• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Tak mám novou zkušenost. Po jednom dni v kempu jsem s Mazdou skončil na odtahovce. Samozřejmě neustálé otvírání, zavírání, svícení v kufru, co nejde vypnout. To chápu. Co však ji však asi nejvíc vybilo, dle slov techniků, je dlouhodobě ponechané otevřené auto. V tu chvíli prý všechny řídící jednotky čekají připravené na start nebo nějaký jiný bezklíčový úkon a to i v případě, že není "klíč" ani v poloze jedna. Takže pozor dlouhodobé otevření. Vybití baterie nic nesignalizuje. Napětí bylo 4V nabíječka vůbec nepustila cyklus. Obyč startovací kabely nerozsvitili ani kontrolky. Profi kabely odtahovky kontrolky rozsvítili, ale řj nepovolila start. Dle technika se zablokoval imobilizér. Takže pánové pozor na baterii, pokud si ji vybijete, skončíte pravděpodobně v autorizaku jako já.
Takže auto, které hlídá bdělost řidiče, mrtvé úhly, tlak v pneu, a spoustu dalších píčovin Ti neřekne, že máš vybitou baterii? Po dni s otevřenýma dveřma nechá vybít baterii? Navíc Tě nenechá nastartovat přes kabely a končíš na odtahovce? Fakt super. Chápu, že i servis se potřebije hojit, ale takto? Další důvod pro mne, proč tenhle svůj omyl vyměnit za něco, co se dá normálně uživatelsky bezproblémově užívat.. Zřejmě zpět ke koncernu.
 
Poslední úprava:
to @Dan XV . Chápu že jsi naštvaný, těch drobných problémů je celkem dost, ale je to víceméně nové auto, tedy nová řada, a vzhledem ktomu, že automobilky chrlí kvůli konkurenci stále nové a nové modely aniž by je tak jako před X lety testovaly a pilovaly k co největší dokonalosti, potom tím pádem dochází k těmto mouchám, které se snaží v průběhu postupně odstranit, snad. Vybitá baterie a software který může být na vině je jednou z těch věcí, které hold při vývoji někdo nedotáhl do konce právě kvůli rychlosti vývoje a výroby. Nechci se zastávat inženýrů Mazdy, kteří jsou za to placení, ale nikdo není dokonalý a stejně dnes nenajdeš dokonalé auto. Ani slavný koncern. Ten má po softwarové stránce také spoustu problémů, to mám od kamaráda autorizovanýho servisáka. Ano, máš pravdu, že by při všech těch hlídačích kdečeho by stačilo přidat možnost přepnutí na informaci o stavu baterie, případně její hlídání a upozornění, třeba jak to má Fiat Tipo a možná i jiné auta. Budeme muset doufat že tuhle užitečnou věc třeba někdo v Mazdě uvede k životu. I přes tyhle drobné mouchy jsem z autem spokojen, ale pokud jsi rozhodnutý pro změnu, tak si projeď koncernový fora ať můžeš porovnat s Mazdou.
 
Třeba nová ofce RS v naftě žere olej již po 9000km :) Řádně zajetá a už papá. Pak nekonečné problémy s infotaimentem a neschopnost si zapamatovat nastavení. Myslím že to celkově v automotive stojí za prd.
 
Poslední úprava:
Zřejmě to souvisí s funkcí BCM:
R035/20: MAZDA3 (BP) a CX-30 (DM) – vybitý akumulátor po dlouhé době parkování
Popis
Někteří zákazníci mohou po dlouhodobém parkování (8 hodin nebo déle) zaznamenat vybitý akumulátor.
Příčina
To může být způsobeno jednou nebo více z následujících příčin, které mají za následek nadměrný parazitní odběr (temný proud) a vybití akumulátoru:
A. Když je ovladač s klíčem v určeném prostoru, po vypnutí spínače zapalování a zavření dveří dochází ke zvýšenému proudovému odběru 6 A dalších přibl. 6 minut, dokud řídicí systém vozidla nepřejde do režimu spánku. Pokud jsou dveře často používány při mytí vozidla nebo nakládání/vykládání zavazadel atd., brání to řídicímu systému vozidla během této doby přejít do režimu spánku.
B. Obrysová světla zůstala rozsvícená. Protože varovný zvuk pro tuto událost je krátké cinknutí, nemusí být zaznamenán.
C. [S plně automatickou klimatizací] V důsledku nesprávné řídicí logiky řídicí jednotky topení může činnost spínače varovných světel po vypnutí zapalování zabránit řídicí jednotce topení v přechodu do režimu spánku.
Změna v sériové výrobě
A. Řídicí software řídicího modulu karosérie (BCM) byl upraven tak, aby se zkrátila doba do přechodu do režimu spánku na přibl. 2 minuty.
B. Řídicí software řídicího modulu karosérie (BCM) byl upraven tak, aby se varovný zvuk změnil na nepřetržitý.
C. Řídicí software řídicí jednotky topení byl upraven.
 
