze).

7) Urcite prubezna udrzba klicova a vymena oleje samo po 5-7,5 max 10.000km. Já osobně bych na seriovy vuz nedaval hned ten ignition kit, ktery je sice OK a v pohodě dobrý, ale seriove civky 100C verze (3. iterace od Mazdy) jsou jiz velmi dobre a k tomu svicky a kabely pořádné a je to v pořádku k ježdění. Osobně preferuji tohle Mazda řešení jako daily. Poradím konkrétně detaily, když zájem. Jinak ten Kit vydrzi dobře. Musis menit jen svicky obcas a kontrolovat. I mereni kompresi obcas udelat je OK, ale kdyz nejsou trable se starty studenymi/teplymi, tak ani nemusis merit.

Obecně, kdyz vyberes dobry kus, tak tech 40.000km s velkou pravdepodobnosti jeste najedes u ojeteho kusu. Jinak ceny servisu a repase atd. dily, vse muzem probrat dal. Vse co jsem psal k diskuzi samozřejmě :)

Zatim Tomas "Machbuster"

38618626006_7b37f0a1c9_o.jpg
24802117878_79a55f5399_o.jpg
38642378512_609c1e9fc2_o.jpg
37956667774_bbabcddcb4_o.jpg
26898580679_1640227e57_o.jpg
37956670374_2675acb9bc_o.jpg
38642384452_a76a082455_o.jpg
Ahoj Tome,
Moc děkuji za tvoje informace, moc si toho vážím, že jsi si našel na mě čas.
Chtěl bych se tě zaptat... podle fotek to vypadá, že pracuješ pro mazdu? Když mi píšeš, že bychom se mohli případně domluvit i na servise, nebo dalších věcech?

Chtěl jsem si toto auto pořídit už někdy v září... jak jsem psal tak jsem se byl i osobně podívat u pana Smámy z Kamikaze.
Pak jsem si říkal, že počkám až po zimě a zatím zjistím všechny potřebné informace.
Jak mi doporučuješ radši tu slabší verzi, tak já bych spíš bral tu silnější... když už bych si tohle auto koupil, tak bych chtěl vidět na budíkách těch 10k. Možná ti to připadne jako hloupý důvod... ale já to vidím takhle. Myslíš, že s tou silnější bych nějak moc prohloupil...?

Momentálně mám jeden vůz vytipovaný... psal jsem už panu majitely a domluvili jsme se, že pokud vůz přes zimu neprodá, tak mi dá vědět a případně se na něj pojedu podívat. Ale to bude případně až tak koncem března. Pošlu ti sem odkaz. Ještě onehdá za ni chtěl 180000,- teď tu má cenu 160000,- mohl by ses na to případně mrknou a říct mi co si o tom myslíš? Líbí se mi, že už tam má motor čerstvě po repasu. Což by pro mě znamelano, že podle mě klidně najede 100000 i možná víc, když se o vůz budu starat.
Podle mě je to lepší, než koupit vůz z nájezdem třeba kolem 100000 (jak se většinou prodávají) a třeba po roce bych hned musel dělat repas? Kterou pan Sláma dle jeho informací, co mi říkal, dělá za 90000,-

tady je ten odkaz: https://www.sportovnivozy.cz/94954-mazda-rx-8-olomouc

díky, Michal
 
Pekny vuz - akorat tam pan uvadi pritomnost xenonu, ale nevidim na fotce ostrikovace svetel. To by tam asi melo byt - co rekne guru ?;)
 
Ahoj Tome,
Moc děkuji za tvoje informace, moc si toho vážím, že jsi si našel na mě čas.
Chtěl bych se tě zaptat... podle fotek to vypadá, že pracuješ pro mazdu? Když mi píšeš, že bychom se mohli případně domluvit i na servise, nebo dalších věcech?

Chtěl jsem si toto auto pořídit už někdy v září... jak jsem psal tak jsem se byl i osobně podívat u pana Slámy z Kamikaze.
Pak jsem si říkal, že počkám až po zimě a zatím zjistím všechny potřebné informace.
Jak mi doporučuješ radši tu slabší verzi, tak já bych spíš bral tu silnější... když už bych si tohle auto koupil, tak bych chtěl vidět na budíkách těch 10k. Možná ti to připadne jako hloupý důvod... ale já to vidím takhle. Myslíš, že s tou silnější bych nějak moc prohloupil...?

