• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Na starší Mazdu 6 (GG/GY) od r.v. 06/2002 - 11/2007 jde koupit plechy z druhovýroby stejně jako na většinu ostatních ojetých aut například blatník, kapotu, prahy, lemy atd.. v náhradě bude problém s díly jako jsou dveře, páté dveře... ale zase jsou plné vrakoviště starších originálních dílů za pár korun které budou ve finále lepší, než nepřesné nové díly z druhovýroby.
 
Tak jsem se byl podívat na tu starou šestku, a fakt jsem hodně překvapenej. Moje o pět let starší Subaru tedy vypadá lépe. Čekal jsem klasiku, prahy a páté dveře, ale ono je to úplně všude, i téměř všechny dveře jsou dost chycený... Jinak svezení bylo dobré, jen ještě něco málo při nerovnostech klepalo od přední nápravy. Tak teď počítám kolik by to stálo na plechařině na alespoň dvě technické aby se vyplatilo a pak se uvidím.
Jinak je to tohle auto, kdyby někdo se chtěl podívat: https://auto.bazos.cz/inzerat/93869210/Mazda-6-combi-20-89KW.php
Nevím jestli to jsem patří, na subaruclubu na to máme vlastní vlákno. Kdyžtak přesunout, děkuji.
 
Nebyl se dívat nekdo na to bílý GH kombi ve Zlíně co jsem uváděl? Láká mě bílá perleť a 116tis km ale nechce se mě travit hodina na cestě tam, hodina zpět a okradat o čas i svyho mechanika jen kvůli autu co by bylo sezrany zespodu. Ty kotouče mě zkrátka znervózňují ohledně celkovýho stavu
 
@no_hits
Takže byl jsem se dívat to bílé GH.
Takže přední brzdy úplně po smrti. Kotouče na vyhození, desky nevím, nebrzdilo to po celé ploše kotouče a brzdný účinek byl velmi velmi slabý. Možná zatuhlé přední třemeny. Zadní kotouče jsou tam teď nové. Ručka odbržďuje pěkně.
Jinak jízdně to drželo stopu, v zatáčkách to sedělo, podvozek nemlátil a fungoval bych řekl slušně. Motor jel pěkně, možná bych čekal, že pojede o něco líp, ale za mě asi dobré. Spojka OK, klimatizace fungovala. Je tam RVM, palubní serepetičky jsem teda moc nezkoušel, ale např. okna všechny stahovala. Řidičův sedák lehce prosezen, volant lehce oleštěn, jinak ve vnitř celkem zachovalé. Na karoserii jsem si nevšmil žádných větší škrábanců, tovární sváry byly původní, nosníky vypadaly taky OK. Samozřejmě pouhým laickým okem toho moc nešlo zjistit. Měřák laku jsem neměl. Přední světla by chtěly trochu přeleštit.
Teď ty negativa, viz. fotky v odkazu. Zadní lemy někdo místama přetřel. Nějaké puchářky byly vidět, jinak hodně polétavé rzi ( na bílé to je hodně vidět, ale lehce odstranitelné) . Víko od kufru z vnitřní strany puchýře. Přední panty od řidičových dvěří orezlé.
Spodky prahů povrchová koroze. V místě u zadních dvěří, kde končí prahové nástavce byly vidět zase puchýřky. Jo a ještě je uštíplý kousek plastu ve zpětném zrcátku u spolujezdce.
Jo a v motoru bylo dostatek oleje a měl klidný chod na volnoběh.
Přístup prodejce byl v pohodě, rozumná řeč. Nechal mě to prohlédnout v klidu a pak jsme to projeli. Prý na to měli dva zájemce a tvrdil mi, že jim nevyšlo financování.
Za mě za ty prachy ani omylem.

https://uloz.to/!tNFyqiVhWx2d/ghcko-rar
 
Jenže teď záleží, jak na tom budou ostatní šestky. Ty lemy, to je blbý, ale jinak mi to příjde jako každý gh z těhle let výroby. Brzdy spotřebka a ta povrchovka dole je v těhle místech snad u všech.
2 zimy zpět jsem bral tu svou. Ze spodu neošetřené, ale nikde nic nebylo, kromě ramen atd.
Teď je tam na těhle místech to samé, až na lemy. Ale zbytek podlahy atd je ok. Plánuju to v dohledné době nechat udělat a je klid.

Těch aut je prostě pořád málo. Když jsou levnější, mají už najeto. Je to boj no...

P.S. určitě je snížená...
 
V dubnu jsem mohl jit do GH 2.5i predFL za 220tis. a bylo bez rzi na kastli. Lemy ok, prahy taky.
Toto bile GH asi stalo permanentne nekde v kopřivách, jinak si ten stav nedovedu zduvodnit. A jeste za to chtit takovy ranec...
 
Děkuju moc, pokud pojedu někdy na sraz tak se připomeň, máš u mě dvě piva. Ušetřil nám cestu a peníze ;)
 
Nechci, aby to vyznělo nějak namyšleně,ale co se týká rzi na lemech na mé GH 2008 2.5l není ani náznak, tak bych to hodnotil,že jsem měl to štěstí a kromě přední kapoty, které napadly skupinky závistivých kamínků, tak auto nic netuší o týrání a poškození.
 
loni jsem prodával svou GH 2008 a byla zcela bez rzi na karoserii. Stačí, když parkuješ na trávě, tam si rez chrochtá blahem ....
 
Jak tady někdo řekl to muselo nějákou chvíli stát ve vlhké trávě , proto jsou tak sežraný kotouče a spodek auta už mám vyhlídlou jinou která vypadá podstatně líp, snad mi ji nikdo nevyfoukne :D
 
Když jsem letos přesouval GH mé ségře,podrobně jsem prošnupával spodek auta a byl jsem velmi mile překvapen,v jakém dobrém stavu ohledně koroze po 10 letech vůz je.Oproti GG.....nebe a dudy.
 
Tak už mám vyhlídlý další GTA dotažený z Německa. Akorát je zvláštní výbava. Nemá bezklíčkovej vstup a startování, chybí parkovací senzory a má celokožený sedačky
 
Taky jsem se podivoval této zvlášťní výbavě, nicméně Libor V. vozí slušné kusy:) Senzory se dají dodělat a bezklíč klidně oželíš. Není nad klasické startování klíčkem . Za mě + za RVM.
 
Poslední úprava:
Back
Top