• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Osedlal jsem hřebce

mellda

výkonný člen KLANu
439
Mazdu jsem pustil k vodě a pořídil koně. Ano, ke to eco, ano v8 je lepší, ale já chtěl daily s rozumnější spotřebou po městě. Jezdí parádně. Bude mi ale chybět Mazda komunita. f6a86b8d67bc92986ad2cfa3759dbe5c.jpg

Odesláno z mého SM-G975U1 pomocí Tapatalk
 
Tahle barva je proste pekna, podobna na Miatach vypada skvele a to IMHO i na puvodnich. At slouzi - chystas se na nejake zmeny na podvozku, nebo budes jezdit stock?
 
Ta barva se mi taky strašně líbí.

Budu jezdit stock. Časem dám lepší intercooler a nechám poladit na 360 koní. Nechci do toho už zbytečně vrážet prachy.

Teď řeším antikorozní nástřik, abych mohl jezdit i v zimě, a fólii. Zkusím canocar. Jen doufám, že budou na lak opatrní. Je nový. Chci fólii, ale prý když není origo lak, hrozí, že se sloupne, kdyby potřebovali část fólie po zasunutí odlepit, tak nevím, jestli to riskovat.
 
Krásná hračka.
Mrkni na Mustangevolution.cz Svoji káru vytunil na 1000 ps, jeho odjezdy od baráku nenechají žádnýho chlapa v klidu :)
Kazdopádně ať slouží a dělá radost...
 
Back
Top