Momentálně mám jeden vůz vytipovaný... psal jsem už panu majitely a domluvili jsme se, že pokud vůz přes zimu neprodá, tak mi dá vědět a případně se na něj pojedu podívat. Ale to bude případně až tak koncem března. Pošlu ti sem odkaz. Ještě onehdá za ni chtěl 180000,- teď tu má cenu 160000,- mohl by ses na to případně mrknou a říct mi co si o tom myslíš? Líbí se mi, že už tam má motor čerstvě po repasu. Což by pro mě znamelano, že podle mě klidně najede 100000 i možná víc, když se o vůz budu starat.
Podle mě je to lepší, než koupit vůz z nájezdem třeba kolem 100000 (jak se většinou prodávají) a třeba po roce bych hned musel dělat repas? Kterou pan Sláma dle jeho informací, co mi říkal, dělá za 90000,-

tady je ten odkaz: https://www.sportovnivozy.cz/94954-mazda-rx-8-olomouc

díky, Michal

Jak pise MildaMPS a Garagengold, je divné, že nemá ostřikovače, což silnější vždy jako XENON auto měla. Je možné, že jde o opravu s použitím nárazníku na slabší na silnější (ale pak tedy co s motorkem a systemem vysouvani ostriku, je tam? Nebo jak to je) a zaroven proc? Vice info nutne. VZDY SILNEJSI MELA OSTRIKOVACE. Alespon ja jsem o tom presvedcen, ze 100% jen s ostrikem, pokud XENON / vychazelo i z narizeni o schvaleni k provozu.

Pro Mazdu nepracuji :), je to čistě jako fanda a ze zájmu. Fotky jsou z promo focení u Mazda Louda v Pardubicích, kde jsem jen byl s autama... Mám dobré kontakty v Mazdě a jsem fanda, to je vše. Mazda mne nezaplatí asi reálně, abych si udržel svuj zivotni styl, leda bych tam komplet velel :D :) Samo servis a tak vše domluvíme bez problémů ale, zcela v pohodě.

Důvod 10k je sice trochu dětinský, ale pochopitelný. Na první pohled je to sice lákavé, ale protože chceš daily, tak radím spíše tu slabší i přes její nějaké minusy, ale ma plusy, co pro tvou misi opravdu lepsi. Silnejsi neprohloupis, ale je o mnoho tezsi najit dobry kus a to, ze je auto PO REPASU neznamena nic, protoze dobre repasy, opravdu kvalitni v CR dela par lidi a neni nikdy jiste, jak bylo auto delane. Musi byt zaruka na to a alespon pulrok, rok, 10.000km na motor po repasu, jinak je to naprosto bezvyznamne pro nejakou jistotu po nakupu. Chce to hodnotit kus od kusu. Slabsi najdes s vyssi pravdepodobnosti v lepsim stavu a celkove jsou spolehlivejsi a mene zerou plus prevodovka drsnejsi a lepsi i pocit z razeni (je to prakticky agregat z FDcka RX7)...

K tomu konkretnimu autu: Je po repasi u Kamikaze (Vaclav Slama) se zarukou, ale ta az koupis jiz probehne, tj. ty neotestujes poradne. Cerstve po repasi neni nejlepsi, protoze neni jasne, jestli vse OK a jak si to sedlo vse v motoru. Kdyz dobra repase, musis za 75+ tisic minimalne, to je jasne, jak pises odpovida. Auto vypada jinak pekne, ma prestavbu misto navigace ma palubni PC, asi vyrobeno pomoci tabletu :) a hezky to vypada. Zaroven musis zjistit proc ten naraznik bez ostriku, co a jak... Cena se zda OK, snizit to tim naraznikem a detaily na 150... 4 tisice na motoru, pokud jede OK a nezere treba 20 litru tak v poradku. Jde o to, jestli opravdu vse v pohode. Pokud ano, pak to urcite najede pri dobre peci dost.