Jinak tato SI je součást speciálního servisního programu AM005A: CX-30 (DM) a Mazda3 (BP) – přeprogramování řídicích jednotek – požadavek na speciální servisní program, týká se BP JMZ s VIN 100060–155819. Provede bezplatně každý autorizovaný servis a nárokuje si jej u importéra. Je tam i úprava MRCC aby byl plynulejší a u CX-30 alarm vs. páté dveře.
 
Jinak tato SI je součást speciálního servisního programu AM005A: CX-30 (DM) a Mazda3 (BP) – přeprogramování řídicích jednotek – požadavek na speciální servisní program, týká se BP JMZ s VIN 100060–155819. Provede bezplatně každý autorizovaný servis a nárokuje si jej u importéra.
Fajn vědět :)
 
Sem zapomněl, mně to taky dělali na začátku roku, protože jsem auto kupoval v prosinci a bylo to něco nového k čemu údajně nebyly dispozice, aspoň v CarStaru mi to tvrdili. V lednu mi přehráli software ve Zlíně AE a nemám problém.
 
Tak toto přeprogramování (AM005A) mi při garančce dělali. Tj 7 dní před vybitím.
 
No je to hrůza, jako tyhle věci jsem myslel, že už maj japonský inženýři vychytaný....Nevim proč, ale vždycky při mytí si vzpomenu na naší už teda sešrotovanou Škodu 105 z roku 1980......?
 
Z odrazek neteče, ale ze zrcátek, z víka kufru a ja nevim kde ještě, teče... Na umývaní je to nejhorší auto co jsem měl. (voskuji). Ale na jezdění perfektní.
Stačí to vyfoukat vzduchem, pokud máš kompresor. Lemy kolem oken a zrcátka mi taky kazily výslednou práci.
 
Stačí to vyfoukat vzduchem, pokud máš kompresor. Lemy kolem oken a zrcátka mi taky kazily výslednou práci.
Dělám to taky tak.Po umytí a vysušení vyfoukám spáry kompresorem a dosuším kapky co jsem vyfoukl.Pak auto přeběhnu detailerem a splněno.
 
Ahoj, jak to je s koly ve kterých jsou snímače tlaku? Lze po sezóně vyměnit přední/zadní nebo je snímač určen jen na jedno místo? Popř. když budu mít nová zimní kola se snímačem, tak se s autem spárují sama nebo se to musí udělat v servisu?
 
Ahoj, jak to je s koly ve kterých jsou snímače tlaku? Lze po sezóně vyměnit přední/zadní nebo je snímač určen jen na jedno místo? Popř. když budu mít nová zimní kola se snímačem, tak se s autem spárují sama nebo se to musí udělat v servisu?
Myslím si že je to jedno kolo jak kolo.Já jsem na zimu kupoval disky16" od CMS a origo snímače Mazda.V pneuservisu mě to namontovali do disků nazuli pneu a montáž na auto už jsem zvládnul sám.Neměl jsem s tím žádný problém,po montáži se kola spojila s řídící jednotkou.Přezouvám léto-zima doma a nemám problém.
 
Děkuji, taky jsem si myslel, že to je jedno, ale někde právě psali, že to je nevýhoda snímačů, že se nesmí přehazovat kola.
 
Tak dnes nová trojka G122 objednána. Bohužel s termínem dodání až prosinec. Dostal jsem půjčenou stejnou motorizaci, jen v sedanu, a dojmy super. Chtěl jsem vyzkoušet hlavně motor, zda jede +/- stejně jako starší BM 88kW, a patrný rozdíl jsem tam necítil. Zpracování auta mi přišlo lepší, vše mohutnější, uvnitř větší ticho. Nadšený jsem byl s head up displeje a rychlosti mazda connect. Zklamání byla vibrace zpetného zrcátka u řidiče při rychlosti 130 km/h (doufám, že u nového auto to již bude vyřešeno) a toporná brzda, která se sešlápla max. o 2 cm a brzdný učinek nebyl takový jako u starší trojky, kde se brzdy lépe dávkují (nevím, zda to tady nebude jen o zvyku). Teď mě tedy čeká dlouhé čekání na novou trojku.

Pokud by měl někdo v zimě zájem o koupi M3 BM 88 kW, v provozu od 08/2016, STK do 08/2023, titanium flash, nebouraná, najeto teď 83 000 km (v zimě kolem 90 000),výbava atraction (xenony, zatmavená zadní skla, zadní senzory + kamera, navigace, dual klimatizace atd.), tak ať pošle SZ.
 
Back
Top