• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Vím, že se budu opakovat, ale prostě mi to nedá. Já spatřuji smysl dieselu u velkých SUV a v provedení V6. Tam zatím neexistuje alternativa. Ještě pochopím diesel u vyšší střední třídy, kde ty přeplňované benzíny fakt žerou. Ale nechápu diesel u Mazdy, tam mi to hlava nebere.

Atmosféra od Mazdy je spolehlivý, kultivovaný, úsporný a přitom dostatečně dynamický motor. V podstatě se do něj jen lije olej. Nemusím myslet na dochlazování turba, čištění DPF filtru, ani charakter tras, které jezdím. Prostě sednu a jedu. Neřeším, jestli jedu kilometr do Tesca nebo na druhý konec republiky. Tohle je tak osvobozující a dnes v podstatě výjimečný motor, že mi uniká smysl dieselu u této značky? A navíc, vzhledem k tomu, v jakém poměru se benzíny a nafty zrovna u Mazdy prodávají, je jen otázkou času, než jich bude dostatek i v bazarech. To je aktuální jediná nevýhoda pro kupce ojetin, protože benzínové Mazdy si drží cenu a v bazarech se moc neohřejí.
 
Pani, su tie halogenove svetla u Mazdy 6 GH ozaj tak tragicke? Rozmyslam nad jednym kuskom vo vybave TE. Bluetooth ci vyhrievane sedadla by som ozelel, ale tych svetiel sa bojim.
Momentalne mam staru Corollu a pri jej svetlach som neraz hromzil. Ked za mnou ide nieco so silnejsimi svetlami, vrham celkom vyrazny tien :) Sice tak nejak predpokladam, ze tu to bude o poznanie lepsie, ale nerad by som potom lutoval, ze som mal este pockat na nejaky kus s aspon TE+... Na druhu stranu, ak sa mi bude auto pozdavat a bude vo fakt dobrom stave, neviem, ci by bola absencia xenonov (co mi pride teda najpodstatnejsi rozdiel vo vybave) dostatocny dovod, preco ho nezobrat..
 
Dobrý den, mám dotaz Rád bych si v budoucnu pořídil ojetou Mazdu 6 MPS (100 000km a více), zajímalo by mě jak to s tím autem je. Prý je to auto dobré ale servis je nehorázně drahý, a že rádo rezne. Až bych si ji pořídil měl bych na začátek rezervu na servis mezi 50 000 - 70 000 Kč, s autem bych najezdil max 15 000 km za rok a garážoval bych ho. Tak by mě zajímalo jestli stojí za to do toho jít a nebo ne, jelikož je to pro mne velice nádherné auto. Děkuji za rady.
 
Pani, su tie halogenove svetla u Mazdy 6 GH ozaj tak tragicke? Rozmyslam nad jednym kuskom vo vybave TE. Bluetooth ci vyhrievane sedadla by som ozelel, ale tych svetiel sa bojim.
Momentalne mam staru Corollu a pri jej svetlach som neraz hromzil. Ked za mnou ide nieco so silnejsimi svetlami, vrham celkom vyrazny tien :) Sice tak nejak predpokladam, ze tu to bude o poznanie lepsie, ale nerad by som potom lutoval, ze som mal este pockat na nejaky kus s aspon TE+... Na druhu stranu, ak sa mi bude auto pozdavat a bude vo fakt dobrom stave, neviem, ci by bola absencia xenonov (co mi pride teda najpodstatnejsi rozdiel vo vybave) dostatocny dovod, preco ho nezobrat..

Kamarád má GH s halogeny a rozdíl poznat rozhodně jde. Radši si počkej na xenon, pokud jezdíš v noci.
 
Nejak pravidelne v noci nejazdim, ale povedzme ze zhruba tych 20%, v zime pochopitelne viac.. Skoda, ze nemam moznost si to porovnat na vlastne oci. Neviem teda, co si predstavit pod "slabymi halogenmi" - ci su slabe celkovo v porovnani aj so starsimi autami alebo skor slabe v porovnani s vtedajsimi konkurentmi... Realne skusenosti mam iba so svojou Corollou ('99), mensie s jednotkovou Fabiou a jednotkovou Octaviou v ramci rodiny. Ako to svieti v porovnani s tymito kuskami? :)
 
Nejak pravidelne v noci nejazdim, ale povedzme ze zhruba tych 20%, v zime pochopitelne viac.. Skoda, ze nemam moznost si to porovnat na vlastne oci. Neviem teda, co si predstavit pod "slabymi halogenmi" - ci su slabe celkovo v porovnani aj so starsimi autami alebo skor slabe v porovnani s vtedajsimi konkurentmi... Realne skusenosti mam iba so svojou Corollou ('99), mensie s jednotkovou Fabiou a jednotkovou Octaviou v ramci rodiny. Ako to svieti v porovnani s tymito kuskami? :)