Osobně dokazu pochopit tvuj argument 10k, respektive 8500-9000 redline, ale jako clovek, co jich mel hodne tech vozu a nejde mu o efekt, ale skutecne o splneni toho co pises, mit co nejlepsi RX8 na daily a uzivani jako jedine auto, tak to bych opravdu volil slabší RX-8. Třeba tahle vypadaá solidně - https://auto.bazos.cz/inzerat/82148481/Mazda-RX-8-141kW-2005.php cena/vykon

Obecne do vsech RX-8 budes muset trochu investovat, do všech. Nechce to ale moc a aby ten vuz stal za ty dodatecne vydaje.

Jinak neboj se pána o cenu zasmlouvat, potrebuje to prodat, musi bohuzel s cenou pracovat - https://auto.bazos.cz/inzerat/82397664/Mazda-Rx-8-170kw-Zimni-cena.php
 
Jak pise MildaMPS a Garagengold, je divné, že nemá ostřikovače, což silnější vždy jako XENON auto měla. Je možné, že jde o opravu s použitím nárazníku na slabší na silnější (ale pak tedy co s motorkem a systemem vysouvani ostriku, je tam? Nebo jak to je) a zaroven proc? Vice info nutne. VZDY SILNEJSI MELA OSTRIKOVACE. Alespon ja jsem o tom presvedcen, ze 100% jen s ostrikem, pokud XENON / vychazelo i z narizeni o schvaleni k provozu.

Pro Mazdu nepracuji :), je to čistě jako fanda a ze zájmu. Fotky jsou z promo focení u Mazda Louda v Pardubicích, kde jsem jen byl s autama... Mám dobré kontakty v Mazdě a jsem fanda, to je vše. Mazda mne nezaplatí asi reálně, abych si udržel svuj zivotni styl, leda bych tam komplet velel :D :) Samo servis a tak vše domluvíme bez problémů ale, zcela v pohodě.

Důvod 10k je sice trochu dětinský, ale pochopitelný. Na první pohled je to sice lákavé, ale protože chceš daily, tak radím spíše tu slabší i přes její nějaké minusy, ale ma plusy, co pro tvou misi opravdu lepsi. Silnejsi neprohloupis, ale je o mnoho tezsi najit dobry kus a to, ze je auto PO REPASU neznamena nic, protoze dobre repasy, opravdu kvalitni v CR dela par lidi a neni nikdy jiste, jak bylo auto delane. Musi byt zaruka na to a alespon pulrok, rok, 10.000km na motor po repasu, jinak je to naprosto bezvyznamne pro nejakou jistotu po nakupu. Chce to hodnotit kus od kusu. Slabsi najdes s vyssi pravdepodobnosti v lepsim stavu a celkove jsou spolehlivejsi a mene zerou plus prevodovka drsnejsi a lepsi i pocit z razeni (je to prakticky agregat z FDcka RX7)...

K tomu konkretnimu autu: Je po repasi u Kamikaze (Vaclav Slama) se zarukou, ale ta az koupis jiz probehne, tj. ty neotestujes poradne. Cerstve po repasi neni nejlepsi, protoze neni jasne, jestli vse OK a jak si to sedlo vse v motoru. Kdyz dobra repase, musis za 75+ tisic minimalne, to je jasne, jak pises odpovida. Auto vypada jinak pekne, ma prestavbu misto navigace ma palubni PC, asi vyrobeno pomoci tabletu :) a hezky to vypada. Zaroven musis zjistit proc ten naraznik bez ostriku, co a jak... Cena se zda OK, snizit to tim naraznikem a detaily na 150... 4 tisice na motoru, pokud jede OK a nezere treba 20 litru tak v poradku. Jde o to, jestli opravdu vse v pohode. Pokud ano, pak to urcite najede pri dobre peci dost.

