Ahoj, motor G120 88 kW během jízdy začal cukat, následně se rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice chyba P0087 - nízký tlak paliva. Jeden autorizovaný servis došel k závěru, že došlo k poruše senzoru tlaku paliva a doporučuje vyměnit palivovou lištu se senzorem za 30 k. Druhý autorizovaný servis došel k závěru, že problém je vysokotlaké čerpadlo a to je oprava za 50 k.
Napadá někoho, jak spolehlivě určit, kde je problém?
Tlak paliva na nízkotlaké straně je prý OK. Konektory OK. Jiné kódy nejsou.
Motor dlouho startuje, hodně kolísají otáčky než se zahřeje, při záteži za studena ma tendenci jakoby vynechávat, po zahřátí jede při malé zátěži relativně normálně, při zátěži pak nedává výkon. Ale to podle mě bude fail-safe funkce (podle manuálu se při chybě omezí sání a vypne se "high-pressure fuel pump control").
Díky za rady.
Napadá někoho, jak spolehlivě určit, kde je problém?
Tlak paliva na nízkotlaké straně je prý OK. Konektory OK. Jiné kódy nejsou.
Motor dlouho startuje, hodně kolísají otáčky než se zahřeje, při záteži za studena ma tendenci jakoby vynechávat, po zahřátí jede při malé zátěži relativně normálně, při zátěži pak nedává výkon. Ale to podle mě bude fail-safe funkce (podle manuálu se při chybě omezí sání a vypne se "high-pressure fuel pump control").
Díky za rady.