To se těžko porovnává takhle slovy. V recenzích se to píše, že spíš sáhnout po xenonu. Můžeš se podívat třeba tady klik. Já měl třeba OI před face a rozdíl tam je mega. Z hlediska bezpečnosti, bych si radši pár korun připlatil a nebo chvíli počkal. Než se objeví nějaká s výbavou, kterou chci a nemusel "dolazovat" základní výbavu.
 
jednotkovou Fabiou
Jedničková Fábie svítí v porovnání s halogeny v GH jako slunce.. :rolleyes:

Pokud je stav a cena opravdu lákavá není problém si světla následovně přestavět na Bi-Xenon. Je potřeba ovšem myslet na to, že jakékoli dodělání je nelegální. Je mnoho způsobů zvýšení světelného výkonu, od jednoduchého nahrazení světelného zdroje, po profesionální přestavbu celého projektoru ;)
Jednoznačně ovšem doporučuji počkat na originální xenonovou verzi. Svítí následovně Xenony, výbojky . Zrovna minulý týden, kdy na D1 ve tmě stopovaly stopařky jsem byl rád, že jsem je zahlédl s předstihem a nesrazil je..
 
Fabii 1 gen. bych snad radeji ani nezminoval. Tak deb.lni halogen. svetla, ktera ve 100% pripadu oslnuji, snad nelze nalezt u zadneho jineho modelu.

Jinak mam takovy poznatek - pokud nekdo jezdil s funkcnimi xenony (bi, AFS, atd.), LED (snad krome napr. 1 rady LED svetel na Leonu) a laser, tak cesta zpet k halogenum jiz nevede.
 
Zdravím, nemáte někdo info o téhle mazdě? Uvažuju o ní. Jediný čeho jsem si všiml, že má brzdy na výměnu a zřejmě i silnější korozi spodku ale je to blbě vidět. Není náhodou tady z klubu? Má Dotz kola a očividně měněný koncovky výfuku a začerněný, snížení bych tipoval na Eibach Pro-kit. Údajně byl poslední servis před rokem a půl a za tu dobu to najelo jen 6tis km, což se mi zdá divný

https://www.tipcars.com/mazda-6/kombi/benzin/mazda-6-2-5-i-dynamic-12655078.html
 
Za podobné peníze jsem loni dovezl tu svoji a řekl bych, že v lepším stavu. Nájezd podobný. Nevím jestli se dá u před FL verzí podle volantu odhadovat nájezd, ale kusy s nájezdem kolem 100k ho ošoupaný nemívají. Já dovezl ve 117k a volant by byl ok, kdyby poslední majitel "uživatelka" neměla plné pracky prstýnků a nedodřela ho. Stáhnout tak 20-30k na ceně a bude to ok :)
 
@no_hits Cau, je to původ DE. Unicars ty 2.5 tahá zvenku. Sem tam něco přivezou, narazí na to palbu jak prase a ono se zatím vždycky našel někdo, kdo to do týdne koupil. Konečnou cenu samozřejmě nevím. Jinak nepíšou vysloveně, že to bylo nehavarované, takže to může mít za sebou nějaký šrám.
Jinak dle japancars DB je to výroba 04.11.2008 .:)
 
Diky za info kluci. Dle rozpočtu a plánů chcu kupovat až za 2 měsíce, ale tahle mě holt zaujala je to vybavou přesně co hledám, proto jsem si řekl že by to možná šlo už teď, kdyby se stáhla cena, jen barvu bych radši modrou metalizu, ale nepraktickou hezkou bilou bych taky zvladl.
Datum vyroby dle VIN vím, a mělo by to být vyrobený už po problémech s pístními čepy

PS: děkuju spravci, kterej muj dotaz přesunul, nemohl jsem vlakno najít ;)
 
Zdravím, předem se omlouvám za dost možná blbý dotaz.
6tka první gen. má problémy s korozí a zajímalo by mě, jestli lze plechařinu koupit jako kus za kus? Mám zkušenosti pouze se staršími Subaru. A u nich se většina plechů musí dělat. Neexistuje druhovyroba.
Dostal jsem nabídku na jednu 6tku ze začátku výroby a údajně je problém jen s korozí a v týdnu bych se na ni měl jet podívat. Tak abych si případně ušetřil cestu. Děkuji za radu.
 
Já to chápu tak, jestli jde koupit například celý blatník, nebo pátý dveře, haubnu apod. Nebo ne, @Keram? Běžně toto jde třeba u škodovek.
 
Já bych rezavou mazdu nezachraňoval. Hledal bych ve stavu, kdy bych raději dořešil zbytek auta, ale kastle ať je zdrava...
 
Já to chápu tak, jestli jde koupit například celý blatník, nebo pátý dveře, haubnu apod. Nebo ne, @Keram? Běžně toto jde třeba u škodovek.

Ano přesně tak, u starších Subaru třeba takto nelze skoro nic.

Zschranovat bych ji nechtěl úplně dokud by jezdila a základní servis a upřímně i takhle staré bych neočekával že jiné budou na tom lépe. Má třeba problém, že se propadají tlumiče do karoserie? Dík
 
Back
Top