Osobně dokazu pochopit tvuj argument 10k, respektive 8500-9000 redline, ale jako clovek, co jich mel hodne tech vozu a nejde mu o efekt, ale skutecne o splneni toho co pises, mit co nejlepsi RX8 na daily a uzivani jako jedine auto, tak to bych opravdu volil slabší RX-8. Třeba tahle vypadaá solidně - https://auto.bazos.cz/inzerat/82148481/Mazda-RX-8-141kW-2005.php cena/vykon

Obecne do vsech RX-8 budes muset trochu investovat, do všech. Nechce to ale moc a aby ten vuz stal za ty dodatecne vydaje.

Jinak neboj se pána o cenu zasmlouvat, potrebuje to prodat, musi bohuzel s cenou pracovat - https://auto.bazos.cz/inzerat/82397664/Mazda-Rx-8-170kw-Zimni-cena.php


Tak toho jsem si ani nevšiml, že to prodává i na bazošu o 10k levneji.
Na ten nárazník se popřípadě pána zeptám... to děkuji za informaci, nevšiml jsem si toho.

Ta modrá co mi posíláš taky vypadá pěkně. Ale já jsem rozhodnutý, že pokud si ji pořídím, tak chci červenou s červeno-černým interiérem.
O té slabší tedy začnu také uvažovat, ještě na to mám čas přes zimu, třeba se objeví do jara nějaká zajímavá koupě... Je pravda, že s tím asi nikdy na okruhu nepojedu. A co jsem se díval na videa tak o moc pomalejší není.

Ta co jsem ti posílal je tedy z roku 2003... někde jsem četl, že ty první z roku 2003 nebyli ještě tak vychytané a měli pár chyb (nepamatuju se co to bylo, možná i něco na zavěšení kol... ale fakt už nevím... možná to byli milné informace), které na už starších vozech měli opravené. Nevíš k tomu náhodou něco?

Moje představa o ceně je do 200k... což si myslím, že za ty peníze pořídím vůz v dobrém stavu.
Nebo jaká je optimální cena?

Ty tedy vždy vůz vozíš do servisu přímo do mazdy?
Už jsem totiž četl pár komentů, že i v mazdě se v tomhle voze pořádně nevyznají atd...
Já osobně s tímhle nemám zkušenosti tak nevím, co je na tom pravdy. Možná, že když ty se s němi znáš, tak je to o něčem jiném...
Já jsem si říkal, že bych to vozil na servis do Prahy k panu Slámovi... jsem sice od Brna, ale tak bych si 1 za rok udělal výlet :)
Máš třeba osobně nějaké zkušenosti s panem Slámou z Kamikaze? Jak se ti jeví...

Nebo případně do té mazdy... to bych měl do Brna kousek. Tam máš taky nějaké kontakty?
Jinak co se týká servisu v mazdě, jak jsou na tom cenově, co se týká servisu. Třeba jen nějaká ta roční prohlídka, změření komprese a výměna oleje, nebo i výměna cívek a svíček?

Jaký do toho dáváš olej? Ten originál od mazdy: Dexelia Ultra 5W-30?
Pan Sláma tam dává a doporučuje olej Millers.


Strašně moc ti děkuji za všechny informace co mi poskytuješ, moc si toho vážím... :)

Michal
 
Tak toho jsem si ani nevšiml, že to prodává i na bazošu o 10k levneji.
Na ten nárazník se popřípadě pána zeptám... to děkuji za informaci, nevšiml jsem si toho.

Ta modrá co mi posíláš taky vypadá pěkně. Ale já jsem rozhodnutý, že pokud si ji pořídím, tak chci červenou s červeno-černým interiérem.
O té slabší tedy začnu také uvažovat, ještě na to mám čas přes zimu, třeba se objeví do jara nějaká zajímavá koupě... Je pravda, že s tím asi nikdy na okruhu nepojedu. A co jsem se díval na videa tak o moc pomalejší není.

Ta co jsem ti posílal je tedy z roku 2003... někde jsem četl, že ty první z roku 2003 nebyli ještě tak vychytané a měli pár chyb (nepamatuju se co to bylo, možná i něco na zavěšení kol... ale fakt už nevím... možná to byli milné informace), které na už starších vozech měli opravené. Nevíš k tomu náhodou něco?

Moje představa o ceně je do 200k... což si myslím, že za ty peníze pořídím vůz v dobrém stavu.
Nebo jaká je optimální cena?

Ty tedy vždy vůz vozíš do servisu přímo do mazdy?
Už jsem totiž četl pár komentů, že i v mazdě se v tomhle voze pořádně nevyznají atd...
Já osobně s tímhle nemám zkušenosti tak nevím, co je na tom pravdy. Možná, že když ty se s němi znáš, tak je to o něčem jiném...
Já jsem si říkal, že bych to vozil na servis do Prahy k panu Slámovi... jsem sice od Brna, ale tak bych si 1 za rok udělal výlet :)
Máš třeba osobně nějaké zkušenosti s panem Slámou z Kamikaze? Jak se ti jeví...

Nebo případně do té mazdy... to bych měl do Brna kousek. Tam máš taky nějaké kontakty?
Jinak co se týká servisu v mazdě, jak jsou na tom cenově, co se týká servisu. Třeba jen nějaká ta roční prohlídka, změření komprese a výměna oleje, nebo i výměna cívek a svíček?

Jaký do toho dáváš olej? Ten originál od mazdy: Dexelia Ultra 5W-30?
Pan Sláma tam dává a doporučuje olej Millers.


Strašně moc ti děkuji za všechny informace co mi poskytuješ, moc si toho vážím... :)

Michal

Červená už pro mne moc běžná a jakoby má ji nejvíce lidí, byl bych originálnější... Také nutno říci, ze ten interier s kombinaci barev ma mene kvalitní kuzi nez pozdejsi rocniky 2006-7 a dale. Je jeste varianta plyš :) a ta je zase velmi příjemná na sezení. Znám vse i jsem mel vse. Tj. radím jen co vím.

Slabsi je v pohodě, kdyz chytnes start tak do 70+ klidne sesmahnes i silnejsi :) viz video, pak v rychlosti jiz silnejsi dominuje. Ja jsem ta šedá tam :).


2005+ vylepsene a detaily navic + svolavaci akce udelane. 2007+ dalsi vylepseni a pak samo serie 2 uplne nejlepsi co do vylepseni detailu a projevu. Vetsinu tech 2003 veci dodatecne muzes osetrit sam, ale jsou to investice. Vzdy 2005+ lepsi brat, vzdy... Vim k tomu vsechno, ale jsem linej to psat, ber to, ze jde o detaily jako starter, system olejove merky, napr i vyrovnavaci nadrzka sensor a nadrzka ostrikovace atd. k tomu minimalni zmeny i jinde, ale ultra zasadni to neni, kdyz dodelas ty civky a starter za ty 100C a N3R3 verzi starteru (pripadne levnou alternativu, ale co zname, ze OK). Zaveseni byla svolavacka v Americe, ale na nas stejne kazdej kasle v Evrope :) Nebo take v EU verzi nemusi byt ten prusvih. Pozor take na to, ze RX8 je ZASAZENA svolavaci akci na patrony AIRBAGU Takata tj. musi se do Mazdy, kde zdarma vymeni. Urcite zjistit, jestli udelane na te konkretni. My samo na vsech mame mezi "profikama" v RX-Clubu...

200+25 rezerva je perfekt rozpocet, 200+50 je idealni. Naproste minimum je 150+25, ale to je uz opravdu na hraně a jde o stesti pak moc, ze nebude na akce, co budou potreba udelat.

Ja vozim do Mazdy, ale davam jim detailni instrukce. Zaroven delam s klukama u Krále, kdyz je potreba neco. Jara Hofirek je dobrej tam na Wankely a tak. Klidne proste s klidnym svedomím kup a pak se to vse dozvis, samo i k Vaskovi do Kamikaze na servis v pohode. Od Brna neni duvod nejezdit ke Kralovi do Dobelic na zakladni servis. Olej si privezes svuj a filtr samo daji oni + klidne modifikace udelaji typu vyfuky, stabilizatory, filtr KN, co budes chtit... A mas to za rohem. Benrotor v pohode drive, ale dnes jsou nejak v utlumu a co mam zpravy uz to moc nedelaji, respektive moc dlouho jim trvaji veci atd, nutno vice info na tohle tema ale, abych nekecal. Obecne do Mazdy se samo nevyznaji, ale nekde muzes s tim, ze ale extra instrukce musis dat nebo napr. Zlin umi a tak (ne Frystak, ale Zlin ve meste, kde maji veteransky mechaniky stale nektere a Ti umi).

Na mereni komprese je potreba special merak, co ma napr. Kamikaze nebo Kral atd. Tj. na Mazdu kasli, olej muzes udelat sam i doma nebo zajed ke Kralovi a je to, ja to kdyztak pak upresnim kam volat a komu plus co vzit a tak. Dobelice - autocentrum Kral.

My jezdime oleje bud IDEMITSU Rotary z Japanu nebo Petro Canada treba 5W30 Supreme nebo 300V MOTUL Racing nebo TOTAL QUARTZ 9000 (coz je jakoby Dexelia byvala, dnes Mazda Original Oil, ten dela take TOTAL). Lisi se to hodne cenou a tak. Detaily pak osobne treba probereme. Uprimne, jsem trochu linej to psat :D :) Millers nejezdim, ale podle vseho je velmi dobry a vim, ze Vaclav ho dela dlouhodobe a ma s nim pravdepodobne dobre zkusenosti, v pohode bych tomu veril... Pamatuj, ze daleko nejdulezitejsi je to, aby se menilo hodne casto nez co do toho davas (samo nesmis srajdu :) ale vis jak mysleno).


38652061816_dd22c4e864_o.png
 
Poslední úprava:
Červená už pro mne moc běžná a jakoby má ji nejvíce lidí, byl bych originálnější... Také nutno říci, ze ten interier s kombinaci barev ma mene kvalitní kuzi nez pozdejsi rocniky 2006-7 a dale. Je jeste varianta plyš :) a ta je zase velmi příjemná na sezení. Znám vse i jsem mel vse. Tj. radím jen co vím.

Slabsi je v pohodě, kdyz chytnes start tak do 70+ klidne sesmahnes i silnejsi :) viz video, pak v rychlosti jiz silnejsi dominuje. Ja jsem ta šedá tam :).


2005+ vylepsene a detaily navic + svolavaci akce udelane. 2007+ dalsi vylepseni a pak samo serie 2 uplne nejlepsi co do vylepseni detailu a projevu. Vetsinu tech 2003 veci dodatecne muzes osetrit sam, ale jsou to investice. Vzdy 2005+ lepsi brat, vzdy... Vim k tomu vsechno, ale jsem linej to psat, ber to, ze jde o detaily jako starter, system olejove merky, napr i vyrovnavaci nadrzka sensor a nadrzka ostrikovace atd. k tomu minimalni zmeny i jinde, ale ultra zasadni to neni, kdyz dodelas ty civky a starter za ty 100C a N3R3 verzi starteru (pripadne levnou alternativu, ale co zname, ze OK). Zaveseni byla svolavacka v Americe, ale na nas stejne kazdej kasle v Evrope :) Nebo take v EU verzi nemusi byt ten prusvih. Pozor take na to, ze RX8 je ZASAZENA svolavaci akci na patrony AIRBAGU Takata tj. musi se do Mazdy, kde zdarma vymeni. Urcite zjistit, jestli udelane na te konkretni. My samo na vsech mame mezi "profikama" v RX-Clubu...

200+25 rezerva je perfekt rozpocet, 200+50 je idealni. Naproste minimum je 150+25, ale to je uz opravdu na hraně a jde o stesti pak moc, ze nebude na akce, co budou potreba udelat.

Ja vozim do Mazdy, ale davam jim detailni instrukce. Zaroven delam s klukama u Krále, kdyz je potreba neco. Jara Hofirek je dobrej tam na Wankely a tak. Klidne proste s klidnym svedomím kup a pak se to vse dozvis, samo i k Vaskovi do Kamikaze na servis v pohode. Od Brna neni duvod nejezdit ke Kralovi do Dobelic na zakladni servis. Olej si privezes svuj a filtr samo daji oni + klidne modifikace udelaji typu vyfuky, stabilizatory, filtr KN, co budes chtit... A mas to za rohem. Benrotor v pohode drive, ale dnes jsou nejak v utlumu a co mam zpravy uz to moc nedelaji, respektive moc dlouho jim trvaji veci atd, nutno vice info na tohle tema ale, abych nekecal. Obecne do Mazdy se samo nevyznaji, ale nekde muzes s tim, ze ale extra instrukce musis dat nebo napr. Zlin umi a tak (ne Frystak, ale Zlin ve meste, kde maji veteransky mechaniky stale nektere a Ti umi).

Na mereni komprese je potreba special merak, co ma napr. Kamikaze nebo Kral atd. Tj. na Mazdu kasli, olej muzes udelat sam i doma nebo zajed ke Kralovi a je to, ja to kdyztak pak upresnim kam volat a komu plus co vzit a tak. Dobelice - autocentrum Kral.

My jezdime oleje bud IDEMITSU Rotary z Japanu nebo Petro Canada treba 5W30 Supreme nebo 300V MOTUL Racing nebo TOTAL QUARTZ 9000 (coz je jakoby Dexelia byvala, dnes Mazda Original Oil, ten dela take TOTAL). Lisi se to hodne cenou a tak. Detaily pak osobne treba probereme. Uprimne, jsem trochu linej to psat :D :) Millers nejezdim, ale podle vseho je velmi dobry a vim, ze Vaclav ho dela dlouhodobe a ma s nim pravdepodobne dobre zkusenosti, v pohode bych tomu veril... Pamatuj, ze daleko nejdulezitejsi je to, aby se menilo hodne casto nez co do toho davas (samo nesmis srajdu :) ale vis jak mysleno).


38652061816_dd22c4e864_o.png
Červená už pro mne moc běžná a jakoby má ji nejvíce lidí, byl bych originálnější... Také nutno říci, ze ten interier s kombinaci barev ma mene kvalitní kuzi nez pozdejsi rocniky 2006-7 a dale. Je jeste varianta plyš :) a ta je zase velmi příjemná na sezení. Znám vse i jsem mel vse. Tj. radím jen co vím.

Slabsi je v pohodě, kdyz chytnes start tak do 70+ klidne sesmahnes i silnejsi :) viz video, pak v rychlosti jiz silnejsi dominuje. Ja jsem ta šedá tam :).


2005+ vylepsene a detaily navic + svolavaci akce udelane. 2007+ dalsi vylepseni a pak samo serie 2 uplne nejlepsi co do vylepseni detailu a projevu. Vetsinu tech 2003 veci dodatecne muzes osetrit sam, ale jsou to investice. Vzdy 2005+ lepsi brat, vzdy... Vim k tomu vsechno, ale jsem linej to psat, ber to, ze jde o detaily jako starter, system olejove merky, napr i vyrovnavaci nadrzka sensor a nadrzka ostrikovace atd. k tomu minimalni zmeny i jinde, ale ultra zasadni to neni, kdyz dodelas ty civky a starter za ty 100C a N3R3 verzi starteru (pripadne levnou alternativu, ale co zname, ze OK). Zaveseni byla svolavacka v Americe, ale na nas stejne kazdej kasle v Evrope :) Nebo take v EU verzi nemusi byt ten prusvih. Pozor take na to, ze RX8 je ZASAZENA svolavaci akci na patrony AIRBAGU Takata tj. musi se do Mazdy, kde zdarma vymeni. Urcite zjistit, jestli udelane na te konkretni. My samo na vsech mame mezi "profikama" v RX-Clubu...

200+25 rezerva je perfekt rozpocet, 200+50 je idealni. Naproste minimum je 150+25, ale to je uz opravdu na hraně a jde o stesti pak moc, ze nebude na akce, co budou potreba udelat.

Ja vozim do Mazdy, ale davam jim detailni instrukce. Zaroven delam s klukama u Krále, kdyz je potreba neco. Jara Hofirek je dobrej tam na Wankely a tak. Klidne proste s klidnym svedomím kup a pak se to vse dozvis, samo i k Vaskovi do Kamikaze na servis v pohode. Od Brna neni duvod nejezdit ke Kralovi do Dobelic na zakladni servis. Olej si privezes svuj a filtr samo daji oni + klidne modifikace udelaji typu vyfuky, stabilizatory, filtr KN, co budes chtit... A mas to za rohem. Benrotor v pohode drive, ale dnes jsou nejak v utlumu a co mam zpravy uz to moc nedelaji, respektive moc dlouho jim trvaji veci atd, nutno vice info na tohle tema ale, abych nekecal. Obecne do Mazdy se samo nevyznaji, ale nekde muzes s tim, ze ale extra instrukce musis dat nebo napr. Zlin umi a tak (ne Frystak, ale Zlin ve meste, kde maji veteransky mechaniky stale nektere a Ti umi).

Na mereni komprese je potreba special merak, co ma napr. Kamikaze nebo Kral atd. Tj. na Mazdu kasli, olej muzes udelat sam i doma nebo zajed ke Kralovi a je to, ja to kdyztak pak upresnim kam volat a komu plus co vzit a tak. Dobelice - autocentrum Kral.

My jezdime oleje bud IDEMITSU Rotary z Japanu nebo Petro Canada treba 5W30 Supreme nebo 300V MOTUL Racing nebo TOTAL QUARTZ 9000 (coz je jakoby Dexelia byvala, dnes Mazda Original Oil, ten dela take TOTAL). Lisi se to hodne cenou a tak. Detaily pak osobne treba probereme. Uprimne, jsem trochu linej to psat :D :) Millers nejezdim, ale podle vseho je velmi dobry a vim, ze Vaclav ho dela dlouhodobe a ma s nim pravdepodobne dobre zkusenosti, v pohode bych tomu veril... Pamatuj, ze daleko nejdulezitejsi je to, aby se menilo hodne casto nez co do toho davas (samo nesmis srajdu :) ale vis jak mysleno).


38652061816_dd22c4e864_o.png

O benrotoru jsem už slyšel, i o panu Královi...
Je problém s tím, že když zhasnu motor před tím, než se zahřeje olej s opětovným nastartováním?
Popčípadě co by se s tím dalo dělat, když mi nepůjde nastartovat... dá se to nějak jednoduše vyřešit.
Nebo mi nepůjde nastarovat jen v případě, že budu mít malé komprese.

Možná by pro mě bylo nejlepší se domluvit s panem Slánou z Kamikaze... který by mi dovezl nějakou z německa za cenu jakou bych mu řekl a celou ji oservisoval aby bylo vše v pohodě, a nemusel bych mít žádné starosti. Každou kterou pan Sláma prodává tak tam prý mění – ingnition kit, starter, spojka, střední část výfuku, baterie, náplně. Jen mi tam příjde podle mě zbytečné měnit tu spojku... nevím jakou má životnost a kolik stojí??? Sice bych musel dát peníze navíc za to, že mi ju doveze z německa, ale s tím co by na ní dělal by pak byla v dobrém stavu.

Myslíš, že když bych tohle využil a řekl si ať mi nějakou sežena za +- 200k tak je to cenově v pohodě? Počítám s tím, že to vše co tam mění už je v ceně (jen nevím co ta spojka, není to zbytečné)?
 
Když chceš opičku musíš mít na banány.
 
Podle čeho se soudí že máš misto auta opičku?
Já třeba do všech aut co jsem koupil, ,nevrazil nic navíc.
Stačí jen vybrat ten "správný kus"
A já věřím určitě i ostatní že @SeNSe vybere ten správný.
 
Podle čeho se soudí že máš misto auta opičku?
Já třeba do všech aut co jsem koupil, ,nevrazil nic navíc.
Stačí jen vybrat ten "správný kus"
A já věřím určitě i ostatní že @SeNSe vybere ten správný.
RX je trochu narocnejsi auto, nejake investice budou nutne vzdy, ale lidske. Do 20 treba tisic. Ber to jako naklady v cene koupě.
 
Back
Top